onsdag 2 februari 2011

Mot Finest Awards


Nu sitter vi på tåget på väg in till Café opera och Finest Awards. Vi vet att det är vardag. Vi vet att vi har plugg. Vi vet att vi kommer bra trötta imorgon. Men det skiter vi i!
Vi har lovat varandra att njuta av varje minut den här sista terminen och det är precis vad vi gör nu!








(Hahaha! Lägg märke till han i bakgrunden!)

Oj juste! Glömde nästan berätta! Imorgon bitti kl 20 över 7 är jag med i Vakna med THE VOICE! Missa inte det!


Pussa och kram på er!

- Posted from iPhone

9 kommentarer:

  1. Hej Molly!
    Så otroligt fin du var ikväll.
    Kul att du ska dit, jag läste att Carlos Lopez inte skulle dit så jag tänkte inte gå men nu när du ska vara där ikväll så ångrar man sig lite.
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Asså, du är så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!!
    Du klär dig finast i hela Sverige, och har Sveriges finaste hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag är så avundsjuk på dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 PUSS Märta

    SvaraRadera
  3. Gud vad du bara lever loppan molly, hela tiden! :P när ska du ha frågestund då?

    SvaraRadera
  4. finafina Molly!! :)
    kraaaam♥

    SvaraRadera
  5. Åhh vad kul! Jag kollar alltid på Vakna innan skolan :D

    SvaraRadera
  6. Jag tittar på dig på Vakna NUUUU! Awesome! :D

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag missade vakna med the voice.. finns det repris någonstans? isf var och när?
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Molly, varför VARFÖR är du så gudomligt vacker o söt?!

    SvaraRadera