lördag 19 februari 2011

Rösta rösta rösta

Finaste, finaste ni! Jag hatar att tjata på er, eller ens be er om något, men ikväll behöver verkligen Eric er hjälp! Risken med att vara favorittippad är att många känner att de inte behöver rösta, men det är då det är extra viktigt! Varje röst är värdefull!


Jag pratade precis med Eric och han är nervös, men superladdad! Vet att han kommer bjuda på väldens show! Han är verkligen bäst när det gäller, och oavsett hur det går är han en vinnare för mig!



(Bild lånad av Tobbe Eks blogg. Fotograf:Lina Boström Einarsson)


NU KÖÖR VI!

Pusss

-- Bloggar från iPhone

45 kommentarer:

  1. Klart att jag kommer att rösta! :D
    Kram Linnea :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker också om Eric saade, jag älskar hans röst, jag har tänkt att gösta på han:)
    Hejdå♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Är du inte på festivalen?

    SvaraRadera
  4. Jag har röstat 5 gånger :D han var bäst ikväll :D
    Hälsa han att han var bäst :D

    SvaraRadera
  5. Han har grymma dansare... och han är grym! Hälsa honom grattis från mig! :)

    SvaraRadera
  6. ÅHHHH!! :D:D:D:D:D GRATTIS TILL ERIC! :D SUPERKUL!! VÄRLDENS BÄSTA BLOGG (L)

    SvaraRadera
  7. Hejsan :) sitter här i soffan o kollar på melodi, och vi rösta ett x antal gånger på han! Som du säger, han kan verkligen ställa upp med en show! Håller nu tummarna att han vinner allt!

    Kram,
    Ps. Ni är skitfina tillsammans!

    SvaraRadera
  8. Eric var bäst, vet inte hur många gånger jag röstade!!!! Hälsa grattis till honom!!! <3

    SvaraRadera
  9. röööööööjjjj!!! gud va bra!! den slår inte manboy i mina öron men riktigt bra och jäklar vilket dramatiskt nummer. jag börjar förstå lite varför det sägs att han kan vinna alltihopa. det var sjukt bra! satt och applåderade i soffan. Riktigt bra och massa röööjjjj!!! Fantastic!!

    Kramar till er båda två sötisar
    /Magda

    SvaraRadera
  10. Grattis, han fick ju finalplats bara sådär. :)

    SvaraRadera
  11. Jag röstade och röstade som en galning!!!!!!!!!!
    Och nu är han i final, jag är så GLAD för hans skull ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Eric ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ PUSS Märta

    SvaraRadera
  12. inte för att va taskig nu, men helt ärligt tyckte inte jag att hans låt va bra, :)

    SvaraRadera
  13. Han kom till final!!!! :D :D :D :D :D
    Och ni är så söta tillsammans! Hälsa till Eric att jag också älskar han!!!<3<3<3
    Puss o Kram<3

    SvaraRadera
  14. Vilken söt flickvän du är Molly! Erik var väl värd sin plats i finalen... Väldigt värd!! Hoppas ni har en toppenkväll i kväll!! :-)

    SvaraRadera
  15. han var skit bra molly, va stolt! snygg e han också!

    SvaraRadera
  16. Eric var hur grym som helst i kväll!! (som han alltid är) Röstade hur många ggr som helst på honom, tror (och hoppas) att han kommer att vinna i globen med! Kommer rösta mååååånga ggr på honom i globen med! Han ska vinna för han är bäst av alla som är med!!!
    Puss och kram! :)♥

    // Victoria

    SvaraRadera
  17. Jag röstade en gång:-). Och ni kan vara hur glade som helst!!
    Gratta Eric från Triciaa<3. Eller jag gör det,innombords<3. Kraam

    SvaraRadera
  18. Hej molly!
    tycker du verkar va en jätte fin tjej på alla sätt.
    men du köpte ju en onpiece för några dagar sen, jag undrar vad färgen hette.
    kramar olivia :)

    SvaraRadera
  19. Är ni fortfarande tillsammans? Era barn skulle bli söta som socker i alla fall :)

    SvaraRadera
  20. Hej Molly. Jag hoppas att du vet om att du lever en dröm som finns hos väldigt många. Att få hålla på med det som man absolut älskar mest av allt och ha det som ett yrke, måste vara helt fantastiskt. Därför vill jag bara säga till dig att jag tycker du är så underbart bra för du tar vara på den här chansen som du fått som artist på ett så bra sätt. Som jag sa, det är väldigt många som skulle vilja vara i dina kläder, men du bär upp kläderna så bra så varför skriva denna komentar egentligen om att "det är så många som vill vara där du är" för det har du säkert hört massa gånger förut. Men jag vill bara säga att du är en beundransvärd person och jag uppskattar dig skarpt.
    Tack också för allt fint du skriver i din blogg. Du inspirerar så många till att få ett starkare självförtroende! Fortsätt som du gör Molly, det uppskattas sååååå grymt mycket! :)
    Konstigt kanske att jag skrev denhär komentaren just vid detta inlägg, men så blev det nu så kan ju passa på att säga att Eric var grymt bra ikväll, röstade ett x antal gånger på honom ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  21. Hejsan Molly! Du är så OTROLIGT söt och gullig! Världens finate leende!
    Men jag har en fråga... Hur länge har du och Eric varit tillsammans?
    Och kan inte du lägga upp lite bilder på honom och dig?
    Många kramar och pussar till dig söta du!
    PS. Strunta i alla som har sagt att du är överviktig och så. För du är så jävla fin, precis som du ÄR! Önskar dig all lycka! // Hanna

    SvaraRadera
  22. Det gick ju riktigt bra för honom ikväll! :) det var minst sagt ett underhållande nummer!

    SvaraRadera
  23. Förlåt. Men.. Jag la min röst på Sebastian och Sara Lumholdt. Och det känns jävligt surt såhär efteråt med tanke på att båda åkte ut.

    Lumholdt och Sebbe är barndomsidoler till mig, och har följt dom enda sen de började med musiken.

    Men kul att Eric gick vidare.

    SvaraRadera
  24. Han är såååååå värd en final plats!
    nu ska vi bara se till att skicka honom till Euro vision med!
    Vi behöver skicka någon som honom om vi ska vinna..

    SvaraRadera
  25. JIPPPI! han gik til finalen!!!!!!!!! <3

    SvaraRadera
  26. Klart vi röstade! ;)
    STORT Grattis till ERIC, han är bäst!
    I vår familj ritar vi upp & ger poäng på låtarna, när vi var klara & Eric började sjunga skrev vi i "Dirket till Final" innan ens låten var slut! :) Det var ju självklart att han skulle få flest röster, alla är ju galna i Saade!
    Och ni två måste vara det absolut snyggaste paret i Sverige, var rädda om varandra!

    PUSS till er båda!
    Sanna.R

    SvaraRadera
  27. Ni är så söta ihop! :)

    SvaraRadera
  28. Han är inte bara BÄST för dig, han kom ju till final <3 Jag röstade som en galning hemma!!!
    Han är verkligen BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST när det gäller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Han är BÄST annars oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Och du och Eric är finast i hela universum <333
    Kram Märta

    SvaraRadera
  29. Klart vi röstar på honom! Han var grym! Röstade 14 gånger! :)<3

    SvaraRadera
  30. Det gick ju bra för Eric igårkväll, han var superduktig <3 Lika bra som du <3

    Kram <3

    SvaraRadera
  31. Eric ägde igår!!! Röstade massor och älskade uppträdandet!! Om vi ska ha en chans i eurovision song contest så måste han dit!!! Måste rösta som en galning i globen!!
    Du är väldig fin Molly och sjunger grymt!
    Kram Kiruna tjejen;)

    SvaraRadera
  32. Hej Molly kan jag få ha dig som länk?? Svara på min blogg isf: www.fonzietwist.blogg.se.
    Om du är intreserad kan du ju läsa också;) Jag bor långt uppe i Sverige och då kan det ju vara roligt att se bilder och så! + Eric var bäst! MVH<3

    SvaraRadera
  33. gud vad bra han var! var du där? isåfall, var satt du någonstans? själv satt jag på sjunde raden och hade en sjukt snygg skylt där det stod grattis karin 14, såg du den? kram!

    SvaraRadera
  34. Hej Molly!!:)
    Ville bara säga att jag tycker att du är en grymt bra förebild. Bara ditt sätt att vara på, du känns så mogen. Ville bara att du skulle veta att jag och säkert många andra ser upp till dig!!<3
    Kram från Amanda

    SvaraRadera
  35. Hej,du är så söt,Eric måste vara stolt över att ha så söt tjej,du och Eric är världens sötaste par i hela världen ni passar sjukt bra i hop!:)!,jag röstade på Eric självklart han var grym!,Du är bäst Molly kram Alva :)<3

    SvaraRadera
  36. SJÄLVKLART RÖSTADE VI PÅ ERIC :)

    SvaraRadera
  37. Eric var såklart bäst han har bästa rösten,jättefin stil,jättesöt och kan dansa det är allt dom behöver han är vinnaren ;)ni är jättesöta ihop<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  38. Hej Molly

    Vet att du inte tycker om att prata om erat privatliv men dehär är ändå riktat till dig. Tänkte på en sak som jag hörde att jossan även nämde i eftersnack på expressen. Eric hade ju glas som exploderade på scen, tycker du att det var läskigt/var rädd att han skulle skada sig av de pga att du själv fick glassplitter på dig på efterfesten år 2009?

    SvaraRadera
  39. Hejj!

    Tycker att eric var grymt bra och han gjorde ett fantastiskt nummer och framträdande!!
    Han kämpar verkligen och går in för det han gör.

    Jag fick panik när jag läste i tidningen idag om vad som hänt och om refrengen till hans låt var stulen ?

    Blev så arg så jag har skrivit ett inlägg om det i min blogg och jag ska verkligen kommentera och göra så mycket jag kan för att få allt som tidnigarna säger att inte stämma!

    Eric ska ttill Tyskland!<3

    Här är en länk till min blogg:
    http://josefinkarlsson.blogspot.com/

    SvaraRadera
  40. Eric var sjukt bra! :)
    Jag var typ helt säker på att han skulle gå vdare till finalen! :)<3

    Grattis!

    SvaraRadera
  41. Har inte alls följt Melodifestivalen i år och hade inte tänkt rösta, brukar inte göra det heller! Men så tittade jag i lördags och kom och tänka på ditt inlägg så jag tog och röstade på Eric. Han var klart bäst och självklart ska man då rösta :D Kram!

    SvaraRadera
  42. Heeej ja e såååååååååååååååååååååååå lyyyyyyyyyyyyyyyyckliiiiiig att Eric gick vidare!! Men du... Måste bara få det klart för mig. Är ni tsm? För asso det var någon skit tidning som sa att Eric väljer Karriären före Molly?! :O e det sant:S Pösss!ÄLSKAR DIG O DIN BLOGG!<3

    SvaraRadera
  43. det är väll solklart att jag röstade på eric mer än 15 gånger hälsa honnom!! :) <33

    SvaraRadera
  44. Hej molly! Jag vet inte vart man ska skriva i din blogg när man skickar medelande till dig, så jag skriver här istället. Hoppas att det är okej. :)
    Jag har en fråga till dig. Jag undrar på ERic Saade har bilddagboken? För det är ngn där som säger att han är saade. Är det han elr är det fejk?

    Villa bara säga att du också är jätte söt och har sjukt vacker sångröst. Kan inte du ge några sångtips här på bloggen typ spela in en video där du visar hur man lär sig sjunga. Jga har hört att alla kan lära sig bara man ve thur man gör. :)

    SvaraRadera