måndag 5 april 2010

Svar på frågor 2



Har du platt, lockigt eller vågigt hår från början?

Mitt hår är lite vågigt av sig självt... Men inte fint vågigt! Det dumma är ju att det bara är vågigt på vissa ställen, vilket gör att håret mest ser ruffsigt ut. Därför blir det lätt att jag tar till locktången efter att jag har duschat för att få till de där stora, fina lockarna. Efter många års styling har jag börjat få kläm på det där, och det tar mig inte mer än tio minuter att locka hela håret - det tycker jag att det är värt!

Vad använder du för locktång? Hur gör du när du lockar? / Hur gör du dina frisyrer? / hva gjør du om morgnen, bølger du håret ditt selv ?

Jag tänkte att jag lägger in ett litet blogginlägg om hur jag fixar till två olika typer av lockar imorgon när jag kan beskriva med bilder... Så håll ut!


Vad har du för kläder i skolan(vardagar) och vad har du på helger?

Det är väldigt olika! Under Let's Dance orkade jag knappt bry mig om vad jag hade på mig, så det blev att jag gick runt i svarta Gina-tricot-tunikor och klänningar + leggings nästan varje dag! Nu när det börjar bli lite varmare ute gillar jag att ha lite ljusare färger. Gärna i nyanserna beige, vitt, brunt och gammelrosa.

På fest slutar det oftast med att jag har någon svart klänning med mycket smycken och ett par höga klackar (förutom i slutet av kvällen när jag bytt om till bekväma ballerina som jag alltid har med mig i väskan!).


Stämmer det att du ska vara med i djävulsrallyt?

Nej det stämmer inte. Jag fick förfrågan men tackade nej.

Jag undrar om du och Jonathan träffas mycket nu när ni inte är med i Let´s Dance längre?

Ja, vi försöker ses ganska ofta, och vi pratar nästan varje dag i telefon! Han och hans flickvän skulle t.ex. kommit hem till mig på middag igår men eftersom att både Eric och min syrra var sjuk så har vi skjutit upp det. Men som sagt, Jonte och jag håller kontakten. Mig blir han inte av med så lätt:P


Har du någon skiva inplanerad i framtiden?

Ja, absolut. Just nu är en period som jag planerat att ägna just för låtskriveri och plugg. Så förhoppningsvis hamnar låtarna jag skriver just nu på ett album så småningom, men som det ser ut just nu så har vi inget exakt datum. Jag känner att jag inte har bråttom utan gärna vill ta det lugnt så att allt verkligen känns 100% rätt. Att ha skolan vid sidan om hindrar ganska mycket, och när nästa skiva kommer vill jag kunna lägga all min tid åt den. Så vi får se...

Förutom att skriva låtar och uppträda så har jag lite andra spännande projekt nu framöver. Jag kommer t.ex. dubba film och vara programledare, vilket jag ser väldigt mycket fram emot!


Kommer du vara inne på din fanmail - fast på msn?

Nej tyvärr. Jag har inte varit inne på Msn på tre år och det är inget jag planerat att börja med.


Vilken dans på Let's Dance var svårast att lära sig?

Det var nog rumban där i början. Den var sjukt svår att få till! (Det märktes ju i poängen också...) sedan tyckte jag även att samban var svår. Men den kändes betydligt bättre under sändning än vad rumban gjorde!


Pusss och tack för kloka frågor!

10 kommentarer:

  1. Hej Molly
    kan inte fatta hur man kan vara så snygg som du.
    Du klär i läpstift.
    Snälla Molly berätta vad för fillm du ska prata i så man får kolla
    och vart du ska vara pogramledare man vill aldrig missa nåt med
    dig på tv.
    Ha det bäst Daniela

    SvaraRadera
  2. del 2? Antingen har del 1 försvunnit eller så var de frågorna som du besvarade för ngn vecka sen del 1?

    SvaraRadera
  3. Hej Molly,

    you are right, your blog server seems to choose what it likes to release in time and what it doesn´t like so see online here in time. " Svar på frågor 1 " are still missing :(

    Some questions are still burning on my lips,they are easy to answer:

    Do you stay away from public performances at singing for a while? You did mention dubbing movies and moderation. It would be such a sad thing to hear, that you are going to stay away from stage for a while.

    I just found out about the next times for you on stage on long searching session at google.

    You do perform again on stage at Arvika, 18th of April and at Vänersborg on the 24th of April. Are the dates correct?

    What are your plans for L.A.,are you going to check the e-mail at your hotmail.com - account directly and do you answer it, when you are in time and in the right mood for it?

    Still wondering about fact that you are sending letters with a autograph to some of your fans.
    How does that work? Via a secret address? :)

    Are you interested at the Eurovision Song Contest? As you know, it will start late this year, end of may for the readers of your blog that don´t know about it.

    Did you checked the title from germany for the contest?

    Please don´t drop my questions! Thanks in Advance!

    Puss och Kram

    Frank

    P.S. Are you going to check the volkswagen scirocco or honda civic sport with your father later this week?

    SvaraRadera
  4. åå gud vad kul att du har frågostund!:)
    Du är bäst!/Alva

    SvaraRadera
  5. Älskar att du svarar på frågor pusss // Caroline <3<3<3

    SvaraRadera
  6. Hej Molly du har ju snygga kläder och cool stil och din kille Eric han är snygg och har cool stil är det inte svårt att ha en pojkvän som är flickidol för när jag var på stan på en lördag då var han där och det lät så mycket att jag fick ont i öronen och då satt jag i halsen men han är endå snygg jag bor i norrköping det är en finn stad.

    Kram:Rebecca Holm

    SvaraRadera
  7. bor du och eric tillsammans?

    SvaraRadera
  8. Heej Molly!!

    jag har 2 frågor:
    1.Hur länge har du och Eric saade varit ihop?
    2.När blev du intresserad av musik/sång?

    SvaraRadera
  9. hej Molly ! du spelar ju tennis tycker du det e kul? ska du vara med i diggelo i år ???


    kramar Julia <3

    SvaraRadera
  10. Hej Molly! Alltså jag är helt beroende av dig och Eric. Jag kan inte bara sluta titta på bilder eller klipp på er. Men min fråga är vad du tycker är det bästa med Eric

    SvaraRadera