måndag 11 april 2011

X-treme Hoppslotting


(Jag jobbar för fullt med frågorna! Förmodligen kommer de upp här på bloggen imorgon!)

Satt och kollade igenom lite klipp på svt.play när jag kom på att jag inte hade sett den färdiga musikvideon till ett barnprogram jag gjorde i Malmö för några månader sedan. Jag har bara helt glömt bort det! Därför har jag heller inte sagt något till er!

Det roliga är att klippet fortfarande ligger kvar, och jag kan ju säga att det nästan blev ännu knäppare än vad det kändes som när vi spelade in det (hur nu det är möjligt...)! Men HJÄLP vad kul vi hade när vi spelade in! Helt sjukt! Jag har nog aldrig skrattat så mycket (eller aldrig haft så ont i kroppen heller för den delen).

Själva tanken bakom videon var att vi ville få bort min sockersöta, präktiga stämpel som jag fått på mig efter Melodifestivalen och Så vill stjärnorna. Jag ville visa att jag faktiskt vågade visa en mindre... ja... graciös och vacker sida av mig själv! Tycker ni jag lyckades?

Videon hittar ni här!

Här är lite bilder:




Haha! Så mycket roliga och knäppa saker man får vara med om i det här yrket! Jag måste vara världens lyckligaste som får chansen att göra allt det här. Ena dagen kan man liksom sitta i kvällsöppet och debattera med en massa politiker och psykologer, och andra dagen syns man i ett barnprogram hoppandes i ett hoppslott med Zlatan-tröja och tubsockor som hänger ut en decimeter utanför tårna...

Gillade ni det här klippet kan ni även kolla in EMD:s skämtvideo - Alltid lika fruktansvärt fräsch. Den är GRYMT kul! Här hittar ni den!

30 kommentarer:

  1. Haha, snygga bad-armpuffar du har på benen! (;

    SvaraRadera
  2. Molly, du är så grymt söt!!! <3
    Jag studsar upp och kommer aldrig ner igen...
    Den melodin har fastnat i mitt huvud. Men det gör ju inget för det är ju världens finaste, bästa söta och roliga tjej som sjunger den!!!!!!!
    Jag älskar dig Molly

    SvaraRadera
  3. Du är så jävla snygg Molly!
    Eric ska vara glad att han har dig :D

    Ni är världens snyggaste kärlekspar <3

    SvaraRadera
  4. hahaha gud vad härlig du e!!! :)

    SvaraRadera
  5. hahaha så himla bra:)<3<3

    SvaraRadera
  6. haha shit molly jävlar vilken tuffing du är:),det var garanterad en helt annan oväntad sida av dig som många inte lägger märke till! You rock,Erik/freinds better not mess with you girl hihi:D

    SvaraRadera
  7. Du är fan bäst,vackrast,sötast o roligast <3 :-D
    Älskar dej för den du är <3

    SvaraRadera
  8. Jag tittade på den för någon vecka sedan. Sjukt kul! haha. Gillar "huvudvätare" låten också!

    SvaraRadera
  9. Hahaha molly! fan vad snygg du är! fett het, du bord sjung fler upp-tempo-låtar!!!! det vore så kul att "chocka" lite just för att alla ser dig som söt och oskyldig! inte sexig och tuff :P

    SvaraRadera
  10. HAHA ja EMDs klipp är helt sjukt bra! det bästa är slutet. riktigt riktigt roligt!!!

    SvaraRadera
  11. Hahaha, fint Molly. :) Och den där andra videon med EMD är också bra (då de låtsas som att mattias ska sluta i EMD) ;D

    SvaraRadera
  12. fanns nån me bara mattias oxå

    SvaraRadera
  13. Har du gjort nå andra musikvidior?:) Kan du lägga ut dom på bloggen isånna fal?:) Jag tycker att du också ska ha killar med och hångla med dom som erik gör med en tjej i sin musikvidio! <3

    SvaraRadera
  14. Vilken gullig video Molly! Du det är som du säger, du måste ha ett underbart jobb! Ena stunden står du i Globens mitt och sjunger för hela Svenska folket, i andra stunden så gör du musikvideor i en hoppborg, o i nästa stund så sitter du i ett debattprogram och pratar... Men vad du än gör, så är du hur bra som helst på det du gör! O du ska veta, jag är inte ensam om att tycka att du är en helt underbar person <3

    Kram <3

    SvaraRadera
  15. Vad hette programet som gick på svt nyligen som du dubbade?

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Gå gärna in och rösta på min t-shirt design genom att trycka gilla :)

    http://www.universalpixel.se/rosta-pa-designs/unisex-friday

    SvaraRadera
  17. Haha du är allt för rolig Molly! Kram Thilda

    SvaraRadera
  18. Åh, du är verkligen så himla söt tjejen!
    Verkligen en sjukt bra förebild!! ((:

    SvaraRadera
  19. HAHA så jävla skön! :D

    SvaraRadera
  20. när kommer svaren från frågestunden??♥

    SvaraRadera
  21. Oj förstår det tar lång tid med frågorna. Väntar med spänning!

    SvaraRadera
  22. Låten var grym du sjunger bara så bra

    SvaraRadera
  23. Hej molly!
    Du, jag har ett förslag om att du skulle kunna ha en plats på din blogg där vi fans sulle kunna skicka meddelande till dig, som bara du får läsa. När man kommenterar på dina (sköna inlägg. Älskar dem, du verkar sååååå härlig som person:D) så är dom liksom almäna och jag vet inte hur de är med andra, men det känns inte så personligt... eller hur man ska förklara så att det inte låter negatift...
    Ett litet förslag bara<3
    Ha det bra! Johanna<3

    SvaraRadera
  24. hoppas att frågorna kommer upp ikväll! (:

    SvaraRadera
  25. Hahaha! Den ar super rolig! EMD's och Erics ar ocksa jatte roliga! :)

    SvaraRadera
  26. när kommer svaren till frågestunden?

    SvaraRadera
  27. Vi vill se svaren på frågestunden!!! ;)

    SvaraRadera
  28. Söta Molly! :D
    Älskar också Erics huvudvätare video!! Den äger! :D

    Ni båda är så sjukt söta och underbara människor! Kärlek till er båda!

    /Lisa <3

    SvaraRadera
  29. Hej molly tittade på dig och E.M.D gud var det roligt att spela in den där vidion!?

    Amanda<3

    SvaraRadera
  30. haha, vilken GRYYM musikgrejs ;D <3

    SvaraRadera