lördag 9 april 2011

Rensa rensa


Får man vuxenpoäng när man väljer att gå på Granit och Åhléns heminredningsdel istället för i klädbutiker? När man väljer att shoppa loss på... lådor!? Förvaring, mappar och necessärer?
En skön känsla är det i alla fall. En ännu skönare känsla är när man sedan börjar fylla dom här sakerna och faktiskt få lite ordning på sitt liv.
Jag har haft samma rum här hemma hos mamma sedan jag var fem, så man har ju hunnit samla på sig en hel del skit (en hel del roliga saker också såklart! Hjälp vad kul det är att hitta gamla dagböcker, brev och teckningar!). Nu när man flyttar så känns det så skönt att få börja om. Att få börja på en sprillans ny samling skit...

Nu har jag åtminstone snygga saker att samla det i!




Haha, hur töntig är jag som matchar mappar med min necessär? Men lila är ju min favvofärg och vi kommer även inreda vardagsrummet med lite lila.
Som sagt... fastnar jag för saker så kör jag på för fullt!

PUSSS

24 kommentarer:

  1. älskar din uppdatering nu för tiden! ;) keep going världens vackraste!

    SvaraRadera
  2. Hejj Molly
    jag har en fråga kommer Erik också flytta in ?
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Snyggt, Molly! Åh, vad roligt, min favvofärg är ju också lila!!!!!!!!!!! Kul att mina idoler och jag har samma favvofärg. Jag gillar dig och Eric så mycket så det är inte sant, ni är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST <3333333

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig riktigt fått svar på denna frågan, men ska Eric flytta med dig in i den nya lägenheten ? :)

    SvaraRadera
  5. Kul att du bloggar så mkt! (:
    Glöm inte bort att du skrev att du skulle ha en frågesund i helgen om du fick tid för det (;

    SvaraRadera
  6. haha det är inte als töntigt, jag matchar mina saker hela tiden.:)
    vad sött att din favvofärg är lila, för det är väll Eric's också?!!

    SvaraRadera
  7. men inredning är huuur kul som helst!! du måste visa allt du köper till nya lägenheten! :P

    SvaraRadera
  8. Ja lila är en jättefin färg! Klart man kan matcha mapp och necessär ;) det är inte töntigt.
    Go girl!

    SvaraRadera
  9. molly snällla fråga bara på frågan om eric och du krm flytta in tsm , alla undrar ju snällla molly du är bäääst !!!

    SvaraRadera
  10. Jättefina saker :) jag matchar också gärna saker hihi.

    Ville bara tipsa dig och ni som läser om en tv serie. HELLCATS! Jättebra tycker jag!! Man kan se första och anra o tredje på kanal5play.se men första försvinner imorn kl. 18,00. Fjärde avsnittet sänds på Tv alltså söndagar kl. 18,05. Älskar den serien. Bla. är Aschley Tisdale och Aly Michalka med. Ville bara tipsa dig! :D kraaam på dig fiinaste Molly!!!! =D =D <3<3<3<3<3<3<3 (det är en låt med där: Brand New Day, med Alt Michalka. Asbra! Sök på spotify eller youtube. =))

    SvaraRadera
  11. Såå himla fina saker Molly :D + nice med uppdateringen!
    Och ni ovan (som undrade om Eric också skulle flytta med): hon skrev ju "VI ska inreda vardagsrummet..." :)
    SUPER-grattis Molly :D ni ät ju jordens sötaste par :) lycka till med allt!
    Vill bara säga att din blogg är så inspirerande och väldigt härlig! Jättefin tröja du köpte igår, och dessutom gillar jag att du skriver var du har köpt grejerna (eftersom du har så fina kläder) då kan man dessutom köpa de själv :). Och som du skrev igår, japp! Jag har just nu också en sån period just nu när jag älskar tassles! Hahah xD galet!
    PUUUSSSS. du är bääääst!

    SvaraRadera
  12. Jättesnygga förvarings lådor Molly!! Kram Thilda

    SvaraRadera
  13. det är flera som sagt att ni ska flytta in tillsammans, är det sant ? kan du inte lägga upp bilder på din lägenhet ? ha det jätte bra , kram

    SvaraRadera
  14. Snygga lådor ;)
    Min favvofärg är också lila :D<3
    Hare så bra i nya lägenheten :)<3

    SvaraRadera
  15. JA, de ska flytta in tillsammans! Är det verkligen så svårt att läsa mellan raderna?

    SvaraRadera
  16. Bra val molly! :-D lila är jätte snyggt, särskilt i ett vardagsrum;-) va kul att du uppdaterar så ofta! De är så kul att följa dej! Ha det bäst:-D kramar<3/ jossan

    SvaraRadera
  17. Haha nej, det är inte alls töntigt ;)

    Älskar att du uppdaterar mer nu, går ju in på din blogg flera gånger om dagen! ;) Du sa något innan att du skulle ha frågestund nu i helgen, kommer den?

    Puss, du är bäst! <333

    SvaraRadera
  18. Ska du ha frågestund?
    Om du ska ha det måste du säga till! <3

    SvaraRadera
  19. Min favvo färg är Lila, och Gul:)
    Jag inredde fakktiskt min lägenhet med björk , och grönt:D blev super snyggt.
    tittar med in på din blogg flera gånger om dagen:)
    kul att följa din blogg, läser du alls svar?
    kram
    Eva

    SvaraRadera
  20. lite erics färg med!!! :) sötast tillsammans :D

    SvaraRadera
  21. Hey Molly♥
    Jag undrar om jag kan få ställa några frågor? Om du skulle vara intresserad så mejla gärna tillbaka till adressen
    white4moment@hotmail.com
    Ha det bra. Kram Astrid♥

    SvaraRadera
  22. är det sant som tidningarna säger, att du och eric flyttar ihop? :) ni är jätte gulliga tsm :*♥

    SvaraRadera
  23. Hej MOlly! Jag har en fråga. Vad tycker du om Tokio Hotel!

    SvaraRadera