lördag 19 februari 2011

Fransförlängning

Efter att ha sprungit runt på stan som en yr höna i två timmar gav jag upp. Det fick istället bli en gammal korsett från Topshop (som jag inte använt förut) ihop med kavaj, svarta byxor och höga klackar.

Kom på att jag glömt berätta för er vad jag gjorde igår! Jag var hemma hos min barndomskompis Pärlan som nyligen utbildat sig till att göra ögonfrans- och ögonbrynsfärgning + ögonfransförlängning! Tänkte att det var perfekt att prova det nu innan Linköping och USA resan! Så först var vi sådär tjejiga och fixade fransar, och efteråt lagade vi middag, drack vin och pratade till klockan blev nästan tolv. Så mysigt! Och jag är så sjukt nöjd med fransarna! Hon är verkligen superduktig! Och billig!
Hon tar 400 för förlängning (salonger tar ofta runt 2000!) som håller i nästan en månad, och påfyllning kostar 350. Värt att ha ibland när man vill vara extra fin. Eller kanske när man åker utomlands? Så slipper man sminka sig!

Före:



Efter:



Om ni är sugna så är hennes nummer: 070-774 63 64


Nu pirrar det rejält i min mage kan jag tala om! Lova att ni röstar på Eric ikväll!

Pusss

-- Bloggar från iPhone

18 kommentarer:

  1. så klart jag kommer rösta:)
    Hoppas han går vidare till final
    Kram //ida

    SvaraRadera
  2. självklart ska jag rösta på eric ikväll!!! :D

    SvaraRadera
  3. Klart jag ska rösta på honom :D

    SvaraRadera
  4. Det är klart att jag kommer rösta på Eric!! Han kommer lätt gå vidare till globen!! =)♥

    SvaraRadera
  5. Det lovar vi Molly! :) Kram.

    SvaraRadera
  6. Det kommer nog bli jättefint! (Kläderna asså).
    Jättecoolt med ögonfransarna, man ser verkligen skillnaden!
    Förstår att det är pirrigt med Mello ;) Men lita på mej, han kommer gå vidare! Det är ja säker på ^^.
    Ha de bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  7. självklart ska jag röst på Eric!!
    om jag får såklart♥♥
    puss på dig♥

    SvaraRadera
  8. Känns knappt som man behöver rösta eftersom så många andra kmr göra det! Med andra ord, det är ganska självklart han kmr gå till final! Men försäkerhetens skull ska jag ändå rösta som en idiot ;-)

    SvaraRadera
  9. SJÄLVKLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Han ska till Globen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kolla gärna på min blogg sysslingarforever.blogg.se

    Jag har skrivit att alla ska rösta på honom <3333

    HEJA ERIC HEJA ERIC HEJA ERIC HEJA ERIC HEJA ERIC
    HAN ÄR BÄST HAN ÄR BÄST HAN ÄR BÄST HAN ÄR BÄST

    KRAM Märta

    SvaraRadera
  10. Eric är en klar gå-vidare-till-globen:D Äntligen befinner du dig i Linköping! Jag som tycker om dig så mycket så är jag i stockholm när du är där jag bor! Typiskt:( Men jag hoppas du kommer till Linköping någon mer gång:D Jag ska rösta på eric tills jag blir pank,jag lovar!!!!

    SvaraRadera
  11. Det blev supersnyggt med fransarna! :)

    Jag kommer självklart att rösta på Eric ikväll! Han SKA vidare till Globen!! :D

    Jag bor i linköping, så kommer förmodligen vara på plats i cloetta center ikväll! :P

    Ha det bääst! :) Kram!

    SvaraRadera
  12. Vi LOOOOOOOOOOOOOOOOVAR!! Jag och en av mina bästa vänner (som för övrigt jobbar på dagis där barnen är fullkomligt tokiga i Manboy låten :D!) ska sitta och heja som tokar! Vi började heja redan när vi fick veta att Eric skulle vara med igen :P Och har laddat upp de senaste dagarna :)Jag har varit lite tveksam (tidigare) till om jag ska heja på Eric i år eftersom jag tror att det är omöjligt för honom att slå det galetlåten och numret från förra året.. Men så minns jag ju att han är ihop med Dig :P och såg numret på "smyglyssna med Elsa" och låten verkade ganska bra faktiskt, tvekar att den slår Manboy, men ska heja Heja HEJA! Och rösta såklart :P Hoppas du sitter bra till så vi får se dig också :) Hoppas också att du får följa med och efterfesta med Eric direkt i år och inte måsta vänta på att få komma med och fira. Ska bli så spännande att se din out-fit också :)
    Heja Eric och Heja Molly!!!! Såg förresten ett litet klipp nyss på svt.se där han påminner oss att följa Elsa på webben och han var så "Molly", så lik dej, på nått sätt :) Låter nog flummigt.. Men i sitt sätt att prata eller nånting sånt... söööötisar ni är!!

    Jag har hört och sett lite att det kommer vara ett ganska farligt nummer med glassplitter i, men vi får hålla tummarna att alla är oskadda när numret är klart. Och såklart att låten går vidare!

    Heja Popular !!! Heja Eric!
    Vi röstar med andra ord :P
    / Magda

    SvaraRadera
  13. självklart ska jag rösta :D har hört lite av låten och den är ju as bra :D
    lägg gärna upp lite bilder från kvällen :)
    klart du är nervös, men det kommer gå bra :)
    Ha en toppen trevlig kväll :D <3

    SvaraRadera
  14. Heja Eric han är bäst! Kommer rösta på han många gånger.

    SvaraRadera
  15. Jättefint med ögonfransarna! Blev jättesugen på att göra det inför Studenten i år.. :) Kanske ska tänka på saken!

    SvaraRadera
  16. vad fin du är :)
    Kan inte du visa ditt Sabo armband och vilka berlocker du har? =)
    och även om du rekomenderar mindre/större kedja?

    SvaraRadera
  17. Det är klart jag komemr rösta på Eric ikväll! Han är den som kommer kunna ta hem eurovison. Jag tänker rösta många gånger!

    SvaraRadera
  18. jag röstade på Eric
    men på dina bilder på ögonen säger jag bara vilken skillnad det blev ju skiit snyggt

    SvaraRadera