söndag 30 januari 2011

Omröstning

20 kommentarer:

  1. Jag vet inte för alla är BÄST...

    SvaraRadera
  2. Alla låtar är bra
    Vad ska du göra med den låten som vinner?

    SvaraRadera
  3. Röstade på hallelujah, ditt bästa framträdande var helt klart på grönan när du sjöng på sommarkrysset med lady gaga

    SvaraRadera
  4. Det finaste någon kan få är för tusan en av dom allra finaste låtarna jag hört! Jag kommer ihåg när du vann med den och vi hade gåshud allihopa när du framförde den. Det var ju ganska länge sen nu. Men den finns alltid kvar i mitt hjärta. Sen tycker jag att du gjorde "Julens Tid är Här" ruskigt bra också...Den lyssnar jag alltid på när det är jul!! Sluta aldrig sjunga Molly. Våra öron behöver dig!!!! Och våra ögon också för den delen, hahaha!
    Ta hand om dig. Stora kramar från Elin i Falun

    SvaraRadera
  5. Kul! Helt klart "Gabriellas sång"!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag tycker du ska sjunga lite mer powerbalad låtar. Det gör du grymt bra! Då använder du din fantastiska röst lite mer tycker jag.

    SvaraRadera
  7. Jag tycker om när du kör fartigare låtar molly! man blir lite trött på att det alltid (!) är balader med dig, även om du har den finaste rösten!!

    SvaraRadera
  8. Jag tycker Fånga en sommar! kommer ihåg när du sjöng den på Lotta på Liseberg. Fast alla andra låtarna har du framfört jättebra också Molly. =) Du har en sån fin röst!

    SvaraRadera
  9. Hmmm svårt val, men varför finns inte såna godbitar som Enter sandman Metallica...
    Radio Thåström...eller Volvo med Eddie Meduza..jag menar sådana borde ju finnas med eller?

    Fartigare låt för molly?...denna borde väl passa...
    I´d rather drink than talk.. Sator, kolla bpm på den du...

    Fast hur som haver så kan man bara välja en och då blir det:
    Det finaste någon kan få ... varför? jo...

    Så vill stjärnorna.........bra men inte bäst

    Det finaste någon kan få...bäst=)

    Gabriellas sång............alla sjunger ju den..

    Hallelujah.................hu så kyrkligt..jag är ju hedning... så den går bort=)

    Fånga en sommar............helt ok=)

    Mitt liv är mitt...........som ovan=)

    All by myself..............just det..helt själv kan jag välja bort den..

    Du är musiken i mig........Perfekt men inte bäst

    Holding out for a hero.....Och som den superhjälte jag nu är=) oops! så kan jag hålla ut och lyssna på den en gång om året...lite kryptonitvarning på den...

    Forever young..............Just så ska man se sig själv varje gång man ser sig i spegeln kl halv 6 på morgonen...eller?

    Så nu fick du svar för den som frågar får oftast svar, och i detta fall ett lagom invecklat svar men vad gör man inte för konsten...

    Önskar en mkt trevlig start på veckan, och jag ska iallafall starta min vecka med sovmorgon imorgon Yeeehooo!

    Och hu så långt detta inlägget blev, undrar om skärmen räcker till....fast kan man skriva resten på postit lappar om allt inte får plats?
    Må gott!!!

    SvaraRadera
  10. jätte svårt! alla har du gjort så bra:) kram

    SvaraRadera
  11. Det är ju svårt att välja.. du sjunger ju så bra över huvud taget - men nu har jag valt iaf =D

    SvaraRadera
  12. JAG ÄLSKAR ALLA MEN RÖSTADE PÅ SÅ VILL STJÄRNORNA ÄVEN OM JAG VILLE RÖSTA PÅ ALLA :(( <333

    SvaraRadera
  13. Har typ bara hört två av dom låtarna :D Men kanske har hört en tredje också, men dom jag har hört är ju Så vill stjärnorna och Det finaste någon kan få

    :)

    SvaraRadera
  14. Hej Molly!
    Jag tycker att halleluja är bäst, jag brukar sjunga den på musiken i skolan. Kan den helt utantill.
    Du är en av mina största idoler.
    Svara gärna på min mail :)
    annahonak@hotmail.se

    Kram Anna i Mora :)

    SvaraRadera
  15. Försöker välja men det går verkligen inte. Du gör alla låtarna sååå bra ;)

    SvaraRadera
  16. HEJ MOLLY<3
    JAG GILLAR ALLRA BÄST MITT LIV ÄR MITT SOM JAG VERKLIGEN HÖR ATT DEN HAR EN STOR BETYDELSE OCH ATT DITT LIV ÄR VERKLIGEN DITT!

    //PUSSS FRÅN ALVA I ESKILSTUNA<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    PS: JAG SAKNAR DIG<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  17. Åå finaste Molly! Jag kunde inte välja en låt så jag röstade på tre.

    "Det finaste någon kan få"
    Uppträdandet på Bingolotto. För otrolig inlevelse, närvaro och värme. Och så har jag hört att du var med och skrev, eller skrev hela, låten :) Underbart fin låt!

    "Hallelujah", det framträdandet som var på Sommarkrysset. För inlevelsen och värmen samtidigt som du lyckades förmedla "lidandet" i låten så äkta (i likhet med hur Sanna Nielsen förmedlade lidandet i sitt framförande av låten "Empty Room" i MF 2008) och såklart mycket klockren och bra röst!

    "Så vill stjärnorna" för glädjen som lyser i dina ögon, sången såklart också :)

    Fortsätt sjunga och uppträda med den äktheten, inlevelsen och värmen! Den fångar många tror jag och gör orden i de låtar du sjunger så trovärdiga.

    Kramar och kärlek från Magdalena

    SvaraRadera
  18. Hej Fina Molly!
    Självklart var jag tvungen att söka på lite klipp på dig på youtube, så hittade jag detta klippet..
    http://www.youtube.com/watch?v=UQlzcuo6A7c&feature=related
    Får man vara så jäkla bra? :D
    Och tusan vad gaaalet snygg du är i den hårfärgen, dina ögon & ansikte & färger kommer fram så fint, så funderar du på att ljusa upp håret igen så tveka INTE! ;)

    Kramar
    SannaR

    SvaraRadera
  19. Uuuh detta var svårt men jag röstade på Hallelujah. Motivering: Diggiloo 080808 (Du får räkna ut själv var det var *wink wink*)

    SvaraRadera
  20. Den 17 Juli 2010 gifte jag mig, den lyckligaste dagen i mitt liv, och då sjöng tre av mina vänner "Så vill stjärnorna", det var något så otroligt vackert..

    SvaraRadera