söndag 27 februari 2011

DAG 3 NY


Hej på er! Det är så skönt att läsa era kommentarer, för då känner jag mig mycket närmre Sverige.

Nu har det hänt lite grejer sen sist! Jag befinner mig t.ex. inte längre i New York, utan nu är vi i LA för att skriv låtar! Men jag ska uppdatera er lite genom att visa lite bilder från vår tredje dag i NY som mest bestod av shopping.
Men först kommer lite bilder från musikalkvällen!



Top: VILA
Skinnbyxor: RAER (Butiken Kny på kungsholmen)
Skor: Scorett
Ring: Itemsbyjohanna
Skinnjacka: Jofama by Kenza
Halsduk: Mammas
Väska: New York

Vi hade stört bra platser! I mitten av tredje raden! Kan inte bli bättre!

Innan världens bästa musikalupplevelse!


Efter musikalen gick vi och åt Sushi med härliga David - sångaren i den framgångsrika gruppen New Politics (Kolla gärna in dem på youtube! Dom är sjukt bra!)


DAG 3:


Vårt hotell


Världens godaste frukost!


MUMS!

Top: Zara
Byxor: VILA
Skinnjacka: Jofama by Kenza
Halsduk: Mammas
Väska: New york

Världens godaste OREO-Milkshakes! Snälla någon, ta det till Sverige!

Vi såg Grand Canyon från flygplanet... så sjukt coolt!

På planet hit satt vi tillsammans med en barnkör som ska sjunga ikväll på Oscarsgalan. Det är så sjuuukt stort här! Så ikväll blir det Oscars-kväll! Kanske att vi tar oss in till stan lite senare för att se eventet på närmare håll! Halva stan var typ avspärrad igår inför ikväll. Spännande!

PUSSS

24 kommentarer:

  1. Gud, va härligt! :) jag vill också vara där

    SvaraRadera
  2. Hej :)
    Gud vad fint det var i hotelet och frukosten och OREO-Milkshake såg inte helt fel ut :)

    Du e så himmla fiin! Hoppas du har det bra! VI SAKNAR DIG I SVERIGE! :)

    Kom hem snart! När ska då "komma hem" haha!


    KRAAM!! ♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  3. På Mc Donalds så finns det en OREO- MC Flurry! Den är jätte god!;D

    SvaraRadera
  4. Hej Molly!:)<3
    Din blogg e jätte söt!
    Men jag har en fråga som jag hoppas att du svarar på:)

    Hur träffades du o Eric?<3

    Pusss<3

    SvaraRadera
  5. Är du och Eric fortfarande ihop?:)
    I så fall hur länge har ni varit tsm?<3

    Pusss<3

    SvaraRadera
  6. De är väll inte sant att du har bedragit EricsnyggasteSaade?
    Hoppas verkligen inte de för du verkar vara så himla snäll o ni passar så bra!

    Pusss<3

    SvaraRadera
  7. Hej Molly!!!
    Du verkar ha en riktigt rolig resa! Jag är så avundsjuk på dig :D
    Den där frukosten såg smarrig ut!!!
    Ha en fortsatt bra resa KRAM Märta

    SvaraRadera
  8. du är såå fin <3

    SvaraRadera
  9. Blää, va fin du e ! :o

    FÖR FIN ! :O <3

    LOVE U ! <3

    SvaraRadera
  10. Hej Molly
    Jag ska till New York i april och undrar om du har några tips på affärer och ställen man kan besöka :)

    SvaraRadera
  11. Hej molly!!! Jag har en fråga:

    Hur fixar du ditt hår på morgonen? Det blir så sjukt snyggt!!

    KRAM på världens bästa MOLLY!!!!

    SvaraRadera
  12. Jag var i både New York och Grand Canyon i somras, så fräckt! :)

    SvaraRadera
  13. Oj va jag e avundsjuk, vill också ti New York. ;) Jätte fin klädstil har du och fint hår :D

    SvaraRadera
  14. Jag och en kompis kollade in Trassel på bio igår, och jag måste säga att du passar verkligen perfekt som disneyprinsessa med din röst. Det gjorde filmen väldigt bra

    SvaraRadera
  15. Tack, fina Molly, för att vi får ta del utav din hääärliga resa :) Det är underbart, ska du veta!! Du är vacker och världens bästa! ♥ Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  16. orkar du verkligen stå och locka håret varje dag? <3

    SvaraRadera
  17. Hej söta molly!
    din blogg är jättefin :)

    ja har en sak som ja undrar om du kan göra ett litet inlägg på?

    det är om dig själv, kan du inte berätta lite om din bakgrund, hur du blev artist, vad du håller med nu? vilket gymnasium osv. skulle bli jätteglad om du kunde göra ett inlägg :)

    ha det bra i LA, kram!

    SvaraRadera
  18. Grymt att vara i USA :)
    Vill bara säga att jag tycker att du är grymt fin och har en sådan härlig utstrålning, för att inte tala om din kära pojkvän! Ni sjunger så jäkla bra!:)

    SvaraRadera
  19. Hej Molly! Jag ska till Stockholm snart och skulle bli jätteglad om du kunde tala om vart du köpte din Onepiece. Gärna gata eller så eftersom jag inte hittar i Stockholm!

    SvaraRadera
  20. Var där i sommras, när man ser dina bilder längtar man tillbaka som fan :-D
    Hoppas du får det kul på resten av resan.

    Kram

    SvaraRadera
  21. Hej Molly,
    Jag har en låt till dig. Vill inte skriva min mejl här men du kan väl skriva i ett inlägg om du är intresserad.
    MVH Sofia

    SvaraRadera
  22. oreo milkshake finns hos marion's på kungsgatan faktiskt, sjukt gott :)

    SvaraRadera
  23. OREO-Milkshakes finns redan i svergie iallafall i Umeå! Du är otroligt vacker och hälsa Eric grattis till segern!

    SvaraRadera
  24. Är det bara jag som tycker att Molly är lik prinsessan i Trassel. Rapunzel. Tycker dom är lika i ansiktet. Häftigt eftersom att det är du som gör rösten :)

    SvaraRadera