måndag 4 april 2011

Här händer det grejer!


Hallå där! Checkar mest in för att säga att jag lever! Har dock så sjukt mycket plugg att jag nästan önskar att jag inte gjorde det... skämt åsido. Ser ni att det har hänt lite grejer här till höger -------------------------------------------------------------------------------> ?
ÄNTLIGEN har jag kommit på hur man skapar olika kategorier (!!!), så nu har jag samlat ihop lite gamla svar på frågor och andra mysiga grejer som ni brukar fråga efter. Smart va? Så behöver jag inte svara på samma frågor flera gånger! På tal om frågor så tycker jag absolut att det är dags för frågestund snart, men ni måste holda era horses ett litet tag till för just nu tar plugget (och letandet efter möbler) all min tid. Men kanske att vi kan ordna ihop något till i helgen? Så leta igenom arkivet "Frågor och svar" (hihi jag är så stolt... jag som knappt vet hur man sätter på Tv:n!) och klura ut några nya som ni inte hittar där!



(Det är helt sjukt vad ett ansikte kan förändras genom att bara göra en enkel grimas...)



PÖÖSSS


23 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blir varje gång du uppdaterat! (:

    SvaraRadera
  2. Hej molly! Har tänkt att kommentera din blogg jätte länge men funderat på om det är någon idé, vet ju inte om du läser eller inte, jag hoppas det annars är du knäpp (heheh kan ju skriva massa dumma saker om jag vill, du läser det ju inte ändå..;) kan dock inte komma på något dummt, det skulle väl vara om du inte läste dina kommentarer då..;) )

    Iaf, det jag skulle säga var att du är en sån himla bra förebild! Du verkar vara värdens mest underbaraste person, en blandning mellan en sansad/jordnära person och en helt galen tjej som verkligen kan vara sig själv!

    Mina kompisar har nog sårskorpor i öronen tror jag, vad vi än snackar om så lyckas jag snurra in dig i det hela, det tyckte att det var kul och väldigt intressant i början men nu vet jag inte längre..;) sen tror jag att dina låtar är helt inbrända i min iphone, de spelas på repeat HELA tiden, positivt x1000!

    Du är en sån himla söt person, världens finaste hår, leende, ögon (!) och framför allt kropp, den är verkligen helt perfetk! Jag förstår mig inte på alla snackisar i tidningarna,tur att du är en sådan stark perso iallafall:) Jag skulle kunna göra precis vad som helst för att få ha din kropp/se ut som dig! Jag dör lite. Dock har jag accepterat hur jag ser ut (delvis tack vare dig) men man kan ju alltid drömma lite, hihi :)

    Sen önskar jag att jag kunde sjunga som dig med, fast sångrösten är väl något jag aldrig fick. Jag hittade andra intressen som foto istället. Hehe påtal om foto, när jag fotade en tjejs-skivomslag till spotify så fantiserade jag lite grann om att det var dig jag fotade. Sssh säg inte till någon..;)

    Nu låter jag som världens stalker. Hoppas inte att jag är det, sådana personer är bara helt creepy haha. Om du inte orkade läsa allt så kan jag ju faktiskt sammanfatta det hela: Jag vill bara tacka dig för att du skapar världens underbaraste musik, är en sån fantastisk person och att du driver denna blogg så man kan få ta del av din vardag lite grann:)

    Världens största Bamsekram från Tilda!

    SvaraRadera
  3. Molly du är så fin. Du och Eric passar jäte bra ihop.

    SvaraRadera
  4. Jaa vad roligt med en frågestund! Kram Thilda

    SvaraRadera
  5. är det eric som sitter i bakgunden på bild 1? :D <3

    SvaraRadera
  6. Är inte det där Eric i bakgrunden? Ni är så söta tillsammans.

    Älskar din blogg Molly!
    KRAAAAMM

    SvaraRadera
  7. http://www.posh24.se/photo/337884/eric_sade_molly_sanden_forlova Står att ni förlovat er men de e väl inte sant?? Va bara nyfiken förlåt :)

    SvaraRadera
  8. Ja, Vad roligt Med En Frågestund!!! Förresten, Jättefint du Gjort! Molly, Du är bäst!

    PUSS <3

    SvaraRadera
  9. HAHA! Jättesnygg ! nice ;'))

    possipossi.

    SvaraRadera
  10. hur lyckades du få in kategorier?
    använder mig också av blogspot, men fattar inte hur jag ska få in kategorier :D

    SvaraRadera
  11. Roooooooooligt med en frågestund!!!
    Det var bra att du gjort dom där grejerna (vad det nu heter) på sidan där man kan klickaa sig fram och se hur du gör med ditt hår mm.
    PUSSS
    PS. Du är så söt, och Eric såklart

    SvaraRadera
  12. Vad härligt med kategorier :D Har annars suttit och letat efter sminktips, hårtips och sånt :D
    Ha de bra!!
    Mvh

    SvaraRadera
  13. Måste bara skriva en liten grej till dig :)
    Varje gång vi i mitt tjejgäng snackar om kroppar osv, så säger jag att min dröm kropp är som Molly Sandens :D hihi :)

    SvaraRadera
  14. åh kategorier, det har jag längtat efter! det är så himla praktiskt. och fint med profilbild också!

    SvaraRadera
  15. Fiiiin Molly!! :) Du är så oerhört vacker ♥ Och du, vad bra med kategorier!! :) KRAM

    SvaraRadera
  16. du, när får vi börja fråga frågorna? :) eller kommer du ta dom som finns där? eller hur gör du? :)


    Du är min storaförebild, min idol! du är så klok o härlig ;) hoppas allt är bra med dig :)

    SvaraRadera
  17. har Eric dumpat dig? En kompis till mig sa att hon hade sett att det stog någonstans. Snälla besvara frågan :)

    SvaraRadera
  18. Hej Molly!♥
    Skulle du kunna tänka dig att svara på några frågor om du har lust att göra det mejla gärna mig då till mejl adressen
    lilla_astrid_99@hotail.com

    Kram Kram Astrid♥

    SvaraRadera
  19. Vad heter tjejen i Eric Saades video bland annat "Masqurade" ? Är det inte svårt att inte bli svartsjuk??

    SvaraRadera
  20. Hej Molly!♥
    Skulle du kunna tänka dig att svara på några frågor om du har lust att göra det mejla gärna mig då till mejl adressen
    lilla_astrid_99@hotmail.com

    Kram Kram Astrid♥

    SvaraRadera
  21. Är det Eric som sitter i bakgrunden, där man bara ser hans bruna kalufs ? :)
    - Snygg blogg c;

    SvaraRadera
  22. vad söt du är!
    men är det eric i bakgrunden? (:

    SvaraRadera