söndag 6 juni 2010

En riktig "slappedag"

... Som Eric skulle sagt.

Jag har knappt varit utanför dörren idag! Så himla underbart!
Efter festen igår fick jag med mig Ellen och Emil hem, och Mimmi som firat sin 14,5 årsdag (hon har ruttnat på att fylla år dagen efter julafton, så hon firar halvår istället) hade ett helt tjejgäng som sovit över. Vi åt en lång, härlig frukost på terassen och la oss och solade. Emil låg i solstolen och spelade gitarr medan jag och tjejerna badade i vattenspridaren - snacka om bästa starten på dagen.









Vilket party

Kl. tre kom släkten för att fira Mimmi.








Hon fick ett par skitsnygga brillor som gick runt hela kvällen...









När gästerna gått var jag så trött och avslappnad att jag somnade i soffan. Men i det här huset kan man tydligen inte göra det utan att bli vandaliserad...









Så här vacker var jag när jag vaknade... Elaka syrror va?!

Som straff vägrade jag att tvätta bort det när vi skulle ner till affären och handla mjölk. Snacka om att dom skämdes över mig! Mouhahha!




Hetast i Huddinge

Hoppas ni haft en supersöndag!

Nu ska vi kolla på film.
Puss

-- Bloggar från iPhone

12 kommentarer:

  1. Hej vad kul ni måste haft
    vad långt hår ni har fått alihoppa
    hur gör ni?
    Gratta Mimmi från mig
    Ha det bäst Molly

    SvaraRadera
  2. Skön ide att fira halvår ist, lite tråkigt att fylla dagen efter julafton. Hon får skylla på era föräldrar för dålig planering! :P

    SvaraRadera
  3. Låter som en perfekt söndag :D

    SvaraRadera
  4. Oh vad kul! :D
    Själv satt jag hela dagen i bilen.. :( ♥

    saknar dig. <3

    SvaraRadera
  5. Skönt med halvårsfirande istället, verkligen tråkigt att fylla år dagen innan julafton! Du verkar ha haft en riktigt toppen söndag Molly ;)!!! Måste bara säga att jag är inne här varje dag och läser din blogg, det är verligen jätteroligt att läsa, det behöver inte vara världens mest speciellaste eller konstigaste sak för att det ska vara kul att läsa:)! Men ändå måste jag medge att ja riktigt stormälskar dina inlägg där du berättar om lite små pinsamma/roliga saker som du varit med
    om! En klar favvo är när du berättade om när du och Eric var i Åre och du lurade honom Att han hade skidorna på fel fot, asball verkligen! Molly jag uppskattar dom inläggen extremt mycket, vore grymt om du delade med dig utav fler sånna :D!!!! För övrigt är Du och eric skiiiiiiitsöweta ihop finaste paret ever!! Puss du är bääääääst molliiiie! Love juuu!

    SvaraRadera
  6. Såg Eric igår i Gävle hälsa han att han är grym från Alva.Hon som sa att hon tyärr inte kunde komma till Furuvik på hans turné pg.a skolan hhaa såg nu på hans blogg att dey började 23.00 snacka om att jag skämde ut mig ihih:)
    Du är bäst Molly du och Eric är världens sötaste!<333 kram/Alva

    SvaraRadera
  7. Underbara Emil Ehnberg?

    SvaraRadera
  8. du skrev nog fel det står:Jag har knappt varit UTANFÖR dörren idag! Så himla underbart!
    hihi va skönt:P

    SvaraRadera
  9. grattis till fina Mimmi :D

    SvaraRadera
  10. hälsa eric att han e värdens sätaste kille

    SvaraRadera