lördag 2 april 2011

Gårdagens köp


Hej på er!
Idag har varit en riktig slappe-dag (på skånska) eftersom jag känner mig lite smått krasslig. Har städat och rensat min bokhylla inför flytten (!!!) och slängt nästan tre pappkassar med onödiga saker. Så sjukt befriande!

Nu ska jag snart försöka ta mig upp ur sängen och pallra mig in i duschen för att sen åka hem till Ellen som har 18årsfest. Tyvärr blir det nog en tidig kväll p.g.a. mitt tillstånd, men det ska ändå bli superkul!

Vill förresten visa er mitt senaste kap! Igår var jag på en outlet och hittade den här mysiga vårjackan från "Lavand.". Den hade kostat 1 800 men jag fick den för 300! Sånt där älskar jag. Då känns det liksom som att man tjänat 1500!

Pussss

22 kommentarer:

  1. Åh, va fiiiin!
    Hoppas att du blir bättre snart!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg vårjacka! Du är såå fin Molly! Kram Thilda

    SvaraRadera
  3. Vad fin den var :) visa gärna bilder från födelsedagsfirandet av Ellen :D Kram

    SvaraRadera
  4. Älskade Molly!
    Du är sjuktsnygg i den där snyggingen till jacka:D Superbra köp må jag säga:D
    Pusss och hälsa till Ellen!<3
    All kärlek
    //Victoria ditt största fan

    SvaraRadera
  5. det skulle vara jättekul ifall du skrev mer om Eric i bloggen, för lixom om man är känd och har en pojkvän som också är känd så är det sånt alla fans vill veta !

    TACK PÅ FÖRHAND

    SvaraRadera
  6. Visa bilder från festen och har ni förlovat er?<3

    SvaraRadera
  7. är dina hårförlängningar insydda i håret eller clips?

    krya på dig <3

    SvaraRadera
  8. sjukt snygg, du med såklart;)!!

    SvaraRadera
  9. Slappe-dag ,haha det gillar vi! ;DD
    Vårjackan var supersnygg! :p<3

    SvaraRadera
  10. Hehe, lite tyspikt er shoppinggalna tjejer som tycker att ni TJÄNAR pengar när ni handlar på rea :) Vadå? Ger expediten er pengar för att ni handlar :)?

    SvaraRadera
  11. skriva mer om eric jaa <3

    SvaraRadera
  12. Molly? kan du skriva på bloggen om det är sant at du och eric skall giftas? <3

    SvaraRadera
  13. Vilken fin jacka! Har letat efter ny vårjacka jätte länge. Den här hade varit perfekt! Inte möjlighet att köpa en och skicka? Bor nämligen i Skåne :p

    SvaraRadera
  14. vilken outlet köpte du den i? Så sjukt fiin du är molly.

    SvaraRadera
  15. Spelar ingen roll vad du sätter på dig eller vad det kostar, Molly, du e sjukt fin i allt.
    Hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  16. herregud vad vacker du är!

    SvaraRadera
  17. Riktigt snygg jacka Molly! Bra köp! ;)

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Du är jättefin Molly!! Jag verkligen älskar ditt hår och dina sånger och dig såklart! Ja känner dig inte som person, men av alla de klipp jag sett på youtube så verkar du vara en underbar människa! Tummen upp för dig och för allt du lyckats med!
    Sveriges bästa artist!! :)
    // Ameela

    SvaraRadera
  19. måste bara fråga en sak. Är du aldrig mer eric eller? du skriver aldrig om honom eller är an typ ute på turnéer hela tiden. hur ofta träffas ni?? skulle vara tacksam för svar :)

    SvaraRadera
  20. Hej molly! du kanske inte ser den här kommentaren men hoppas att du ser det. Tycker av det jag har sett, hört och ser på bloggen att du är en tjej som är så glad och stolt över sig själv. förmodligen både på utseende och persolighet. är så himla avudsjuk på det. alla har sina brister och alla har sina problem men många har verkligen komplex över sig själv och jag tycker att du är en sån stark person. precis så skulle jag också vilja vara. Några tips och råd på hur man ska kunna bygga upp sin självkänsla. Jag tror att livet skulle bli så mycket mer posetivt om man trivs med sig själv. Jag har lite självförtroende men inte tillräckligt att må bra med den.
    puss på dig!<3

    SvaraRadera
  21. Hej Molly,

    Skulle du kunna kontakta mig, Rebecca där du köpte jackan ; )
    Vi har ett erbjudande till dig.

    SvaraRadera