söndag 18 april 2010

Jag älskar att resa!


Sitter i bilen på väg till Arvika med Magnus Carlsson, hans man Mats och deras fyra underbara hundar.

Alltid när jag ska resa långt packar jag ner min kudde, tidningar, några skolböcker, en film och lite andra saker att sysselsätta mig med på resan. 99 gånger av 100, packar jag inte ens upp något av det där ur väskan, utan sitter istället hela resan och tittar ut genom fönstret och lyssnar på musik. Jag totalt älskar det. Att bara få göra ingenting i någon timma.

Den här gången, kan jag tyvärr inte göra det utan att få ångest. Min Naturkunskapsbok ligger nämligen här bredvid, och det känns nästan som att grodan på framsidan viskar till mig..."pluggaa... pluggaa... PLUUUGGGAAA!"

Så nu när jag övat Abba-låtar, svarat på mail och bloggat, så känns det som att jag inte har någon bra ursäkt att skjuta upp på det mer...


Tröja Weekday



Puss

16 kommentarer:

  1. hahaha du är så söt Molly <3<3 // Caroline <3<3 :D

    SvaraRadera
  2. hahaha, du för söt! (:

    mina böcker ropar också på mig, har ett jätte stort prov på torsdag. Usch!"/

    Men du gör mig gladare! (: ♥
    & nu när du har lite sådär tråkigt kan du väl
    titta på min fina blogg jag gjort till dej? :)

    älskar dig.

    SvaraRadera
  3. Lycka till med pluggandet!
    Förstår exakt vad du pratar om...

    SvaraRadera
  4. Haha! Själv hatar jag att sitta i bilen långa sträckor, man blir rastlös, irriterad på syskonen och så får man ont i bakisen! xd


    Puss & kram :D

    SvaraRadera
  5. Haha, du är så himla rolig :D <333 /// Evelina <33

    SvaraRadera
  6. Hej Molly,

    your made my day :) I like your funny comments to life and the pictures too. You appear very natural on them. I hope someone can take some pictures of your performance at Arvika. But soon you are on travel in april again *grin* ( For all the people who don´t know, it´s the concert at Vänersborg on the april, the 24th )

    What kinda music do you like to listen these days?

    Would like to be there at Arvika today, i like Abba songs a lot!

    Have a good evening and a safe travel back home

    Puss och Kram

    Frank

    SvaraRadera
  7. haha vart e du påväg?? :P jaa de smartaste e nog att plugga nu så behöver du inte göra det sen när du e framme ;) <3<3<3 // miranda<3

    SvaraRadera
  8. den tråkiga naturkunskapsboken, hatar den haha -.-

    SvaraRadera
  9. För mig är det också massor med plugg!
    Just nu i veckan så har jag 3 prov!
    Så just nu så är det också en plugg dag!
    Hoppas du får en bra dag på Arvika!:)
    Kram Alva<3

    SvaraRadera
  10. Det där lät precis som mig. Man känner sig ju alltid lite mer effektiv om böckerna ändå ligger i väskan. Sen om man aldrig läser i dem är en annan sak... ;) Men lycka till med pluggandet!

    SvaraRadera
  11. Vad kul! :)
    Va rolig du är! <3
    Hoppas att du får det bra! :)
    puss o kram Linda

    SvaraRadera
  12. Hoppas det gick bra på provet!! :D
    Fattar inte hur du hinner med och lära dig allt! Snälla ge mig bra tips!!
    Kram :)☺♥

    SvaraRadera
  13. hihih,älskar att du alltid tar så många coola bilder :)

    de e kul att resa i bilen faktikst,hur går det förresten med ditt bilköpande?
    PUSS PÅ DIG,du är mein förebild<33

    SvaraRadera
  14. Är precis likadannt för mig! Man packar med massa böcker och grejer, men sen sitter man alltid och drömmer sig bort och bara tittar ut genom fönstret hela resan ändå... ;)

    SvaraRadera
  15. haha, vi har samma/likadana naturkunskapsböcker ^^

    Ha det gött! :D

    SvaraRadera