lördag 30 april 2011

MOT LEKSAND!

PÅ TÅGET:


PUSS

5 kommentarer:

  1. Så fina ni är! Lycka till!! Kram Thilda

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag kunde komma!!! Lycka till <3

    SvaraRadera
  3. Jag vet ju inte om du svarar nu, mn jag vill tacka för att jag fick äran att uppträda tillsammans med mig! TACK!
    MVH// Casper! (Berit)

    SvaraRadera
  4. Vill bara tacka för uppträdande på Udden i Leksand. Vilken tjej du är!! Vilken artist! Underbar, duktig, medryckande, fantastisk med barnen, vilket engagemang till dina fans. Alla autografer och kort som du lät oss alla få. Inga divalater hos dig inte. Håll fast vid det jordnära. Du är en STOR artist i mina ögon, och efter framträdandet här hos oss i Leksand blev du ännu större. Jag önskar dig lycka med allt du tar dig för i framtiden!

    Mycket imponerad mamma med överlycklig dotter!!

    SvaraRadera
  5. Läste att ni hade fått skyddad identitet, jag förstår er! Det måste vara skitjobbigt att ha folk som följer efter en, eller är allmänt närgångna! Bra val! Skulle gjort det samma, jag menar lite privatliv måste man ju få ha.
    Hoppas ni kan leva hyfsat normalt ändå!
    Jag bor nämligen granne med en känd sångerska och det är ganska ofta folk utanför hennes hus, så jag förstår hur ni känner!
    Men man ska inte deppa för snart är det ESC och det ska bli spännande att se hur det går för Sverige i år!
    Ha det så bra!

    SvaraRadera