tisdag 5 april 2011

Kvällsöppet imorn



Hej! Ville mest säga att jag gillar er, och att jag är med i kvällsöppet imorn! Kan tyvärr inte berätta vad det handlar om, men jag kan i alla fall säga att jag inte ska sjunga... utan prata! Så det får ni inte missa! Eftersom jag inte klurat ut hur man gör med videobloggar så kan det kanske vara skönt för er att få se att jag faktiskt kan prata?! Vad vet jag!
Jag tror i alla fall att det kommer bli ruskigt intressant.

Så slå på fyran kl. 22.40 om ni är vakna!

Bild från Förkväll förra året

Pussss

19 kommentarer:

  1. Jag skulle tippa på att det handlar om kroppsideal eller något liknande, oavsett vad så kommer jag sitta bänkad! (:

    SvaraRadera
  2. Ja Absolut! Ska kolla. :)

    SvaraRadera
  3. Ja va kul! Det är så kul att få höra dig prata lite, det händer ju som sagt inte såå ofta :D

    SvaraRadera
  4. nice :)

    - norsk fan

    SvaraRadera
  5. såklart! de vill man ju intemissa :) fint du gjort på bloggen! :D men varför har du inte nån profil man kan kolla på??? kramis

    SvaraRadera
  6. Jaa du kan räkna med att jag kommer titta! Kram Thilda

    SvaraRadera
  7. Vill du videoblogga så är ju förutsättningen att du kan spela in dig själv på video, enklast är att du köper en webcam som du kopplar till datorn. Sedan då du klurat ut hur detta funkar och är tillfreds så är steg två att fixa så att den blogg kan hantera video. Blogspot har jag för mig om kan nog enkelt pluggas ihop med YouTube eller Bambuser, där du får öppna ett konto. Fördelen med Bambuser är att du kan koppla ihop kontot både med din dator och din mobiltelefon så du kan "sända" videos var du vill ifrån.

    SvaraRadera
  8. Hur stor är eran nya lägenhet? (kvadratmeter, rum osv.) :D kram!

    SvaraRadera
  9. hej :)
    Tips på video bloggning
    www.videofy.me
    Lycka till kramar Tilda
    + pussa eric saade från tilda säisä<3

    SvaraRadera
  10. är det så att du och eric ska få barn? :)

    SvaraRadera
  11. Hmm läste att det handlade om svenskars uppfostringsmetoder. Kan väl knappast vara den debatten du ska delta i? :)

    SvaraRadera
  12. Ok det var om uppfostran du skulle tala. Kollar på dig nu. Vad bra du är på att uttrycka dig. Håller med din sunda ståndpunkt. Du är modig som deltar i ett debattprogram o ser snygg ut i bild oxå! :) malin

    SvaraRadera
  13. Kollar på det nu, en stor eloge till dig Molly! Håller med dig precis, man ska stötta sin barn i situationer som dessa, inte pressa.
    Gillar dig skarpt!

    SvaraRadera
  14. Så ironiskt att jag läser detta nu när det är slut -.- :(

    SvaraRadera
  15. Tycker att du gjorde ett tiktigt bra jobb! Du är ett bra exempel på att man inte behöver pressas sönder av sina föräldrar för att lyckas utan att ett "vanligt" stöd räcker bra! (:

    SvaraRadera
  16. Hihi, hej fin blogg du har Molly! :)

    Är ett fan av dig, hoppas du har det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  17. hej molly har sett att du inte svarar så ofta, jag brukar följa din blogg varje dag och det är rätt kul, du laddar upp så fina bilder på dig och eric läste att ni skulle flytta i hop vad kul lycka till på flyttningen du kan svara på det här medelandet natta_esk@hotmail.com

    puss och kram!

    SvaraRadera
  18. Hej ska vi följa varandra via bloglovin? :)

    SvaraRadera
  19. perfekt hy eller vad?!?! :O

    SvaraRadera