söndag 18 april 2010

Nu kör vi!





-- Bloggar från iPhone

12 kommentarer:

  1. LYYYCCCCCKKKKA TIIIILLLL!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! :)
    Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig sååå mycket! <3
    Du är en stor förebild för mig och om du inte hade funnits så hade inte mitt självförtroende blivit bättre! <3
    Jag är/var som du att det sitter en liten gubbe inne i kroppen och säger att man är ful,klumpig osv.
    jag vill bara säga:
    - Tack för att du finns! <3
    Allt jg skriver till dig kommer från hjärtat. <3 :)
    Puss o kram Linda
    Ps. Jag önskar att du var min storasyster. <3

    SvaraRadera
  3. Hej bästa Molly ni borde öka utt ABBA konserten till nån spelningar till i sverige Småland Malmö till exempel.
    Kan du inte lägga in nån video på nån låt du sjöng i ABBA konserten.
    Stora kramar från Daniela i skåne

    SvaraRadera
  4. Du är så söt molly !!
    kram johanna

    SvaraRadera
  5. Lycka till! (: ♥

    Kan ni inte pallra er ner till Skåne & ha
    en spelning här? (:

    puss & kram.

    SvaraRadera
  6. Vad ska ni göra?!? :S

    SvaraRadera
  7. Hejsan Molly
    Älskar dig skit mycket, undrar bara om du kan svara på min fråga går du på naturkunskap linjen?? Och om du gör det är det svårt att gå där?? Tack för du svarar Puss och Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Hej Molly,

    hehe, just one picture... You know the old story about the girls with curly hair, don´t you? :)

    How did it went at the concert? Had been many people there to listen to the voice of an angel?

    I hope you are not too tired to check the comments coming on this evening. Don´t learn too much, ok? I know how ambitious you are.

    Have a good night later then and sweet dreams

    Puss och Kram

    Frank

    SvaraRadera
  9. Hej Molly!
    Jag bara undrar vart din skit snygga rosa långklänning kommer ifrån :D?
    PUSS

    SvaraRadera
  10. Vilken fin klänning! Var kommer den ifrån?:-)

    SvaraRadera
  11. Vad ska ni göra ??!!

    SvaraRadera