lördag 10 april 2010

Bilder från backen




























Vi har haft en riktig toppendag i backen som firades i det fullsatta värdshuset där jag och Eric uppträdde som gästartister i en talangtävling som jag vann för fyra år sedan. Många har frågat, och Ja. För tre år sedan träffades jag och Eric här, och blev kära när vi sjöng en duett ihop. Därför har det här stället en speciell plats i mitt hjärta.

Nu sitter vi och doppar ballerina kladdkaka i mjölk och tittar på tv. Snart ska vi byta om och gå ner och träffa resten av gänget.

Hoppas ni har mys!

Puss

-- Bloggar från iPhone

43 kommentarer:

  1. Hade gärna varit i Idre idag, åkt slalom och sett dig o Eric sjunga :)
    Hur länge har du åkt slalom? Jag verkligen älskar det, finns nog inget roligare :p

    SvaraRadera
  2. Du är så fin Molly! Du är en stor inspiration och förebild för mig ( trots att du är yngre än mig haha )

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det ser jätte mysigt ut! :)
    Hoppas att du får det bra!
    Hälsa Eric! :)
    Puss o kram Linda

    SvaraRadera
  4. Du och Eric passar verkligen!
    Ni gör rätt att åka dit igen!
    Ni får ha det riktigt bra:)
    kram alva!

    SvaraRadera
  5. Hej Molly,

    that are really nice pictures of you! It´s nice, that you do take the time for romance in your life too :)

    A world without romance would not worth to live in, do you agree with me?

    I guess, it´s big fun enjoying yourself after months of training at Let´s Dance.

    Take care of you and have a good travel back home then

    Kram

    Frank

    SvaraRadera
  6. Åker du skidor elr snowboard?
    kan du ha en till fråge stund någon gång det vore jätte kul :D

    ps. du sjunger BÄST!

    SvaraRadera
  7. aahh vill vara där nu! :)
    guud vad söta bilder & hoppas ni har det bra!<3

    SvaraRadera
  8. Vad kul!
    Jag läste här på bloggen att du inte har någon bilddagbok och att folk fejkar men jag undar om det är så att Eric har det för det är många som fejkar han också, snäll kan du fråga han?
    Det är obehagligt att bli så lurad av dom.
    Snälla svara!

    SvaraRadera
  9. Ohh! Va mysigt! Så sköönt att ni hare bra. Ja det är ju speciellt att vara på en plats där man fann sin kärlek!

    SvaraRadera
  10. Hur får du sånna fina kort som dom nu i från backen?? Snälla kan du svaraå

    SvaraRadera
  11. åh va mysigt och du är bara för gullig molly // Caroline <3<3 :D

    SvaraRadera
  12. aaaaww..vad gulligt!!! Ni är så sööta tsm du och Eric!!!!♥♥♥

    SvaraRadera
  13. På http://www.ballerina.se/ kan du vinna en årsförbrukning av ballerina kladdkaka :D
    /Marcus

    SvaraRadera
  14. Va Mysigt ! en fråga var köpte mimmi sin kjol hon hade på sig ? snälla Svara din blogg e bäst
    FÖRST <3

    SvaraRadera
  15. Tack att du berätta Molly!
    Ni är sötaste paret i hela VÄRLDEN<3
    ni två är minai idoler du bästa tjej och han bästa killen,ni är så söta tilsammans .Önskar en jätte bra semester .

    SvaraRadera
  16. har d hänt nått med din kamera lr är d en ny effekt du provar?

    SvaraRadera
  17. ooh vilka fina bilder!!
    blir alldeles rörd när jag tänker på er två,ooh vilket romantiskt möte,oooh vad fiint<33

    ha det så roligt ! :D

    SvaraRadera
  18. Hoppas ni har det jätte kul!
    Vill också vara i idre just nu och träffa dig! och Eric .Sjöng ni tsm i går?
    Kan du lägga upp bilder där ifrån?
    Ni är sötast!!!!!!
    Ni får ha en riktigt romatisk semester!
    Puss!

    SvaraRadera
  19. hejsan

    det ser mysit ut.

    kramar från Louise <3

    SvaraRadera
  20. Hej Molly och Eric !

    Jag har träffat Eric på gränden i linköping ! Då köpte jag skivan Han är världens sötaste artist ! Ni är så pass så jävla sööta ihop !
    Tänkte bara fråga en grej bara och svara !
    Hur har du gjort så dära med din blogg ? (med bilderna )
    Besök min blogg www.isabellasotnos.blogg.se

    Visst är det Eric Saades iphone ? vill med ha en iphone

    Hälsa Världens söötaste artist Eric Saade <333333333333333

    SvaraRadera
  21. hätigt att ni har varit ihop så länge!! vad är eran hemlighet? ;)

    SvaraRadera
  22. Ska du vara med på årets diggiloo? Såg dig både 2008, 2009 och så ska jag på det i år igen! Och isåfall om du ska, vilken ska du vara med på?
    (du sjöng bäst av alla) ;)

    SvaraRadera
  23. Vill Va I Idre!!!Love YOU!XOXO!!!!!/Victoria!!!!

    SvaraRadera
  24. MOLLY SANDÈN HJÄRTA ERIC SAADE=SANT ALLTID!<33
    Visst stämmer det,det hoppas jag älskar dig Molly du och Eric är sötast tillsammans hoppas ni ALLTID kommer vara i hop!
    //Alva:)

    SvaraRadera
  25. Till: Molly!
    Hejsan, är väldigt sugen på en frågestund igen, tycker att det är dags nu :)
    Skulle du inte kunna lägga upp en video på din blogg när du och Eric sjunger duett som gäster på Idrestjärnan 2010.
    Ha det bäst och hälsa Eric. Men även dina sytrar (som sjunger som gudinnor)
    Du är bäst Molly! Lita på dig själv!
    Puss!

    SvaraRadera
  26. Du och Eric blev kära när ni sjöng en duett ihop - det är nästan som i High School Musical! :D
    Jag hoppas verkligen att jag någon gång får din skiva, har önskat mig den i födelsedagspresent.:) 1000 tummar upp för dig, och lycka till med karriären! <3

    SvaraRadera
  27. Sjöng ni ngn låt tillsammans? (:

    SvaraRadera
  28. jag har en fråga till dig som jag hoppas att du svarar på . :D

    är det du som heter mollymuus92 på bilddagboken ?
    eller har du någon bilddagbok ?
    hoppas su svarar ! :D:D

    SvaraRadera
  29. Hej Molly! Jag tyckte att Erik var gätte bra på melodifestivalen jag och några kompisar till mig tyckte att han skule vina Kramis Wilma ps du kan gå in på min blog
    WWW.hemmahoswilma.blogspot.com

    SvaraRadera
  30. Hej Molly!:)
    Jag såg dig och Erik åka i backen ett par gånger!:) men fick inte reda på att ni skulle uppträda förräns på torsdagen då det var reklam ut från badhuset! Självklart stod det "slutsålt" över!:/ men jag åt i värdshuset efter sen i Lördags morse, och scenen var ju jätte fin med alla lampar o diskokulan!:) jag har sett erik i "My Camp Rock" och även fast han bara är en "vanlig kille" för dig så var det jätte coolt att få se honom! dig också såklart,jag såg dig nedanför bygel och ankarliften i västbacken när du ropade på honom! ni är så söta ihop<3
    kramar ellen :)

    SvaraRadera
  31. Hihi, lite som high school musical xD träffas på semestern och sjunger tillsammans och blir kära :)

    SvaraRadera
  32. hej molly jag har också blogg http://idanilsson98.bloggplatsen.se
    hoppas du titta på den och jag har en fråga jag har bildagbok och jag har hittat en mollysanden heter det och jag tror att det är din om du nu har bilddagbok om det inte är den skulle jag kunna få veta vad du heter annars kram ida ps blir så trött på alla som ska fejka dig man våggar inte kommentera på deras bloggar eller bilddagböker för man vill inte prata med en som är fejk och kanse får veta saker som inte är sant ha det bäst ida

    SvaraRadera
  33. Heej Molly!
    hoppas allt är bra med dig, du och Eric är nog det sötaste paret, :)
    Kan inte du lägga upp klipp från idrestjärnan 2010 då ni sjunger ihop? och andra klipp då ni sjunger ihop? Ni sjunger välldigt fint ihop, :)
    puss & kram till dig å Eric, <3

    SvaraRadera
  34. Åå det är som en film ,man träffas så förstår om ni verkligen ÄLSKAR VARANN och det gör ni rätt i ni är världens sötaste par och båda ni två verkar vara underbara i sättet!
    Kan inte ni sjunga tsm något mer ,ni båda två är väldigt duktiga sångare och ni tillsammans blir bäst,hoppas du har ett bra slut på semestern i Idre ,ni två får ha det så mysit puss!<333

    SvaraRadera
  35. hej molly. Jag undrar om någon av dina andra systrar har blogg och isåfall vad heter de? :) skulle va najs om du svara

    SvaraRadera
  36. Heej Molly! <3

    Det verkar jätte härligt att åka skidor, när vi var i sälen fick jag inte åka.. :C Bara för några månader innan hade jag brutit armen och läkarna sa att det inte var läkt :C

    Jaja, verkar jätte härligt att åka skidor och blir väldigt sugen på det :P Fina bilder förresten också! <3333

    Hoppas du har det så underbart resten av resan!
    Kram <33

    SvaraRadera
  37. Fin blogg!

    www.lindascity.blogg.se

    SvaraRadera
  38. Kan du ladda upp bilder där ifrån?:)

    SvaraRadera
  39. oj vad mycket snö... ser nästan ut som... Leksand i typ, jag vet inte.... februari månad... för kanske... ett år sen. vad var det nu som hände då igen? jaja, några funderingar på Melodifestivalen snart? (A)
    du MÅSTE ju vara med igen! för Melodifestivalen utan Sveriges bästa sångerska? I think not! :O

    SvaraRadera
  40. Hej Molly jag tycker inte om dig du är för ful för eric din idi+ot du suger!!!!!!!!!! =P

    SvaraRadera
  41. HAHHHHA och ja, det var där du stötte på eric !!!! idre är en plats för mig som jag adrig i heller glömma ;) have it

    SvaraRadera