måndag 7 februari 2011

Go Marie!


Jag är så sjukt trött på tidningar! Att de alltid måste sabba och förstora upp ALLTING!

Varje år är det tydligen det "sämsta melodifestivalåret någonsin" enligt tidningarna. Varje år sitter de där med med sina kritiska förstoringsglas och jublar så fort någon begår ett litet misstag som de kan förstora. Den här gången var det stackars Marie Serneholt som fick ta den största smällen, trots att hon inte gjort något fel.

Jag tycker Marie gjorde ett fantastiskt jobb igår! Trots få timmars reptid, trots premiärprogram med över 3 miljoner tittare lyckades hon, på ett avslappnat men ändå humoristiskt sätt, guida oss genom en rätt komplicerad folkcikus - i DIREKTSÄNDNING! Dessutom- sötare och skönare människa får man leta efter!

Så nu vill jag bara försvara henne och säga att missen som inträffade inte var hennes fel! Det är så typiskt att tidningarna ska få det att låta så!



Go Marie!

Puss och godnatt

-- Bloggar från iPhone

6 kommentarer:

  1. håller med om att tidningarna överdriver , onödigt !
    nu till en fråga jag har, vart gjorde du din hårförlängning, det är verkligen supersnyggt! :D kram

    SvaraRadera
  2. Kunde inte hålla med dig mer!! Marie var grym, så de så!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med dig! Tycker mkt synd om Marie, inte hennes fel att svt prod råkade säga fel namn. Mer fokus på artisterna och själva programmet istället tack! (:

    SvaraRadera
  4. Håller med dig! Kan inte tidningarna skriva ngt bra ngn gång?! :P

    KRAM Märta

    SvaraRadera
  5. Missade Melodifestivalen i lördags :( så jag ska se den i reprisen nu på fredag. Jag håller helt med om det där med att tidningar förstorar och ljuger är HELT SJUKT!!! Jag skulle aldrig för mitt liv svara på frågor eller ens svara i telefon när de ringde från tidningar om jag var känd.

    En liten sak som jag vet att det inte ska pratas massa privat om och jag är verkligen inte en som vill snoka, men jag måste verkligen erkänna att jag sitter och lyssnar på Manboy ibland samtidigt som jag läser här på din blogg :) Ni är sååååå fina. Du är underbar och låten är sjukt bra!! En klockren kombination :D Kraaaamar från Magda

    SvaraRadera
  6. Suveränt skrivet Molly!!
    Media förstorar upp precis allt som går att få större och allt som kan misstolkas.
    Härligt att du försvarar Marie och "dissar" media!
    Håller med dig ;-)

    SvaraRadera