lördag 24 april 2010

GE MIG SOMMAR

Detta inlägget gick tydligen inte iväg tidigare idag:

Sitter just nu i bilen med Charlotte på väg till Vänersborg. Den här gången är min ursäkt till att inte plugga att jag rensar min överbelastade dator vilket självklart måste prioriteras INNAN jag börjar plugga... så att inte datan kraschar...

Att rensa datorn innebär just nu att titta igenom bilder (men det låter ju bättre om jag uttrycker mig så!). I alla fall så fastnade jag i albumet från förra sommaren, och det är bara en mening som snurrar i mitt huvud just nu.. GE MIG SOMMAR!



Det är nu när man kollar igenom alla dessa underbara, soliga bilder som man undrar varför vi ens har vinter. Jag har redan glömt bort varför det skulle vara bra eller roligt. Sommaren är ju utan någon som helst liten pytte ynka tvekan den bästa tiden på året! Jag inbillar mig även att jag ser liiite gladare ut på bilderna som togs runt juni-september, än de som togs förra julen... det är något litet extra glitter i ögonen som jag bara längtar efter att få plantera in igen.

Ska faktiskt föreslå att vi stannar för lite Glass och kisspaus snart!

Bilder från i somras:












Nu är det även klart. Jag och Eric åker till Turkiet på onsdag. SNACKA OM ATT JAG LÄNGTAR! Ska bli helt perfekt. Precis vad vi båda behöver. Men ni andra ska inte deppa, den svenska sommaren är närmre nu än vad man tror!

Puss på er
Nu kör vi hårt ikväll!

31 kommentarer:

  1. snälla svara på denna !
    vart i turkiet ska ni ? :) jag ska till turkiet på lördag :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej är det spelning ni ska på eller åker du och Eric själva uttan föreldrar?
    Passa på och bada i havet om det inte är för kallt och sola mycket.
    Så ni blir jätte bruna. Man blir brunare av saltvaten. Klor bleker färgen.
    Ta massa olik bilder och från Turkiet och lägg på din blogg.
    Snälla molly berätta om det kommer bli fler ABBA turné och sidan man kan kolla på och boka.
    Hörde av en mejl vän att du var jätte duktig i Vänersborg och hon grätt av glädje varje gång du sjöng själv.
    Ha det jätte bra Molly och lycka till med allt saknar nya klipp på Youtube. Daniela

    SvaraRadera
  3. Hej Molly,

    one of my messages got lost again :( Well, here is a link to a new clip of you for your fans, that i found on Youtube: " Så vill Stjärnorna" på Idrestjärnan. You did a good job like always. Beauty meets Art in the real sense of the word! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=GY3IcPgl9pk&fmt=18

    By the way, how are you going to arrange your performance in turkey? You are set free from school for a few days?

    Does your computer work now without any technical problems and do you use a Mac for your daily work?

    Your summer pictures are so nice,thank you for sharing those with us in high resolution and please keep doing it like that in the future.

    Kram

    Frank

    SvaraRadera
  4. Åå vad kul!Ha de så bra.Men vart i turkiet ska ni?
    Kram
    Ps Läser bloggen flera gånger om dan.:)

    SvaraRadera
  5. Länktar också till sommaren:)
    åå vad kul att åka till Turkiet:)
    Hoppas ni har det bra där bort kram/Alva<3

    SvaraRadera
  6. Åh vad avundsjuk jag blir nu!!! Vill också utomlands!!! (drömde inatt att jag var det,,snacka om att jag var sur när jag vaknade!haha) Ha så kul!!! och njut av solen!! :D♥

    SvaraRadera
  7. Hej Molly! :)
    Kommer du blogga från Turkiet?
    Jag tycker du ska det, läser din blogg flera gånger om dagen, den är så sjukt bra. Blir så glad av den!

    Snälla svara på frågan..!

    Kram.

    SvaraRadera
  8. Heej Molly!

    Extremt söta bilder speciellt den när du badar och den på dig och Mimmi :D.
    Skönt för er att ta det lugnt i Turkiet, njut av solen, koppla av och hitta på roliga saker tillsammmans! Snälla kan inte du lägga ut lite bilder därifrån till bloggen och skriva lite medans du är där (om du orkar), :P
    Du är GRYM, hoppas att du och Eric får det SUUUUPERDUPER bra in Turkey!
    Pussar och kramar till dig!
    /Vicky

    SvaraRadera
  9. Du har en bra pojkvän ni passar bra ihop

    SvaraRadera
  10. du har bra pojkvän ni passar bra ihop

    SvaraRadera
  11. Du har en bra pojkvän ni passar bra ihop

    SvaraRadera
  12. elle mcdowell ♥25 april 2010 kl. 12:40

    Ge oss sommar! :)
    ahhh, du var mitt bästa sommar minne 2009, när vi träffades!
    kommer aldrig glömma det!♥

    puss & kram

    SvaraRadera
  13. asså ni är så sjukt söta så man kan inte beskriva det <3<3 jag längtar också hur mycket som helst till sommaren, jag dör snart!! // Caroline pussss <3<3<3 :D

    SvaraRadera
  14. härliga bilder! :D

    haha, en såndär tårtspade har jag också! :P hur låter det när man håller i din? min sjunger happy birthday to you!

    SvaraRadera
  15. hej molly
    vad heter din msn

    SvaraRadera
  16. jag ska också dit och jag åker från arlanda , vi kanske ses .. men ha så kul med mycket mys i sängen

    SvaraRadera
  17. Hej Molly !
    Vad kul att du ska till Turkiet ! Jag tror du vet vem jag är för jag har ju dig på bdb jag heter EricSaadeErBest !!

    Det jag tänker säga är att :jag skulle vilja träffa dig och Eric nångång för jag vill med bli artist som DUUUU !

    Snääälla Svara !
    Ps. Ni är så gulliga tillsammans ! <333333333333333333333333333333

    SvaraRadera
  18. Molly du ska veta att jag är otroligt glad för din och Erics skull och ni behover verkligen en resa till Turkiet. Hoppas att ni får det bra och att ingen av er blir sjuk kramar /Emelie

    SvaraRadera
  19. Molly du behöver inte blogga om du inte känner något måste där borta! men du får om du vill då bilr det kul:D

    SvaraRadera
  20. Var nångon stans i Turkiet???

    SvaraRadera
  21. Det äe såå kul där var ska ni vara??
    Jag var i Césme det är så fint och skönt där!! ha det sååå jättekul ! kramizar Anna

    SvaraRadera
  22. Oj va roligt att ni får åka till Turkiet! skulle också vilja nu till nåt soligt ställe :)
    Ni ska ha en bra resa till Turiket du o Eric!! :)
    kram<3// manda

    SvaraRadera
  23. håller med,man förstår inte förräns sommaren är här hur underbar den är,man är 24/7 lycklig på nåt sätt,ÄLSKAR SOMMAR
    längar ennu mera nu när jag har sett domdär fiina bilderna,ha så kul i turkiet<3

    VÄNTAR PÅ ERICS SKIVAAA!!!<33

    SvaraRadera
  24. Vart ska ni vara i Turkiet??

    SvaraRadera
  25. vart i turkiet ska ni?

    SvaraRadera
  26. ALVA ditt största fan!4 maj 2010 kl. 18:36

    Hej!!! jag blir överlycklig för svar!! För att sjunga bra föds man till att sjunga bra eller kan man öva upp sin röst så man kan sjunga bra?
    Jag tycker om att sjunga jag sjunger hela tiden tyst för mig själv för jag vill inte sjunga högt så att folk hör mig för jag är inte så bra på det!
    KRAM KRAM FRÅN ALVA I ESKILSTUNA
    PS:Du är bra på att sjunga,dansa,laga mat och du är verkligen jätte söt och rolig
    När du skrattar så sprider du glädje åt alla och jag är verkligen överlycklig för att du finns! det här kommer direkt från hjärtat!!!!

    SvaraRadera
  27. Hej Molly!! glad för svar!
    kommer du till eskilstuna snart och sjunger och kanse dansar snälla,snälla jag saknar dig jätte,jätte mycket!!PUSS OCH KRAM ALVA

    SvaraRadera
  28. hej jag undrar om du spelar piano för det gör jag och jag älskar att spela!!!KRAM Alva
    I LOVE YOU

    SvaraRadera