måndag 5 april 2010

Vad hände?!

Jag bara skrek rätt ut när jag vaknade imorse...
Snacka om elakt att bara lura folk till att tro att det börjar bli sommar, för att sedan bara på en natt döda alla förväntningar och förhoppningar.

Jag som plockat fram sommarklädena och tygskorna... Antar att det blir gummistövlar och vinterjacka idag igen då!




Utemöblerna som vi precis plockat fram...Kan knappt fatta att vi satt där och målade ägg i förrgår!

Aja, hoppas det försvinner lika snabbt som det kom!


-- Bloggar från iPhone

24 kommentarer:

  1. Kan du inte ha en frågestund snart?:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. haha oj här snöar det ingenting haha <3 // Caroline puss <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Ja, helt otroligt!
    Själv bor jag i Götet oh där äre inge snö, stackars er!

    SvaraRadera
  4. Ojj, vad tråkgt att det kommit snö igen, här var jag bor så kommer det ner bara snöblandat regn så hoppas inte det kommer snö hit också.
    Jag hade också plockat fram lite sommarkläder och så hade jag också tagit fram min skooter och börja köra med den, men det ser nog ut som om jag skuller få vänta en stund med att köra lite längre vägar :)

    Hoppas du får en bra dag Molly! :)
    kram<3 //Manda

    SvaraRadera
  5. Hej Molly!
    Jag blev oxå förvånnad när jag tittde ut imorse.
    Kan du berätta vad som igentligen hände när du fick glassålitter i ögonen?
    Snälla kan du besöka min blogg och lämna en liten kommentar?
    Förlåt om jag tjatar men du är min största idol och du betyder så mycket för mig!
    Utan dig hade nog inte mitt självförtrående blivit bättre! :)
    I love you!
    och glöm inte att du är så stor i mia ögon.. <3
    puss o kram Linda

    SvaraRadera
  6. Hej, Molly! Jag heter William och är fem år. Min mamma hjälper mig att skriva detta. :-)
    Jag tycker att du är söt och jag röstade på dig när du var med i Lets Dance. Jag skulle vilja ha ett kort på dig med din autograf, hur gör jag för att få det?
    Glad Påsk
    Kram William
    elmanthia@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej, Molly! Jag heter William och är fem år. Min mamma hjälper mig att skriva detta. :-) Jag tycker att du är söt och jag röstade på dig när du var med i Lets Dance. Jag skulle vilja ha ett kort på dig med din autograf, hur gör jag för att få det? Glad Påsk Kram William
    elmanthia@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. hhaha aww, så typiskt! "/
    Hoppas inte det kommer ner till skåne bara, här har vi faktiskt sol.. <3

    jag saknar dig molly! <3

    SvaraRadera
  9. Hej tråkigt med snö nu.
    längtar tills man sätter sommar blommor.
    Ta mer bilder hur du bor både utte och inne.

    Där ni har er mur eller vad man ska kalla det dom fyrkantiga hålen där skulle vara snyggt om ni hade en ampel i sliver eller vitt med hängande blomma i varje hål som Petunia.
    kolla länken www.donnan.com/images/PetuniaPinkWave.jpg
    ni kan ha apelen med blommorna i utterumete 2-3 vackor innan ni sätter utt det för att dom ska växa lite fortare sen sätter vi utt dom i slutet på maj är det dåligt väntar vi några dagar till.
    Det var ett förslag jag kom på med en gång jag såg bilden.

    I ferdag hade skåne utan för Malmö 18 grader varmt sol hela dagen vi gjorde fint i trägården inte haft snö på 1 månad.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  10. Hej cute Molly,

    i did checked the weatherforecast at Huddinge for the next days. Keep yourself warm ;) Temperatures for tuesday: lowest - 3°C, highest 6-8°C.

    Thursday will be the warmest day of this week with temperatures 9-10°C. Slight chance to wear nice spring fashion yet ;)

    I hope you will find some time for our questions soon. Pleaaaaaase, don´t let us wait for such a long time.

    Have a nice evening

    Puss och Kram ♥♥♥

    Frank

    SvaraRadera
  11. Vilka bloggar läser du?
    svara gärna:)
    puss o kram Linda

    SvaraRadera
  12. usch. här har vi ingen snö, och sol. våren har äntligen kommit hit, :D
    hoppas ni oxå får vår snart igen !:D

    SvaraRadera
  13. Heej Molly!! :)
    Hoppas allt e bra med dig & systrarna <3
    Jaa, ush för att snön e tillbaka!
    Ville bara säga att du sjunger så fantastiskt bra! Utstrålar världens glädje oxå, varje gång man ser dig på bilder,tv osv. :)
    Älskar att läsa och följa din blogg. ^_^
    Ha det bäst!
    Varma hälsningar /Jennifer. <33

    SvaraRadera
  14. Jag funderar på att köpa en locktång... Vad är det du har för locktång som du får stora lockar av?? och hur gör du när du lockar??
    (Inte de lockarna du hade på påskbilderna utan sådana lockar du har i vanliga fall.
    Vore jättetacksam för svar!!

    Usch med snö!! :(

    SvaraRadera
  15. Kollade på gamla avsnitt av let's dance och såg det då du dansade samba. Blev så himla rörd av inslaget innan dansen att jag brast i gråt. Du är så himla inspirerande och en sån himla bra förebild. Det är så många som sitter hemma och har det jobbigt för att de har en stor skräck över något. Istället för att de försöker överträffa sig själva så klankar de ner på andra med negativa kommentarer -och visst är det lätt att göra det på internet där du kan vara helt anonym.
    Du märks att du har båda fötterna på jorden och hela du lyser glädje som smittar av sig!
    Du verkar vara en sån underbar person och Eric borde va riktigt lycklig som har dig som flickvän!

    SvaraRadera
  16. Hej Molly!
    Jag håller med jag är trött på snön den ska bort.

    SvaraRadera
  17. wtf? förihälväte. såntdär e de värsta som finns. hoppas de inte kommer ner till malmö. molly, gör så att det stannar där uppe. jag vill inte ha snö ner hit. haha

    SvaraRadera
  18. sv: Det var så lite så, jag ville bara att du skulle veta om vilken underbar människa du är!

    Jag hoppas verkligen jag får träffa dig igen! Vet du om du kommer någonstans runt Borås/Göteborg frammåt sommaren?

    Ha ett bra lov du med, jag har i alla fall ett jättemysigt lov!

    KRAMAR!

    SvaraRadera
  19. Nämen hahaha XD jag kan inte låta bli att skratta, det måste ju vara ett försenat första aprilskämt!? jaja, som du sa så hoppas att det försvinner snart igen! :o)
    (annars får du åka söderut, typ Göteborg för att slippa snön ;o) )
    Kramar Carro

    SvaraRadera
  20. Hej Molly!
    Jag heter Linda och drömmer om att... tja helt enkelt bli som du!
    Stå på scen och verkligen göra det man älskar, sjunga!
    Men jag har sån skräck för att sjunga för folk, fast människor runt omkring mig säger att jag sjunger jättebra. Jag skulle verkligen våga ta det steget att våga visa vad jag kan.. Du är min förebild! Du är vacker, verkar vara en underbart snäll och go person, och framförallt; din röst går inte att beskriva med ord! Du är helt otroligt grym Molly!
    Jag vill bli som du, har du inte några tips för att våga ta steget och visa sina talanger..
    Att sjunga är det bästa jag vet, och jag hade velat ge det en chans..

    ps: är glad som sjutton att jag hittat till din blogg, vackra människa<3 ds.

    KRAM LINDA

    SvaraRadera
  21. det finns en grupp på facebook som heter : Vi som vaknade på morgonen den 5 april och fick en chock! .. den har jag gått med i ! :D

    kramar<3

    SvaraRadera
  22. hej molly jag älskar dig och jag är ditt största fans för jag har typ tusen bilder på dig

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Har du bilddagboken? Isf vad heter du?

    SvaraRadera