söndag 13 februari 2011

Typiskt mig

HAHA!
Fick precis ett mail från en tjej i produktionsteamet av My Camp Rock (som vi spelade in i somras). Hon hade tydligen bläddrat igenom lite arkiv och hittat dessa fantastiska bilder på mig...
Jaa... vad ska man säga? Jag verkar ha haft lite problem med att hitta den rätta posen...

... Men tillslut fick jag till det! Nu är det bevisat att jag blir bra på en av sex bilder. Skönt att veta!

Kom på att jag kan använda de här bilderna om jag ska söka till någon filmroll eller något i framtiden. För att liksom visa min fantastiska skådespelartalang!

Pussss

13 kommentarer:

  1. HAHA XD Du är allt en skön tjej Molly!!!!
    Hoppas att vi ses ngn dag, på nån konsert!!!

    SvaraRadera
  2. Shit Molly! Du är så sjuukt vacker. Ditt hår är ju to die for också! Så avundsjuk på ditt utseende.

    SvaraRadera
  3. Haha, lika söt som alltid! ;P<33 Vad ska du göra idag på alla ♥-dag då?
    Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Hej Molly! (:
    Kan inte du tipsa om några roliga appar till ihpones?! (: Kraam! :D

    SvaraRadera
  5. Kan inte du skapa en blogg-mail så man kan maila dig? Det vore jättekul!!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. En fråga:
    Låten keep on (movin'), i vilket sammanhang spelad du in den, hur gammal var du?

    SvaraRadera
  7. Vad söt du är jag gillar den sista bilden du ser glad ut precis som du är varje dag lycka till på alla prov!
    //
    Evelina=skrivhäfftstjejen ;)

    SvaraRadera
  8. Asså ditt hår! Kan du ge mig det så skulle det vara gulligt ;)
    Lockar du det eller är det ditt riktiga? :)
    kram!

    SvaraRadera
  9. Vad fin du är! Kan inte du visa hur du lockar ditt hår? :-)

    SvaraRadera