tisdag 1 februari 2011

När jag egentligen borde plugga.....


Åh, vad kul att så många medverkade i omröstningen! Verkligen roligt att få veta lite vad ni tycker! Utan er är jag ju ingenting!
Om ni tycker det är kul kommer jag ha lite omröstningar då och då för att veta vad ni tycker om saker och ting.


Jag tror nog att jag är lite synsk, för idag när jag för första gången i mitt liv bestämde mig för att ta in posten upptäckte jag att smyckena från ItemsbyJohanna kommit! De är såå fina!
Vilken gillar ni bäst?





Alla dessa fina smycken hittar du alltså på http://www.itemsbyjohanna.se/

(klockan är från Nyhmans ur och märket är Sjöö Sandström)


Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe (jag dricker bara kaffe när jag VERKLIGEN måste bli pigg) och gräva ner mig i min uppsats som ska lämnas in i morgon. Så jag är ute i god tid med andra ord! Önska mig lycka till! Det behövs!

Pusss

21 kommentarer:

  1. Lykke til :)

    btw, du har en kjempe bra blogg ;)
    -Hilsen fra Norge

    SvaraRadera
  2. Hej molly! Älskar din blogg!! :) snälla berätta varifrån du köpt din klocka SÅ GALET snygg!!! Kram anna

    SvaraRadera
  3. lycka till! ♥

    SvaraRadera
  4. lycka till!
    och jag tyckte att ringen va finast :D

    SvaraRadera
  5. Snygga smycken :) klär dig!
    Klart det är kul med omrösning! Speciellt när man märker att många andra tycker som en själv ;)

    SvaraRadera
  6. Usch... Jag gillar inte kaffe... Det luktar godare än vad det smakar... Fast smaken är som baken xD

    SvaraRadera
  7. Jag tycker bäst om halsbandet och även din klocka är galet snygg (även fast den inte var med i paket :p)

    Usch.. Sista dag plugg på uppsatser är inge kul, lycka till (:

    SvaraRadera
  8. Gärna fler omröstningar! Jag tyckte att örhänget var snyggast (har alltid varit svag för stora örhängen på tjejer).

    SvaraRadera
  9. Du är så fin Molly!
    Min favorit av smyckena är halsbandet, älskar långa,korta,smala,feta halsband.
    EN riktig halsbands tjej! :D

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Verkligen jätte fina smycken allihopa! :)
    Brukar du svara på komentarer eller brukar du bara läsa dem? kanske blir mycket att svara på alla :) Nu kommer du förmodligen att se min blogg adress, väldigt fult namn, jag vet, men ej jag som valde den, ;p
    Och en rolig sak att berätta bara, jag fyller snart 18, så jag har lite över ett år kvar på gymnasiet, och senare flyttar jag från Örnsköldsvik till Stockholm och förmodligen blir det så att jag ska gå en musik skola :)Jag brinner verkligen för musiken och speciellt för att sjunga och spela piano, aja, tyckte att det var roligt att säga det till någon! speciellt till dig, eftersom du är så begåvad,och kan och allt!
    Men lycka till med uppsatsen! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Det är ju vi som inte är någonting om inte du skulle finnas! <3

    SvaraRadera
  12. Hej Molly!

    Jag skulle vilja fotografera dig!
    Se min blogg http://olgaportrait.blogspot.com Där finns också hänvisning till min hemsida och mina kontaktuppgifter.

    Hör gärna av dig!
    /Olga Magnusson

    P.S. Du sjunger underbart!

    SvaraRadera
  13. Lycka till Molly! Jag tycker nog att öronhängrena är finast! Kram Thilda

    SvaraRadera
  14. Hej! Kom bara på en sak, hur går det med din körning var ett tag sen du snacka om det... Anledningen till att jag kom på det är pga att jag har uppkörning imorrn :S nervöst.... Inte så intressant men jaja shit the same. KRAM

    SvaraRadera
  15. Fina smycken. Mycket kors... Är du kristen? Inte för att det spelar nån roll, jag är bara nyfiken. :-) Hoppas att det gick bra med uppsatsen och att du blev klar i tid.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Du har väldigt mycket kors på dina smycken. Är du kristen, eller tycker du bara det är ett fint motiv? :)

    SvaraRadera
  17. halsbandet var finast, även om allt var supersnyggt ;)

    SvaraRadera
  18. Jag gillar örhängena bäst! Men det är bara för att jag älskar örhängen :) En riktig örhänges tjej e jag! :D

    Puss Linnea :D <3

    SvaraRadera
  19. Halsbandet var snyggast och lycka till

    SvaraRadera
  20. Hej Molly!

    Jag har precis börjat läsa din blogg (har sträckläst inläggen från idag till hittills inlägget 1a feb)

    Du är en riktigt energiknippe som sprider glädje genom din blogg. Du är en otroligt fin människa. Jag är otroligt glad för din skull för att det går så bra för dig nu.

    Sen måste jag bara berätta att du är så grymt snygg och sexig. Eric är en lyckligt lottad kille som får ha dig.

    Kramar
    Therese, Umeå

    SvaraRadera