söndag 13 februari 2011

Kärlekskonsert





Hej söta ni!
Nu sitter jag på tåget på väg hem från rep inför morgondagens Alla-hjärtan-dag-konsert på Maxim teatern tillsammans med Adolffredriks gosskör och Danny (vi båda är ju gamla Af-elever!)




Jag ska sjunga en låt som min gamla musiklärare har skrivit till mig, och en låt från filmen "A walk to remember" som heter Only Hope. Har aldrig sjungit den live förut, så det ser jag verkligen fram emot. Det är ju en sån fantastiskt fin låt!

Är ni sugna på att komma och lyssna kan man boka biljetter på ticknet.se. Dom kostar mellan 100 och 150 kr.

Där kommer jag även berätta varför Danny och jag kallar varandra för kusiner... Så, ännu en anledning att gå:P

Nu ska jag hem och hyra film och mysa ner mig i soffan med familen. Och se solsidan såklart!


Pusss

-- Bloggar från iPhone

10 kommentarer:

  1. Hej Molly!
    Jag tycker att du verkar vara en så otroligt fin person, och därför undrar jag om du skulle kunna göra mig en liten tjänst. Skulle du möjligtvis kunna länka till min Tradera-sida i ett inlägg? Det behöver såklart inte vara i ett eget inlägg, utan du kan bara lägga in det längst ner som ett litet tillägg. Jag skulle bli så himla glad om du kunde göra det eftersom att jag behöver pengar och inte har någon stor blogg att skriva om kläderna jag säljer i. Eftersom att du har en så pass stor blogg så skulle jag få några slantar extra och bli riktigt glad! Hoppas du känner att du vill göra det. :) Kram!

    http://www.tradera.com/auktioner/saelis

    SvaraRadera
  2. Hej Molly!
    Kan du berätta varför ni kallar varandrar kusiner är på bloggen också?

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Såg Trassel idag, den var jättebra :D
    du sjöng jätte fint :) jag älskar filmen! :D

    SvaraRadera
  4. kan du inte be någon spela in? :)
    Vill jätteeee gärna höra! ♥

    SvaraRadera
  5. Snälla Molly be mån kompis filma dig eller familjemedlem och lägg ut låten på bloggen och på youtube. Snälla Molly

    SvaraRadera
  6. Jag vet redan varför ni kallar varandra för kusiner, du har skrivit det på bloggen innan, hehe! :D

    SvaraRadera
  7. Hej Molly!
    Jag skulle gärna vilja se konserten, men jag bor nere i halland så är lite långt att åka eftersom det är vardag. Skulle bli jätteglad om du kan lägga upp ett klipp när du sjunger.
    Lycka till ikväll! Hoppas det går lika bra som vanligt :)
    Kramar Caroline

    SvaraRadera
  8. Skulle du inte kunna lägga in ett klipp på när du sjunger låten?? skulle så¨gärna vilja höra dej sjunga den! Du har en underbar röst! :)

    SvaraRadera
  9. Lägg gärna upp klippet på närdu sjöng, för du sjunger så fint :)
    Molly berättade om att hon å Danny är kusiner här; http://mollysandenblogg.blogspot.com/2009/07/repa-repa-repa.html

    du har en otroligt bra röst och är väldigt söt Molly :) Ta hand om dig :) Kramar

    SvaraRadera
  10. Hallo där:) du sjunger grymt ska du veta, även dina systrar och ni är så otroligt fina! Synd att man missar när du sjunger ikväll, snälla lägg upp ett klipp på ditt framträdande:) och varför ni kallar er kusiner? De måste du berätta! Alla har jubinte möjlighet att se dig ikväll.. Lycka till ikväll, kommer gå galant me din fina röst!:) <3

    SvaraRadera