torsdag 21 april 2011

Overkligt


Det här är så overkligt häftigt.
Jag vaknar varje morgon och tänker "jag bor här...". Men ändå vill det liksom inte riktigt gå in! Det känns som att man är på en underbar semester och snart ska åka hem. Men det här är ju hem nu.... så sjuuukt!

I alla fall, som jag skrev igår så har de senaste tre dygnen varit helt otroligt hektiska. Jag har liksom levt i en liten flyttbubbla. Vi har städat, packat, burit (OJ vad vi har burit! Har träningsverk precis överallt!) skruvat, hamrat, packat upp, möblerat... jag trodde aldrig vi skulle bli klara! Men nu börjar det ändå likna något. Har fortfarande en massa småsaker att ta tag i, men jag antar att man får göra lite i taget.

Som jag sagt tidigare så vill jag inte lägga ut några bilder på lägenheten, men här kommer ändå några små glimtar och lite inredningsinspiration! (Haha, lila är verkligen ett genomgående tema).



Indiska


Åhléns


Ljushuset


Elgiganten

Jag ÄLSKAR min nya dammsugare! Går runt med den några varv i lägenheten nästan en gång i timmen... haha, som en liten hund!

Nu ska jag ut på stan och köpa kuddar och skarvsladdar. Kanske att jag går förbi en klädbutik också...

PUSSS


44 kommentarer:

  1. Av det lilla vi nu har fått sett så ser den så himla mysig och fin ut!

    SvaraRadera
  2. superfint! verkligen lila rakt igenom, från skala 1-10 hur lycklig är du och erik?

    SvaraRadera
  3. gud vilken mysig inredning och läckra färger! hoppas ni kommer trivas som fisken i vattnet. lyckokramar / evelina

    SvaraRadera
  4. Hej Molly! :)

    Du verkar ha fått det himla fint hemma nu! ;) Jag har en liten fråga. I många tidninar har det stått typ massa om din flytt. Men det har stått att du och Eric flyttar ihop. Jag tror inte på allt jag läser, men jag undrar bara om det stämmer? Asså att du och Eric bor tsm? :)

    Undrar bara, litar liksom inte på tidningarna...

    Ha det bra, kramar!! <3

    SvaraRadera
  5. Är dig Och Eric Flyttad Ihop?<3 Eller Bor du Ensam?;-)

    /Eric Största Fan Föralltid (Camilla)

    SvaraRadera
  6. Jag flyttade hemifrån för över ett år sedan. Tänker fortfarande så haha.

    SvaraRadera
  7. Har du och Eric flyttat ihop ? Alltså att ni rent av bor i samma lägenhet/hus nu ? Så ni bor alltså TILLSAMMANS ? =)

    SvaraRadera
  8. varför vill du inte visa lägenheten? :P

    SvaraRadera
  9. ojoj Molly! Va fint! Supermysigt!
    Här har jag gått runt i över ett år och velat flytta hemifrån, få inreda, bestämma allt själv osv, du vet och så nu har du gjort det! Jag är mer än avundsjuk måste jag säga!! En annan grej som du säkert hör ofta, är att du är min förebild. Tack för att det finns sådana som dig Molly! Du är så fin!KRAM

    SvaraRadera
  10. Hej Molly! Gud va fint ni har fått det :D åh, vilken dröm!!! Hur glada är du och Eric på skala 1-10?

    Kramar och pussar

    SvaraRadera
  11. Ni som undrar om det är bara Molly som flyttar in eller både Eric och Molly så vet jag :) Det är Molly och Eric som har flyttat in tillsammans... här är en länk där Eric pratar om lägenheten i början:

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2151&artikel=4454161

    SvaraRadera
  12. Ljust, fint och mysigt! :)

    SvaraRadera
  13. Snälla Molly, skulle du kunna göra en inlägg om ditt hår?
    Jag är en tjej som är 16 år och en gång i tiden haft ett underbart hår, tjockt och långt med självlockiga korkskruvar. Jag var känd som tjejen med det fina håret på skolan typ. Men sen så började jag, precis som dig, att använda mig av plattång/locktång osv. vilket slet rejält på håret och jag var tvungen att klippa av halva. Jag gick med uppsatt hår i säkert 2 månader efter, eftersom jag vantrivdes så. Jag har inte fått "tillbaka" mitt hår fortfarande efter 3 år och funderar därför på att göra extensions, och när jag läste att du hade det blev jag så himla nyfiken! Var du gjorde det, Hur mycket det kostade, Hur dom gjorde det, hur lång tid det tog, hur länge de sitter i, hur man ska sköta osv? Ja allt som har med det att göra!!
    Snälla snälla molly, jag skulle bli såååååå glaad om du svarade på detta genom ett inlägg eller svar på denna kommentaren!! Tack så länge i alla fall! Du har bäst blogg och är min förebild. KRAM :)

    SvaraRadera
  14. Av det jag har sett ser det sjukt mysigt ut!!
    Tror du och Eric kommer trivas super bra där :D

    SvaraRadera
  15. vad fint! Bor du med eric? :)

    SvaraRadera
  16. Så himla fint det blev :D kraaaam!!!! <33333

    SvaraRadera
  17. ÅH, vad fint! Av det lilla jag sett så tycker jag att ni har fått det riktigt mysigt!!!!!!!!!
    Du och Eric är världens finaste "par" ♥ ♥ ♥
    Du kanske tror att jag typ är kär i dig och Eric men jag ÄLSKAR er. Jag ÄLSKAR er för att ni är så söta, sjunger så otroligt bra, dansar bra (iaf Eric men jag tror att du också gör det, haha), är er själva och är helt klart BÄST ♥
    Hoppas att ni kommer att hålla ihop heeela livet och att ni trivs superduperbra i eran lägenhet!

    SvaraRadera
  18. Gud vad kul! & det vi fick se ser ju toppen ut! ♥

    SvaraRadera
  19. Gosh, vilket sjukt snyggt soffbord! Gud vad fint det var!

    SvaraRadera
  20. WOW, riktigt fint verkar du ha det!! :) Om man har vägarna förbi sthlm nån da så kanske du kan lägga på en kaffe? ;) , nej skämtåsido :)

    PÅSKKRAM :)

    SvaraRadera
  21. Ååh, det verkar ju grymt snyggt! :D Det blir nog skitbra det där :)

    Nu en fråga,! Hur gör du för att få ditt hår sådär galet fiint? :D

    kramar

    SvaraRadera
  22. Hej! Åhh vad roligt! Hoppas att ni trivs och grattis får man säga!:D Ha det så bra och Glad Påsk!!!:D Kram!

    SvaraRadera
  23. Åååh, det känns så mysigt! Tack, underbara Molly att du la in lite så smått iallafall det var jätte roligt!
    Som hon skrev innan här jag vill också veta precis allt som hon där med ditt hår! Är också 16år och känner precis samma sak som hon och är sjukt nyfiken. Så snälla söta underbara molly gör det :D

    Har det underbart i eran nya lägenhetet skulle kunna flytta in där !

    Älskar dig Molly!!
    Tusen kramar och kärlek till dig och Eric! <333

    SvaraRadera
  24. vad har du för typ av hårförlängning ??
    Snälla svara :)

    SvaraRadera
  25. Vilket häftigt soffbord!! Det ser jättemysigt ut, hoppas att ni kommer att trivas super!! Kramar från Jämtland

    SvaraRadera
  26. Åh vad fint ni har det!,hoppas ni kommer trivas! :) Glad påsk Molly kram Alva <3

    SvaraRadera
  27. Jag diggar muggarna och även de rosa små fluffiga kycklingarna!
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  28. nejnejnej, jag har en exakt likadan dammsugare hemma och den håller max ett halv år.... i början är den jättebra med lampor och sånt, men sen blir den bara sämre och sämre.... tyvärr

    SvaraRadera
  29. Kan du skrive på din blogg en gång for alla, är du och eric flyttat ihop? <3
    Så alla vet det.... Kraaaam...

    I hope you understand me, because i can´t swedish so very good :) <3

    SvaraRadera
  30. okei, dere bor tilsammens <3

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2151&artikel=4454161

    SvaraRadera
  31. Vad roligt att du har det så bra!!!

    SvaraRadera
  32. Myyyyys<3 Haha Erics favvo färg ;) din med eller?

    SvaraRadera
  33. Najj men Gud vad snyggt! :) Kanske gör du karriär inom inredningsbranchen om några år, för du är verkligen duktig på att inreda!!

    Varför vill du tänka att det är ditt hem(jag förstår ju varför men)? Jag skulle verkligen uppskatta att åka på resa o bo på ett "hotell" och för en gångs skull INTE tänka på att jag är hemma.. Haha, men det blir kanske annorlunda när man väl flyttar..:)
    Puss i massor till världens goaste Molly! ;)

    SvaraRadera
  34. Så fint ni har det! Är så glad för er skull! Kram Thilda

    SvaraRadera
  35. Oj vad fint Molly! Lila är så snyggt, jag vill själv måla om sovrummet i lila. Älskar heminredning så jag vill ge dig ett tips. Besök gärna dekorativt.se :) där finns massor av fina saker man vill ha :)
    Glad Påsk och kram

    SvaraRadera
  36. Åh vad kul för både dig och erik! Alla är glada för er skull!:) Kan du länka eriks blogg? (om han har någon dvs). Kram på dig gobit!

    SvaraRadera
  37. Hej!

    Skönt att du blev nöjd med dammsugaren, jag hade dock rekommenderat att köpa en "riktig" dammsugare och Ergorapidon framme för småsaker. Den säljaren ni pratade med är ny och säljer typ vad som helst utan att tänka på kundens behov. Att ha en handdammsugare för hela lägenheten är dom inte tillverkade för. Dessutom tror jag du kommer vilja skicka den genom fönstret inom kort.. :p Hitta en BRA dammsugare för grovstädning skulle jag rekommendera. :)

    Nåväl, Lea blev överlycklig över autografen hon fick av eric.. "Han har skrivit kram ooooch ritat TVÅ hjärtan till mig.." och det första hon frågade var om jag bjöd honom på hennes kalas.. (hon fyller år 30/4) och igårkväll sa hon "om Eric kommer in på ditt jobb, hälsa honom då att jag tycker om honom jättemycket ÄVEN fast jag har vattkoppor.."

    Ni var supertrevliga och gulliga, och Lea lever fortfarande på rosa moln.. ;)

    SvaraRadera
  38. Det ser jättefint och fräscht ut! Grattis till din alldeles egna lya!

    SvaraRadera
  39. vart har ni hittat soffbordet!?
    Tacksam för svar de e ju sjukt snyggt!! <3

    SvaraRadera
  40. Gud va fint! :) Skulle vara kul att se hur det se ut nu! Kramis

    SvaraRadera
  41. snyggt!! vart kommer soffbordet ifrån? as snyggt!

    SvaraRadera
  42. Hej Molly! Jag blev intresserad av ditt vardagsrumsbord. Vart har du köpt det och vad kostade det? Skulle själv vilja ha ett.

    M.V.H
    Sara R

    SvaraRadera
  43. Hej Molly jag undrar bara om du och Eric bor i tillsammans i lägenheten??? :)<3

    Hoppas du har det bra och hälsa Eric <3

    // Sophie

    SvaraRadera