onsdag 9 juni 2010

Musikglädje


Jag har spenderat hela denna mulna dag inne i studion tillsammans med de fantastiska låtskrivarna Aleena Gibson och Douglas Carr. Nu är jag trött i både kroppen och själen efter alla känslor som dök upp när vi skrev. Känns verkligen som att vi har en riktig toppenlåt på gång! Det brukar vara ett bra tecken när man efter sju timmar tittar på klockan för första gången och chockas över hur snabbt tiden gått. Att man helt glömt bort tid och rum.

Ja, jag vet om att jag svamlar, men det jag försöker säga är egentligen att jag är så sjukt lycklig över den här nya låten och min superproduktiva dag!

Nu har jag precis bytt om och kastat mig in i bilen mot gävle där Eric ska sin stora Turnépremiär ikväll. Tror det kommer bli precis hur lyckat som helst! Är så sjukt taggad!
Någon som ska dit?!


Här är förresten resultatet av plåtningen för Amelia Sommar jag gjorde för ett tag sen:




Väldigt somrigt och blå-gult!

Pussss

-- Bloggar från iPhone

12 kommentarer:

  1. Nej jag kan inte komma på den men vill jätte gärna göra de:(
    Det ända som finns i mitt huvud är Molly och Eric, besöker bloggen flera gånger om dagen:)<3
    Önskar att du var min syster;)<3
    Kommer du vara på någon mer av Erics spelningar?
    Mycket kärlek till er!
    Hoppas ni har en bra framtid ihop<3
    Älskar er!<333

    SvaraRadera
  2. elle mcdowell. ♥9 juni 2010 kl. 23:24

    guuud vad kul, jag kan inte vänta för att få höra den! (: <3

    & Amelia tidningen, rikigt söt bild på dej. <3

    SvaraRadera
  3. Åå vad bra låten är säkert super duper bra,gulig bild;).
    Bor fem mil söder om Gävle men kan tyärr inte komma;(
    Vill men får se Eric någon annan stans såg han i söndags gävle mediamarkt och i stockholm kungsträdgården!
    Ha det bäst kram!<3

    SvaraRadera
  4. Hej Molly!
    Jag gillar dig jätte mycket och jag besöker din blogg varje dag och bara väntar på att du ska skriva ett nytt inlägg! :)
    När du skriver blir jag jätte glad! :)
    Du skriver så fint och det känns som om du pratar och berättar för mig om din text. <3
    Jag önskar att du var mmin storasyster! <3
    Puss o kram Linda

    SvaraRadera
  5. Jag var inte där och kollade. Men jag kollade på klockan, när klockan var 23:00. Tänkte jag "nu uppträder han" :)

    SvaraRadera
  6. Hej molly :) Jag tror jag såg dig där :) Jag fick gå backstage för jag var med och tävla, och jag såg dig tror jag :) Det var iaf jättelyckat tycker jag :D Var stolt flickvän ;) Hejdå :p

    SvaraRadera
  7. ahh va roligt att det kommer att komma ut en ny låt <3<3 kan inte vänta!! haha // Caroline <3<3 :D

    SvaraRadera
  8. Tjoo jag ska inte på den här konserten men ska den 11 juli hoppas att jag har bra plats<3<3<3<3

    SvaraRadera
  9. Heeej världens bästa Molly!
    Du är verkligen en helt, helt underbar tjej älskar din blogg så fruktansvärt mycket <3.
    Jag skall inte se honom i Gävle men förhoppningvis någon annan stans i sommar. Vet du vart man kan köpa biljetter, frågade på erics blogg men han har inte svarat...
    Ni 2 är sååååååå SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA ihop och jag önskade att jag fick träffa er båda, helt sjukt! Jag förstår inte hur man både kan vara söt, sjunga fint, vara duktig i skolan, ha två snälla söta och begåvade systrar och dessutom vara mitt uppe i ett över 3års långt förhållande med en annan söt person! Molly du slår alla rekord och är en av mina absolut största förebilder, du är helt enkelt underbaaar loooove you och hoppas jag får se såå sjukt mycket mer av dig in the future!! <3333 PUSSSS vickyyy

    SvaraRadera
  10. Hej Molly!! <33 jag var i Gävle och kollade på Eric !! Va du där ? :O Vart var du ? :P:P:P
    Såg inte dig ? :O Jag har fått höra att jag e lik dig!! <333 Jättekul! För att du är jättefin!

    SvaraRadera
  11. jag var i gävle. och det var så sjukt kul och han var grymt bra :)<33

    SvaraRadera