torsdag 24 februari 2011

DAG 1 NY

Har precis klivit upp ur badkaret och ska alldeles snart göra mig i ordning för att gå på den omtalade musikalen Wicked! Ska bli så sjukt kul! ÄLSKAR musikaler!

Idag har har vi varit ute och gått i över nio timmar! Först var vi nere vid Frihetsgudinnan, men det var 3 timmars kö för att åka ut med färjan, så vi stannade på land och tog en massa fina bilder istället. Sedan gick vi bl.a. till central park och fotade ännu mer.

Men nu måste jag börja röra på mig! Här kommer en massa bilder från gårdagen. Första underbara dagen i NEW YORK. Världens coolaste ställe. Helt seriöst. Jag är "blåst iväg" som vi säger.

Vi kände oss oturistiga, så vi tog tunnelbanan.

Ground Zero. Hade gåshud hela tiden när vi var i närheten. Så sjukt att det var här det hände.



Vi fick åka i en bra taxi! Wihoo!

Världens godaste middag med Aleenas vänner.



Gårdagens inköp:






Nu måste jag verkligen gå!
PUSSS

12 kommentarer:

  1. En smula avundsjuk! Vill också till New York! ;)

    SvaraRadera
  2. Kul med bildupdate!

    SvaraRadera
  3. vad roligt:) vill oxå fara dit:) en fråga bara:P vad har för skor på dig? snyggt halsband. ha det bäst! kram

    SvaraRadera
  4. MOLLY DE ÄR JU SÅNNA UGGS JAG VILL HA!!!!!! gissa vem som kmr sno dom när du kmr hem ;) hihi

    SvaraRadera
  5. http://www.youtube.com/watch?v=2JcwfRMy4k8&feature=related

    SvaraRadera
  6. Gaaah vad avis jag är! Vill så jättegärna också åka dit :) Jag och min bästa kompis ska åka till L.A när vi är lite äldre, bara 16 nu haha, men åhhh vad jag längtar :D

    SvaraRadera
  7. Åh!!
    Jag sitter här hemma i kalla Sverige och drömmer mig bort ;D
    Härligt med NY!!
    Det är så kul att shoppa och bara njuta av att vara i lite varmare klimat!
    Du har sån tuuur!! :)

    SvaraRadera
  8. asso blir såååå avundsjuk på dej! Vill till New York oxå o London... Men aja . få väll drömma mig dit! Ha de bäst! <3 PÖÖSSSS:)<3

    SvaraRadera
  9. vem är det som du har åkt dit tillsammans med? :)

    SvaraRadera
  10. Vilka fina köp :) speciellt väskan

    SvaraRadera
  11. Nämeeen. Är det Tony Harnell jag ser? En bra kompis till min pappa! Blev lite paff haha, men han är en gryyyyyyym sångare och fin människa. Ja, en lite random kommentar kanske haha.

    SvaraRadera