fredag 23 april 2010

Marabou Passion







Har ni provat den nya marabousmaken "Passion?"
Det har jag! Och jag kan avslöja att den faktiskt är helt okej. Gillade inte alls deras vinter-version med nötter och grejer, men den här var riktigt fräsch även om det inte smakade så mycket choklad.
Eftersom jag är en rikig chokladgris så föredrar fortfarande "Gräddnougat" eller "Mintchoklad", men "Passion" ett helt godkänt sommar-alternativ.

Prova den gärna och säg vad ni tycker!

Puss




-- Bloggar från iPhone

14 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar också choklad så det kanske är värt att testa den! :D

    Kan inte du ha en frågestund i helgen? (:

    SvaraRadera
  2. :) Den vill jag gärna prova Molly!! tack för tipset:)

    ps. Molly är det fiinaste namnet som finns! du är min idol!!

    kram.Nattis

    SvaraRadera
  3. Hej Molly!
    Din blogg är så grymt bra. Läser den flera gånger om dagen. Kan inte du börja blogga mer? :) Snälla..!

    Jag har smakat ''passion'' och tycker den är ''ok''. Men inte mer än så.

    Kramar på dig!

    SvaraRadera
  4. jag har provat den och den är hlet okej tycker jag också:) i början va den inte så god men sen blev den godare:)<33 hahah:)

    jag tycker inte heller att vinter och sommar chockladen är god jag är också en chocklad älskare och jag gillar mest vanlig mjölk chocklad och med nötter i:)<33

    puss och kram från Erika i Ängelholm:PPP<333♥

    SvaraRadera
  5. Hej MOlly!Jag har provat Passion!Den är jttegod!Man känner inte alls chili smaken!remember You Are Best!Dont Forget That!Love you XoXo Victoria i Linköing<3

    SvaraRadera
  6. Har inte provat det älskar apelsin chocklad.
    Molly jag är besviken du berättade inte hur det gick med din
    nyttig månad efteråt vad du tyckte och om du gick ner.
    Ha det du kanske skulle ha en nyttig månad till fast med dina syskon.
    Många kramar Daniela

    SvaraRadera
  7. Jag tyckte det var ganska så gott faktiskt.
    Men jag älskar smaken utav passion i allmänhet.
    Dock blir det ett liitet minus, för att det som du skrev, smakade för lite chocklad! :)

    SvaraRadera
  8. ser helt god ut,ska smaka tack för tippset :D

    KRAAAM<3

    SvaraRadera
  9. söker msn vänner:) adda mig nanna98@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag smakade Marabou Passion när jag var uppe i Kläppen och jag var lite kritisk först då jag inte är så jätte förtjust i choklade med "bitar" i, men som du sa, den är då mycket bättre än "vinter-chokladen".

    Puss&Kram

    SvaraRadera
  11. Jag skulle ha köpt den idag, men jag hittade den inte i affären, gud va jag blev arg då !

    Puss på finaste Molly <3

    SvaraRadera
  12. Dom hade inte den på Willys :( Så jag köpte min favorit Marabou digestive istället.

    SvaraRadera
  13. Åå jag älskade den!! Och även sommarsmaken med jordgubb gillade jag! Den kommer förevigt vara kopplad till min segling med HMS Gladan från Karlskrona till Gbg eftersom jag hade en sån i min låda under hela seglingen och varje gång man öppnade så luktade det choklad/jordgubb :o)

    Kram Carro

    SvaraRadera
  14. Hej!!! Jag tycker den var jättegod =)))
    Ha de bra !!


    KRAMIZZZZZZZ

    SvaraRadera