måndag 12 april 2010

Annas releasefest


Hej alla fina!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag har pluggat som en tok nu i helgen! Har inte riktigt haft tid att blogga.

Men tar igen det i veckan!

Just nu sitter jag och Eric i en taxi påväg hem från Anna Bergendahls releasefest. Det har varit en riktigt mysig kväll, och anna bjöd på sång och gåshud. Hon är ju sååå duktig! Någon annan som är sjukt duktig, är min fina vän Emmalisa som körade åt Anna i mello, och som kommer följa med som kör och pianist på hennes sommarturné! Hon var även med och spelade ikväll, och hon glänste som alltid!









Emmalisa, Alice och jag




Nu ska jag och Eric kolla på ett avsnitt av Nile city innan jag börjar plugga. Sen blir det träning innan skolan imorn...

Puss och godnatt

-- Bloggar från iPhone

18 kommentarer:

  1. Det låter inte som att du får så många timmars sömn inatt om du ska hinna plugga i natt och gå upp tidigt imrn och träna :p

    Godnatt <3

    SvaraRadera
  2. Hej Molly,

    it´s good to know that you are safe home from your vacation! Did you enjoyed yourself and are you a "nightowl" too? :) I´m awake most of the nights of the week, but it´s hard to get out of bed early in the morning for me. I´m happy that i can adjust my times of working often. :)

    Have a good start at this week and don´t train too much.

    Puss och Kram

    Frank

    SvaraRadera
  3. Du och Eric passar jätte bra ihop! ni e sötast!<3

    SvaraRadera
  4. När får vi reda på saker som programledare & sånt?:)
    jag vill veta.(aa'

    saknar dig mega mkt.<3

    SvaraRadera
  5. kul att du börjat skriva lite om Eric tycker jag!:)

    SvaraRadera
  6. Ni verkar haft kul! :)
    Kommer du vara med på diggiloo i sommar?
    Hoppas att du kan svara!
    För jag ska nämligen gå och undrar då om man kommer få se dig! <3
    puss o kram Linda

    SvaraRadera
  7. Kan du inte lägga upp ett inlägg och bilder från idre:P<3 Älskar din blogg!!
    Kram Alva

    SvaraRadera
  8. En fråga inför en eventuell frågestund: Vem är din favoritkaraktär i "Vänner" ?

    SvaraRadera
  9. Var dina systrar me till Idre?

    SvaraRadera
  10. Hej Molly <3

    Har du någon vedio på festivalen.
    Skulle vara kul om du la ut en vedio :)

    SvaraRadera
  11. Hej Molly!
    Jag tror att det ser ut som ett kors du har runt halsen på andra bilden. Då undrar om du är troende?
    KRAM!

    SvaraRadera
  12. så söööta // Caroline <3<3<3

    SvaraRadera
  13. Du skrev fel, det stavas imorgon!
    MVH Carolines Mormor 3<

    SvaraRadera
  14. DU OCH ERIC! ;D<3

    SvaraRadera
  15. Vad kul att du skriver lite om Eric ,och har blider på er ni e sötaste paret jag vet!(L)
    älskar dig Molly<333333333333333333333333333333333

    SvaraRadera
  16. Så söta ni är tillsammans :) kolla in min blogg
    www.thebeautifull.blogg.se

    SvaraRadera