måndag 5 april 2010

Min blogg har också tagit påsklov...


De senaste dagarna har min blogg inte riktigt varit på topp. Den har vägrat att publicera era kommentarer + några av mina inlägg, och den är allmänt seg. Tyvärr vet jag inte varför det är på detta vis, men hoppas bara att det går över.

Idag har jag fått en massa bra saker gjorda! Jag har svarat på en massa mail och intervjuer. Jag har skickat brev med autografer. Jag har pluggat svenska, och varit ute och sprungit! Sedan hann jag med att träffa några av mina tjejkompisar också!

Imorgon blir det först möte med Disney (kan inte riktigt säga vad vi har på gång, men spännande är det!) och därefter fortsätter mitt bilsökande med pappsen. Senare på kvällen ska jag hem på filmkväll hos min kompis.



Puss och godnatt! (Jag har lyckats vända på dygnet nu tack vare att Eric varit sjuk och velat gå och lägga sig nio på kvällarna. Så nu är jag bajstrött vid 11, och vaknar pigg som en mört vid halv tio... känns inte riktigt likt mig!)

16 kommentarer:

  1. bor du och Eric tillsammans?
    svara gärna i ett inlägg (y)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Fin blogg :)
    Kika gärna in i våran blogg!
    http://towejonte.blogg.se
    Ha en bra kväll :)

    SvaraRadera
  3. jag somnade 1-2 och vaknade 2 ! Haha, att köra skoter tar på krafterna. Har du någongång kört skoter? :)

    SvaraRadera
  4. Hej Molly,

    now you know about the "perfect" weather conditions at Huddinge for the next days :)

    But you got me surprised with the remark of writing additonal to your private e-mails, letters including an autograph of you. How are the people going in contact with you for a special treatment like this? Just wondering....

    I can imagine that you are always in trouble to divide your time in the right way, i´m right or wrong? ;)

    I hope that we here as fans of you and your blog, not second choice people for you.

    The technical trouble won´t exist for long at your blog, i´m sure about it!

    Puss och Kram

    Frank

    SvaraRadera
  5. Hej Molly
    Läste att både du och Eric ska uppträda på idrestjärnan om ngr dagar (: Kommer ni att sjunga ngn låt tillsamans då? :D

    SvaraRadera
  6. Guud vad skönt at ni har påsklov nu, vi har precis haft det..
    Första skolan idag, måste gå om typ 5 minuter, usch! :(

    Men gud vad jag saknar dig! <3

    SvaraRadera
  7. Hej Molly!
    Tack för att du svarade på lite frågor! :)
    Din låt "samma himmel" betyder mycket för mig. <3
    det vore kul med en frågestund här på bloggen. :)
    jag undrar om dina systrar har bloggar?
    Du betyder jätte mycket för mig! <3
    ha det bra!
    puss o kram Linda

    SvaraRadera
  8. Molly du är så söt!:)
    är Eric sjuk nu oxå!
    Eric får krya på sig"/Alva

    SvaraRadera
  9. kan du lägga in en bild på dig när du inte har gjort något med ditt hår och sen en bild på hur det blir efter när du fixat ditt hår?
    Vore kul att se:)
    Puss o kram Linda

    SvaraRadera
  10. Hej Molly! Vad är eran addres? skulle så hemskt vilja skicka ett litet brev till dig!!! Många Kramar :D♥

    SvaraRadera
  11. haha va gullig du är Molly <3 // Caroline <3<3

    SvaraRadera
  12. Säg åt eric att han får fixa på sin blogg så att man kan kommentera där också :)
    Du är jätte fin Molly ! <3

    SvaraRadera
  13. Jag älskar Din blogg !!<333

    SvaraRadera
  14. hej molly! <333
    VI Har träffats förut in Let's Dance:)
    <33 JAG e Ditt största fan! <33
    Snälla Kan du besöka min blogg?
    http://modefr.blogg.se

    SvaraRadera
  15. Hej molly! du är så bääst!
    jag undrar hur man ska göra för att ta första steget för att bli en sån underbar stjärna som du!? :D puss och kram Jennifer

    SvaraRadera
  16. Vad var han sjuk med? :O

    SvaraRadera