fredag 1 april 2011

April april

Hej alla fina! Har ni blivit lurade något idag då? Eller har ni något bra tips på en "lurning" som jag kan få låna? Har inte lurat en enda person idag! Brukar ju vara superpåhittig men i år vet jag inte vad som hänt. Mina syrror var jätteoroliga imorse och tvättade tandborstarna noga innan de använde dom, men konstigt nog så var jag helt oskyldig.

Ska dock och fira en barndomskompis ikväll (som är jättelättlutad) så han får väl bli mitt offer.

Här är min present till honom förresten. Det är min humor att använda djungelpapper till en nittonåring!




Puss


-- Bloggar från iPhone

18 kommentarer:

  1. e det sant soms tår i massa tidningar.???<333

    SvaraRadera
  2. haha :D i skolan så ställde vi om klockan typ 10 minuter. ala trodde vår lärare skulle avslöja oss. men de gjorde hon inte. så vi fick sluta tidigare :p

    SvaraRadera
  3. Ja jag har faktiskt blivit lurad idag konstigt nog ha ha! Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! Kram Thilda

    SvaraRadera
  4. ja det har jag!
    jag och min klass lurade våran lärare och drog fram klockan 1 timme sp slutade vi klcokan 11.50!
    vi skulle ha sluatat 12.50:) lättlurad:P HAHA

    SvaraRadera
  5. Haha, Jag har en dålig som jag brukar göra....Jag har lagt lite karamellfärg i mjölken, Ska bli kul att se va mina föräldrar tycker om rosa/röd mjölk.. x)

    SvaraRadera
  6. Jag blev lurad idag! En tjej har en fan-blogg om Eric och hon hade skrivit att Eric friade till dig igår! Såklart gick jag på det! :p

    Kram!

    SvaraRadera
  7. ett positivt gravtest är ett bra aprilskämt! ;) körde det på farsan förra året! funkar prima, ställer alltid folk mot väggen :)

    SvaraRadera
  8. Vi lurade vår lärare i skolan, vi hade idrott idag så alla hade med sej en lapp där det stog att vi inte skulle vara med...
    men vi hade ju med oss kläder så klart ;)
    //Linnea

    SvaraRadera
  9. har du och eric förlovat er?
    http://www.posh24.se/eric_saade/eric_saade_och_molly_har_forlovat_sig

    SvaraRadera
  10. Jag har faktiskt inte heller lurat någon idag :)

    SvaraRadera
  11. Min fröken Hasse caffe och då la vi in pepar i

    SvaraRadera
  12. Har du förlåvat dig med Eric Saade? , kan inte du be Eric att han ska blogga lite oftare :) <3
    // ERIC SAADES STÖRSTA FAN!!!! <333

    SvaraRadera
  13. Tipsar om en smyckessida (mest ear cuffs) med massor av snygga smycken!
    http://rssartdesign.blogspot.com/

    SvaraRadera
  14. har eric blogg? va är den? <3
    jag är han största fan!!!

    SvaraRadera
  15. Hej Molly är du Förlovad med Eric?? bara jag var dig, Du är så lycklig att ha Eric<3<3<3<3 Eric är Världens Bäste Sångare i hela universum........ Ta hand om honom, annars skulle jag arg på dig!! Han betyder allt för mig!;) Kram och Puss Från Eric's Största fan FÖRALLTID <3<3<3<3<3<3 Camilla

    SvaraRadera
  16. Den heter www.ericsaade.com ;) bli medlem

    SvaraRadera
  17. du skulle lurat eric om att du var gravid, haha ;)

    SvaraRadera
  18. humor och störtskönt :D med djungelpapper!!

    SvaraRadera