onsdag 21 april 2010

Nu ni!

Ibland är det bra att ha blogg.
Förutom fans och andra härliga människor som läser min blogg, så kan även vänner, familj och släkt kan hålla koll på vad man gör. Därmed behöver man inte kallpata lika mycket i telefon (Har lite svårt för att prata i telefon. Det gör mig stressad eftersom jag alltid gör något annat samtidigt!).

Ibland är det mindre bra.
T.ex. så är det väl inte superbra att skylta med inför sina föräldrar att man inte klarar av att laga mat när man är hemma hos pojkvännen... Då går det liksom inte längre att säga "Jo men vi är så bra på att ta hand om oss själva... Vi lagar bra, nyttig mat (inte köper vi pizza inte....) vi städar, och går och lägger oss i tid..."

Pappa läste i alla fall gårdagens blogginlägg och bestämde sig för att ha en liten matkurs med mig...




Så nu vet jag hur man lagar Biff Rydberg minsann! Klå det ni :P




Mums!

Puss och godnatt på er


-- Bloggar från iPhone

17 kommentarer:

  1. Vad bra att din pappa lär dig laga mat.
    Det är jättte viktigt att Kuna olika rätter bara att öva.

    SvaraRadera
  2. Hej Molly,

    it´s nice to hear that your father does support you at tasty food cooking :)

    What about the press conference at the city hall? Could you tell us something about it please. You are still so quiet when it comes to questions :(

    And what about the decision to select a car for you. Did you came up with a car that fits to you?

    Have a nice day

    Puss och Kram

    Frank

    SvaraRadera
  3. Hej Molly,

    here is a song that touches my heart and soul, it´s " If your heart´s not into it " from All-4-One. A brilliant ballad!

    http://www.youtube.com/watch?v=bHQa1bgA2J4&fmt=18

    I hope you love that song too! Please reply to it for short :)

    Kram

    Frank

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅ det ser så gott ut!

    Sköt om dig puss!

    SvaraRadera
  5. Vad kul! :)
    Skulle gärna vilja äta din biff rydberg. <3
    Kommentera gärna på min blogg.<3 :)
    Puss o kram Linda

    SvaraRadera
  6. Är du som en vanlig tonåring eller är du lite speciell bara för att du är artist?
    Jag menar, är du typ oxå slö eller är du alltid pigg osv.?
    Hoppas att du svarar. :)
    Puss o kram

    SvaraRadera
  7. Ser gott ut! Du kan ju visst laga mat! :D

    SvaraRadera
  8. Du är säkert bäst på att laga mat!

    SvaraRadera
  9. Det där såg ju både ätligt och riktigt gott ut (;

    Härligt att du och Eric fortfarande håller ihop! (:

    SvaraRadera
  10. elle mcdowell ♥22 april 2010 kl. 17:33

    hahah, :)
    du är bara för bäst! ♥

    saknar dig!

    SvaraRadera
  11. ♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  12. Haha, jag gillar inte heller att prata i telefon.:) Kul med matkursen! En sån skulle man kanske behöva själv...
    Och kom ihåg: DU ÄR BÄST!! <3

    SvaraRadera
  13. haha,,vad bra att du fick en mat kurs med din pappa då! :)♥

    SvaraRadera
  14. Nu har jag frågestund på min blogg så nu kan du fråga mig vad du vill! :)
    puss o kram Linda

    SvaraRadera
  15. Hej på dig. Skall du bli den nya TV kokken nu ? he he

    Vad godt det ser ut. Du är duktig. Jag kjänner tjejer i din ålder som klarar brenna fast thevattnet i kasterullen och kaffe kan di inte koka för di kjänner inte bryggaren.
    Jag tror ni tva turtelduvor lever både sundt och bra.
    Kommer det någon ny skiva snart ? Några opptredande på Tv eller så.
    Stressa inte för mycket nu. Kopla av ocg gör god mat.

    SvaraRadera
  16. Åå tack gode gud híih(jag tror ej på gud)
    att du är i hop med Eric vart väldigt orolig! och kunde inte sova hihi:)
    NI ÄR KLART SÖTASTE PARET!<3
    //kram Alva

    SvaraRadera
  17. alltid bra att ha en pappa haha <3 // Caroline <3<3 :D

    SvaraRadera