onsdag 28 april 2010

Vilken dag!

Ledsen att jag inte bloggat så aktivt nu de senaste dagarna, men det har varit så fullt upp nu med allt innan vi reser imorgon.

Idag har jag lyckats uträtta en nästan tjugo punkter lång att-göra-lista! Jag har bl.a. skrivit klart en svenska-novell, hämtat ut mina böcker inför körkortet, gjort syntest, skickat in alla körkortspapper, betalat för kör- och teorilektioner, bokat in tre möten, planerat för studioinspelning, hälsat på hos en skolklass tillsammans med Unicef (berättar mer om det imorn), åkt en två timmars bilresa till Arlanda för att fixa ett provisoriskt pass. (Tyvärr så fick vi vända igen UTAN ett pass när gränspolisen i arlanda upptäckte en ny lag som säger att mitt gamla pass fortfarande funkar... suck!). Tre timmar åt skogen. Men jag fick i alla fall en härlig road trip med pappsen.








Haha, när vi satte oss i bilen på väg hem från Arlanda märkte vi att vi råkat fått med oss en pennan vi fick låna. Så idag har jag även stulit från polisen! Inte så illa va?

Nu ligger jag här helt död i sängen efter att ha ägnat de tre senaste timmarna åt att packa... Vilken dag alltså!








Körkortsboken är med

Puss och godnatt alla fina<3
Vi hörs från flygplatsen! Woho!

-- Bloggar från iPhone

5 kommentarer:

  1. Hej Molly,

    you are really an " industrious bee " :)

    Are you going to tell us about the backround for the invitation going to turkey? Would be very kind of you. Are you free from school or do you enjoy early holidays already?

    I hope you have a chance to shoot short video-clips of your travel and post those here after your travel.

    Have a good flight and come back soon! We are going to miss you a lot.....

    Puss och Kram

    Frank

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt med en resa med pojkvännen :D Visst var det så att ni sulle jobba där också? Kan inte du berätta lite mer om det isf? (:

    SvaraRadera
  3. åh herregud va mucket haha // Caroline <3<3 :D

    SvaraRadera
  4. Kan inte du i ett inlägg berätta hur du och Eric träffades? Jag är nog ett utav Erics största fan och jag verkligen äääälskar honom, visst jag gillar dig väldigt mycket också, men hehe.. Eric (L)

    Berätta gärna hur ni träffades! Kram

    SvaraRadera
  5. är du och eric inte tsm längre? :)

    SvaraRadera