fredag 11 februari 2011

Det är mitt fel


Jag kanske låter knäpp, men jag tror fan att jag är synsk.
Hela den här veckan har varit totalkaos i skolan med två provn och ett retoriskt tal (det är därför jag inte hunnit blogga). Av någon anledning har de båda stora (STORA) proven hamnat idag, och för en person som alltid pluggar kvällen innan hade jag ju dubbelt så mycket panik igår/inatt. Så i ett svagt ögonblick råkade jag önska att något skulle hända så att jag missade ett av proven... Och nu när jag vaknar ser jag att min första lektion är inställd pga att är det snöstorm och totalkaos i trafiken. Förlåt! Jag tar på mig det här! Det var inte alls min mening att halva sverige skulle få lida bara för att jag inte ville ha provet... Man får se upp med vad man önskar:P




Nu står jag här på tåget med huvudet i en gubbes armhåla och försöker att inte andas med näsan. Vi har stått såhär i över en halvtimma och nu vågar jag inte ens önska att tåget började rulla. Vem vet vad det skulle kunna innebära?!

Håll tummarna för att jag kommer fram!

Pussas





-- Bloggar från iPhone

7 kommentarer:

  1. Ja men då är det dig vi ska skylla på då! :) När jag och några kompisar gick till skolan imorse höll vi fasen på att blåsa bort ;o Sen gick vi under ett träd och då är det ju självklart att det ska komma värsta stormen just då och blåsa ner ett snöblock i min jacka. YAY. hehe

    SvaraRadera
  2. OJOJOJ, stackars dig, men det är ju inte ditt fel!!! En liten önskning om att missa ett prov kan ju inte göra att det blir snöstorm, eller?!
    Men vi får hoppas att dui kommer/har kommit fram nu!!!!!!!!!!!!! <33333
    KRAM Märta

    SvaraRadera
  3. Rätt skönt att slippa prov!
    Skulle igentligen också ha haft 2 prov idag och jag har inte läst på nått;)
    Och så var man sjuk idag ;D Så har bara legat hemma och kollat film och sovit idag:D
    Puss Linnea :D <3

    SvaraRadera
  4. hahaha du är riktigt rolig molly :D
    Du är en av mina största förebilder!

    SvaraRadera
  5. haha, du är för härlig!! Det muntrar alltid upp att läsa på dig blogg. Tack för att du förgyller min tillvaro! <3

    SvaraRadera
  6. Du är så otroligt söt! =)
    Tänkte bara höra: hur får du så fina lockar?

    SvaraRadera
  7. Jag älskar ditt ansikte!!! (och så klart dig med, haha ;)) Jag fattar inte hur du kan sminka dig på detta viset, jag försöker så gott jag kan att "halvsota" mina öon lock och lite under ögat också, ungeför som på bilden här ovan. Men det funkar inte så bra.. :P vore kul om du kunde skriva lite smink tips i bloggen. Kramiz på daj <3

    SvaraRadera