måndag 14 februari 2011

Only hope

Glad alla hjärtans dag världens finaste ni! Hoppas ni har haft en supermysig dag! Och att ni proppat i er geléhjärtan! Det är ni värda!

Konserten gick bra! (bortsett från att jag började sjunga mitt solo för tidigt i sista låten, men men. Sånt händer:P) Tyvärr kunde jag inte knappt varken filma eller ta bilder pga av att mitt batteri dog. Men jag fick i alla fall en inspelning av Only hope från repet. Om ni undrar vad jag skrattar åt i slutet så är det Danny som gör grimarser (stavas det så?!) åt mig i publiken. Han är kul han:)



Nu tänkte jag även att jag skulle avslöja "Kusin-mysteriet". Det är egentligen inte roligare än att jag under melodifestivalen 2009 frågade Danny om han ville bli min släkting - ni vet, som kan liva upp tråkiga släktmiddagar! (för han är verkligen lika härlig som man tror!) då misstolkade han mig lite och trodde först att jag friade, men när vi väl rätt ut det hela bestämde vi oss för att bli kusiner. Så det har vi kallat varandra sedan dess!


Ha nu en mysig kväll! Själv ska jag plugga... Kul va?! Njäe inte direkt. Men jag ska bara försöka bli av med sk*ten så att jag hinner ha lite myskväll efteråt.


KÄRLEK I MASSOR


-- Bloggar från iPhone

11 kommentarer:

  1. Lägg in låten snälla Molly.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fick du något roligt på alla hjärtans dag? :)
    Måste bara påpeka, din låt: Kärlek skör som glas, är en bland det mest underbarste låtarna som finns på min spotify lista, du är grym på det du gör
    Hoppas i alla fall du hade en underbar dag
    // Veronica :)

    SvaraRadera
  3. Så fint du sjunger!! Bo borde lägga upp fler musik-klipp! : )

    SvaraRadera
  4. Snälla, raraste Molly; kan du berätta var den ascoola toppen/tunikan, som du hade på dig när du träffade Andreas Weise och Sigrid när du provade kläder till Idottsgalan, kommer ifrån?? TAAAAAAAAAAAAAAAAACK på förhand! ;-)

    SvaraRadera
  5. Gud vilken vacker sångröst du har! Hoppas du får en bra dag! Lycka till med pluggandet!
    Kram Thilda

    SvaraRadera
  6. Personligen tycker jag att din version är mycket vackrare än Mandy Moores från filmen. Du är såå duktig! :)

    SvaraRadera
  7. Du sjungar som en ängel!!! <3 Ingen kan nånsin slå din sångröst, den är så FIIIIIIIIIN <333
    Kram Märta

    SvaraRadera
  8. älskar den låten , och måste säga att du gör den grymt bra :)

    SvaraRadera
  9. du kommer bli världs artist eller något. jäklar vad bra du är!

    lägg upp fler klipp molly :)

    SvaraRadera
  10. Åh, du har en såååå himla vacker röst! Älskar den!
    Jag kommer fortfarande ihåg när jag såg dig första gången när du tävlade i JESC och jag föll för din röst direkt! :D
    Jag har hört att du ska komma till Jönköping nu i vår som råkar vara min hemstad ;) Och jag och min kör ska nämligen vara med och sjunga! Så det tyckte jag var jätteroligt med tanke på att du är en väldigt stor förebild för mig! :)
    Så jag hoppas att du har det bra, så kanske vi ses när du kommer! :) Kramar från Ida

    SvaraRadera
  11. Min favoritlåt och du gör den helt fantastiskt bra. Hade vart såå kul om du kunde spela in denna i någon studio :) Tror att den hade blivit ännu mer fantastisk då :) KRam

    SvaraRadera