torsdag 28 april 2011

Leksand - Udden 12.30 på Lördag


Jag fattar inte vad som har hänt! Har värsta bloggtorkan just nu! Antar att det beror på min hundra meter långa "att-göra-lista" som ligger här bredvid mig och skrattar mig i ansiktet...
Hjälp vad mycket saker man måste ta tag i när man flyttar hemifrån! Helt sjukt! Det är ju ett heltidsjobb! (Jaja mamma och pappa. Kom inte nu och säg "Vad var det jag saa?!"... det gör ju inte listan kortare!).

Ville bara snabbt kika in här för att meddela att jag lever, och att jag ska sjunga i LEKSAND (Udden) NU PÅ LÖRDAG KL 12.30! Så alla som bor i krokarna - KOM DIT VETTJA! Ska bl.a. sjunga era framröstade favvolåtar Firework och The Climb! Ska bli jättekul! Har inte gigat på rätt länge nu pga alla resor till USA, plugg mm, men nu ska det bli skönt att få komma ut och träffa några av er i verkligheten!

Här får ni se en liten del av kvällens långa att göra lista:

- Skriva klart Religionen
- Öva texter inför lördag
- Välja kläder till morgondagens studentmösspåtagning (ÅÅÅÅÅÅH!)
- Betala räkningar
- Svara på mail
- Boka in två möten
- Inviga vårt kök (jag vet... det är pinsamt att vi inte gjort det än... men bättre sent än aldrig!)

Ja... bäst att sätta igång!
PUSS PÅ ER <3

Förresten.. jag har alltid undrat hur f*n alla bloggerskor kan vara så snygga och se så naturliga ut när de gör puss-bilder. Jag KAN verkligen inte...






Jag kallar den... Hönepussen!

... och då måste ju det här vara Ank-pussen!


Ja... den här vet jag inte vad jag ska kalla den... förslag?

29 kommentarer:

  1. Kissie-pussen kanske? ;)

    SvaraRadera
  2. va roligt att du bjuder på dig själv :)
    lycka till på lördag! :)

    SvaraRadera
  3. Kopussen? Eller hästpussen! Läpparna blir mulen på hästen, eller kon... Men jag tycker kopussen kanske passar bäst! Vad tycker du?
    P.S. kommer du uppträda i småland eller skåne i år? Vill jätte gärna se dig uppträda! Jag bor i småland, i närheten av växjö, missa dig när du uppträde i Linnéparken, var på sjukhuset då... Skåne ligger i närheten så då kanske jag kan se dig uppträda.
    //Maja

    SvaraRadera
  4. ha ha då har du inte sett mig pussa på bild ;) d ser inte bra ut, tro mig :P

    SvaraRadera
  5. haha du är för söt molly! måste bara säga, vet inte om jag vågar söka till idol i år men jag sjunger och ÄLSKAR verkligen det, tycker du jag borde göra det om jag verkligen vill eller skulle det bara vara skämmigt? Puss

    SvaraRadera
  6. Du behöver inte göra pussbilder, du slår dom ändå! du är såå sjukt fiin!

    SvaraRadera
  7. Det är det samma hur du gör grimaser och apar dig du är lika snygg som altid. Håppast nu när du har fått egen legenhet att du nu inte har med dig något som datumet har godt ut påp. Du har jo inte tid med att vara museumsdiriktör nu vet du.
    Kram Johan

    SvaraRadera
  8. Haha den sista ser lite ut som silikonläppar! Lycka till med din lista! Har också en oändlig här bredvid mig..

    SvaraRadera
  9. Du är allt för gullig! Lycka till med allt du ska göra, på din göra lista! Kram Thilda

    SvaraRadera
  10. Jag tycker vi ska kalla den.. Sötnos-pussen! ;)

    Haha så härligt att du bjuder på dig själv.. Lycka till med allt på din att göra lista, det finns ju inget roligare än att betala räkningar, eller hur? :O hehe.. kram på dig! ♥

    SvaraRadera
  11. En äkta Kissie-puss säger jag bara ;)

    //Linnea

    SvaraRadera
  12. Vad gulligt att du skriver "vårt" kök! Jag som trodde du bodde ensam? O.o ;D

    SvaraRadera
  13. molly är söt pussen :D
    kul att du ska iväg och sjunga, bor tyvärr inte där, men lycka till :D

    SvaraRadera
  14. Lycka till med allt!
    Det vore riktigt kul om du kunde be någon filma dig, så att du kanske kan lägga upp det här på bloggen så kan vi som inte bor i närheten också få höra dig sjunga :)

    SvaraRadera
  15. Man behöver inte blogga varje dag typ var annan dag är lagom.
    Lycka till.

    SvaraRadera
  16. Förstår inte hur du orkar. Jag har miljoner saker att göra med plugg och körkort och allt vad det är. Hur hittar du motivationen? Min är helt borta.. :( Härlig blogg du har föresten! :)

    SvaraRadera
  17. Jag vet det är jätte myycket att göra:D har precis bott själv i en Månad:D ... kan du inte lägga ut den låten the climb sen? när du sjungit den för oss som inte bor där? ska du till Malmö nån gång och sjunga?:D hoppas det
    /Kram Eva

    SvaraRadera
  18. Du har ju lätt den skönaste humorn xD

    SvaraRadera
  19. haha du är bäst Molly!!
    kram Magda
    (jag håller nog med om kopussen)

    SvaraRadera
  20. Molly, man behöver inte göra sådana bilder.. Man är minst lika bra än då! Och du är en grymm bloggerska;-) när man läser din blogg känns det som om man lär känna en ny person, en ny mer privatare sida av dej. Ja vill bara att du ska veta att du är en stor förebild för mig!:-D Om ja hade en önskan så skulle ja vilja ha dig som en syster eller nära vän, för du verkar vara en så härlig person som vågar vara sig själv! Massor av kramar<3/ jossan

    SvaraRadera
  21. Fina bilder! :)


    Synd att du ska på spelning så långt bort från gråbo! Annars hade jag kommit ;)

    SvaraRadera
  22. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Molly, tack för att du bjöd på de här super-braiga bilderna för jag skrattade så att jag nästan ramlade från stolen!

    Puss på dej <3

    SvaraRadera
  23. Ko pussen klart XD

    SvaraRadera
  24. karikatyr av angelina jolie? :)

    Kram
    Jessica Gbg

    SvaraRadera
  25. hästpussen kanske vet ej?



    /// från största fanet

    SvaraRadera
  26. haha sötis! puss på dig<3

    SvaraRadera