måndag 25 april 2011

Fotografering


Sitter just nu mitt i ett berg av papper, räkningar, brev och fakturor jag inte hunnit ta tag i ännu, och funderar på hur tusan man kan ligga så långt efter med allt efter över en veckas ledighet... hur fort gick det egentligen?! Och hur långt har jag egentligen kommit på den där religionsuppsatsen som ska vara inne på fredag? För att inte tala om hur mycket jag har repat inför morgondagens konsert i skolan.... herregud. Tur att man går ut snart. Börjar ju helt tappa greppet här!

Men idag har jag i alla fall gjort tre bra saker.

1. Jag har varit på fotografering
2. Jag har köpt ett lås till toalettdörren (Åh va skönt att slippa skrika "NU KISSAR JAG! KOM INTE IN!" så fort man har gäster...).
3. Jag har ätit middag två gånger (plus efterätt!)... Eller det var väl inte något bra kanske... men kände ändå att jag behövde få det sagt.

Här kommer två behind the scenes bilder från dagens utomhus-plåtining. De riktiga bilderna lägger jag ut så fort de är klara!




SOMRIGT! I LÖVE! <3



25 kommentarer:

  1. Du är så snygg!!
    I LÖVE YOU

    SvaraRadera
  2. Ser snyggt ut. Vad blev du fotograferad för?

    SvaraRadera
  3. Gud va fin du är Molly! och vilken fin rosa topp du hade till jeansshortsen, vart kommer den ifrån? :) Tacksam för svar. Ha det bäst! kramkram :)

    SvaraRadera
  4. Du är så fin Molly! Kram Thilda

    SvaraRadera
  5. Du är jätte fin Molly. Kram Evelina

    SvaraRadera
  6. Molly! Du är så vacker och jag älskar att du står för din kropp :) Ät precis hur mkt du vill och tyck det är bra!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. du är så grymt SÖT Molly! :) bilderna blev säkert jätte fina. Puss på dig

    SvaraRadera
  8. hur söt får man vara på skala 1 - 10?
    Över 10 helt klart!!!

    SvaraRadera
  9. undrar med va toppen kommer ifrån, hade tänkt fråga då ajg gick förbi dig flera gånger igår men vågade inte. Kände att du var "privat" när du gick både när du fotades samt var i köpcentret... men vill med veta. =)

    SvaraRadera
  10. åh vad härligt det ser ut! var köpte du jeans shortsen? de är jäätte snygga! ha det bäst ;) kramar <3 / jossan

    SvaraRadera
  11. Hej Molly!
    Jag älskar dig och din blogg, du verkar vara en toppen tjej! Men jag skulle uppskatta om du gjorde en till 'frågestund' det var jätte kul! Och jag kan inte fatta att du gick ut 9:an med ALLA MVG?! Hur hann du med att va med dina vänner, familj, osv...? Det skulle också vara kul om du t. ex gjorde en video där du visar hur du sminkar dig och om du kanske gör något som heter 'Molly tipsar' och där tipsar du om olika saker, t. ex din mascara, någon fin tröja du älskar, osv... Hoppas du har det bra. Kramar från ett stort fán :)

    SvaraRadera
  12. Åh vad fin du är! :) Får man fråga vad du fotograferades för?.. hihi

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Hej, klänningen du har på abcgruppens grej, vet du var den är ifrån? Den är superduper fin måste jag säga!! :)

    SvaraRadera
  14. Vart är det du blev fotad??? Du är bäst!<33 Kram Mimmi(inte lillasyster ;) :) )

    SvaraRadera
  15. Du Molly! :) Jag kollade runt bland dina gamla arkiv och såg att du har såna himla fina kalendrar från personligalmenacka.se! Och jag är också sugen på att göra en sån, glömmer typ allt.. haha. Men jag tänkte bara fråga vilken storlek du har på dina? För dom är så himla fina! ♥

    Puss!

    SvaraRadera
  16. Vad fin du är Molly! Men blir så avensjuk varje gång... :D

    Kram på dej!
    <3333

    SvaraRadera
  17. Vacker som en ros är du, nej vackrare! :D
    <3

    /Lisa

    SvaraRadera
  18. Hej Molly! har du sett den här fan-bloggen till eric? http://saadeartist.blogg.se uppdateras varje dag!:)

    SvaraRadera
  19. DU MÅSTE UPPDATERA OFTARE!!!

    SvaraRadera
  20. Nu är det vår&sommarkänslor och då åker din skiva på! :D
    Tusen tack för alla fina låtar, Molly! :)

    SvaraRadera
  21. Hej är det sant att du och Eric förlovat er ?? :)

    SvaraRadera