torsdag 24 februari 2011

DAG 2 NY


Musikalen var så bra igår att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag skrattade och grät, och önskade att det var jag som stod på scenen. Musiken, skådespelarna, storyn, scenografin, danserna allt var perfekt! En musikal i en helt annan klass med andra ord! Dessutom satt vi på tredje raden och det var nästan så att sångarna spottade på oss när de sjöng. Så coolt!

Nu gör vi oss i ordning för dagens äventyr! För en gångs skull vaknade jag inte halv sju p.g.a.Jet-laggen, utan jag sov nästan till tio! Så, ikväll kanske jag kan hålla mig vaken ända till klockan tolv!!!! Vem vet? Skulle vara underbart trevligt att inte somna på middagen ikväll... känner mig som en gammal pensionär! Men man får väldigt mycket gjort av dagen! Natten är ju ändå inte så speciell för mig här eftersom jag är under 21 och inte kan gå in på många restauranger och krogar.

Här kommer lite bilduppdatering från gårdagen! Vi tog över 700 bilder så det var liiiiite svårt att välja!
(Dessutom sparar jag de finaste bilderna så att jag kanske kan använda dom senare).


Ändå rätt coolt att ha varit såhär nära Frihetsgudinnan...

Haha, jag kunde ju inte fota mig med den riktiga.. så det det här fick duga.

Lycklig!





Till er!


Kände mig som Carrie i Sex And The City.

Tydligen var det här en riktig turistattraktion, så självklart var vi tvungna att fota oss bredvid den...

...Men det var alleles för lång kö till huvudet... haha!

Vi funderade på att åka en tur med häst och vagn i central park (som i filmerna!) men det var så sjukt kallt att vi förmodligen frusit fast om vi inte rört på oss.

Äntligen hittade jag mina drömConverse i svart skinn!


Bilderna från musikalen får ni se imorn här... så alltså ikväll för er... eller tvärtom... eller igår?! Tidskillnaden är så knäpp.


PUSSSS

30 kommentarer:

  1. Du är så söööt Molly!!! <3
    Köpte du Conversen????
    Hoppas att du får en fortsattbra resa... <3 :D

    PUSSSS

    SvaraRadera
  2. Heej Molly. Äntligen så hittar jag din blogg.
    Måste bara säga att du är jätte fin och du sjunger sjukt bra , känner ingen annan som är så vbra som du. Älskar oxo att sjunga och håller på med en skiva hos några som jag känner :). Du är så bra och jag vet inte vad jag ska säga. Men snälla svara på den här kommentaren. Kram ifrån Annnnaaaaaa z<33

    SvaraRadera
  3. Vilka fantastiska bilder!!!=)
    Vad har du köpt för kamera???

    /Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej Molly.
    Oj det måste vara JÄTTESTORT att vara i New York jämfört med lilla Sverige! Undrar hur många Stockholm som det behövs för att bli så stort som NY... Jag såg programmet "De kallar oss artister" (i efterhand) på svt-play häromdagen och då var det med Adam Tensta och de följde med honom till NY och det såg så jäkla stort ut så jag tänkte skriva att du inte skulle tappa bort dig, men ni verkar ju ha storkoll och massa kul!! :) Kom hem hel bara. Vi älskar dig Molly!!
    Kram från Magda

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Kan inte du blogga lite mer om typ tips? Typ om du har några bra tips på hur man typ får bättre hy, någon bra kräm för bristningar, smink, håret och lite sånt? Skulle verkligen vara jätte tacksam om du kunde göra det! Förstår om du kanske inte kan göra det nu när du är utomlands men typ när du kommer hem eller så? :) Och en sak till, din blogg är verkligen superbra! Hade inte alls bra självförtroende innan men sen läste jag din blogg och nu börjar det bli bättre.. det är ju egentligen precis som du säger, att man ska vara nöjd som man är och inte jämföra sig med alla andra hela tiden.. Du är verkligen en person jag ser upp till och en superbra förebild! Kram!

    SvaraRadera
  6. Du är så otrooligt vacker Molly!
    Ditt hår är förövrigt helt sjukt gudomligt!
    Det är verkligen mitt drömhår, Snälla kan du inte ge ngra bra tips någon gång om vad du gör med det :)
    E/

    SvaraRadera
  7. wow,så coolt med NY!!!!!

    förresten, har börjat lyssna väldigt mycket på "det är inte jag" från din skiva,den är sjukt bra!! <3

    SvaraRadera
  8. Ohh! We just love NY!!
    Det är den mest underbara stad man kan besöka!!
    Det finns typ ALLT :D
    Ha det bra!
    Hälsningar
    Micaela :)

    SvaraRadera
  9. Bilden på dig och elefanten var ju snyggast!! haha ;) hoppas du har det bra där borta!
    Puss och kram från sverige♥

    SvaraRadera
  10. Idag står det på förstasidan att du har "bedragit Eric"? :O

    SvaraRadera
  11. Det står om dig å Eric i en skvaller tidning idag. Ifall du inte visste å ville veta. Ha det bra i NY :D

    SvaraRadera
  12. ååååh, du är så galet vacker! <3

    SvaraRadera
  13. Jag älskar ditt hår :) Det är jättefint som det är nu <3

    SvaraRadera
  14. Står något i en skvallertidning att du har bedragit Eric! Har svårt att tro det om dig eftersom att du verkar så himla snäll och gullig...eller? :)

    SvaraRadera
  15. hej molly!
    jag har gått och funderat på en grej ett tag.
    hur är det egentligen mellan dig och eric? Det skulle vara jätteintressant och få reda på det, om ni är tillsammans eller inte, inte direkt för att vi har med det och göra, men man vill ju ha koll på sin största idols civilstatus! :)

    / Emma

    SvaraRadera
  16. Isabelle Vesström26 februari 2011 kl. 01:44

    Hej Molly! Du ser ut att ha det helt underbart på din resa. Jag önskar att jag hade kunnat följa med i bagaget.

    Jag är medlem på en hemsida som heter http://se.gosupermodel.com På den sidan är det mest tjejer mellan 11 och 16 som är medlemmar och det är väl kanske även i den målgruppen som du har dina fans?

    På denna hemsida kan man "skapa en tidning" som publiceras på hemsidan och nu är min fråga om jag kan få göra en kort intervju med dig och publicera i denna "tidning". Jag har tyvärr inga pengar att erbjuda eller så. Tycker bara att det skulle vara intressant. Det är ju många som kommer läsa denna intervju och det kommer nog öka dina bloggbesökare. Jag har redan fått göra en sådan intervju med Foki och den "tidningen" publicerades idag. Två timmar efter att tidningen hade kommit ut så var det 120st som hade läst intervjun och jag antar att samma antal personer hade läst en intervju med dig.

    Frågorna är enkla och inte alls privata. Skulle du känna att du inte ville svara på någon utav dom så behöver du inte.

    Jag skulle uppskatta det mycket om du kunda ta din tid att svara på dem. Det är inget krav men det skulle gillas.

    FRÅGORNA:

    Vad har du gjort för att lyckas med din karriär och hur började det hela?

    Hur länge har du varit musikintresserad?

    Hur träffades du och Erik?

    Om man skulle bjuda dig på middag vad skulle du då helst vilja bli bjuden på?

    Vem är Molly? Hur ser du på dig själv?

    Är det ibland jobbigt att vara lika känd som du? Känner du aldrig för att "busa"?

    Vad är du rädd för i framtiden?

    Om du inte skulle jobba med musik vad tror du att du då skulle ha gjort?

    Jag kommer ju lägga upp detta på GoSupermodel.se (om du väljer att vara med på denna intervju) är det en hemsida du har hört talats om tidigare?

    TACK För att du har tagit din tid till att läsa igenom detta i allafall. Om du har några frågor eller om du vill svara på mitt inlägg så kan du höra av dg till min mail.

    Isabelle.Vesstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Hejsan Molly, hoppas allt är bra i New York, det ser härligt ut på de fina bilderna i alla fall.
    Idag drar jag och min sjuåriga kusin och checkar Trassel. :)

    Puss & kram !

    SvaraRadera
  18. Hej Molly jag är ett stort fan av både dig och Eric. Jag skulle vilja fråga hur ni två träffades har alltid undrat, du behöver inte svara om du inte vill.
    Kram Elin :)

    SvaraRadera
  19. Molly :)
    Lyssnade just på "Popular" och nu lyssnar jag på "Säg att det är regn" :) Lätt (!) att du och Eric skulle sjunga en duett nån gång :D. Eller det har ni ju gjort några gånger, men riktigt coolt om ni skulle ha en duett i Melodifestivalen nån gång :P! Jiises vad det skulle knäppa folk på näsan som försöker splittra er. Ni sjunger dessutom väldig fint tillsammans! Och närvaron mellan er två är fantastisk på scen :)
    Du kommer väl hem till finalen?
    Kramar från Magdalena

    SvaraRadera
  20. Alltså Molly, du är så otroligt vacker!
    Du må vara den vackraste kvinnan i NY just nu! :)
    Hoppas allt är bra med dig!

    kram Camilla

    SvaraRadera
  21. ÅÅ gud vad bra filmen är MOLLY !!!!
    Älskar den, så mysig !! <3

    SvaraRadera
  22. Hej molly! :D

    Ville bara säga att ja älskar din musik, och Erics oxå förstås! (:
    Ni är så himla fina tillsammans!
    Är ett stort fan och ja älskar din blogg!
    Du är sjukt fin och fortsätt med det du gör! Du är bäst!

    Ha det jättebra i NY!!!

    Tack för det du gör! Du lyser upp världen med ditt leende och din sång!
    Grattis Eric till finalplatsen. Nu skickar vi Eric till Tyskland!!!

    Kram!
    / Lisa

    SvaraRadera
  23. Hej Molly<3:)

    Hur gör du för att få ditt hår så snyggt?:)

    Vad använder du för smink?<3

    Du är så fiin!

    Pusss<3

    SvaraRadera
  24. heej molly!!!! äntligen hittar jag din blogg. jag undrar hur du kan få håret så fint. vad använder du för smink. jag håller också på med musik. du är bäst.och jag undrar när du ska uppträda om jag kunde få. veta jag hoppas att jag kan få veta när du har uppträdande så jag kan komma. jag Älskar dig. kramar victoria.

    SvaraRadera
  25. HejHej :)

    Jag har ett par vita skinn converse som jag köpte i sommras inne på Johanssons sko butiken! :) Grymt snygga och sköna!

    SvaraRadera
  26. Vad härligt du verkar ha det :) jag vill också åka till NY, men vem är du där med?

    SvaraRadera
  27. Vad otroligt vacker du är på 3e bilden uppifrån. Fick stanna till, så vacker

    SvaraRadera
  28. Heej
    Du är så himla vacker, hår får du ditt hår så fint sånt hår vill jag ha!:D

    SvaraRadera
  29. Jag undrar bara vilka du menar när du säger vi? :D är det du och Eric? <33

    SvaraRadera