torsdag 3 juni 2010

Konserthuset

Åh vilken underbar spelning!



Idag har jag uppträtt i Konserthuset på en gala för skolpoliser tillsammans med Charlotte perelli och Robert wells. Barnen var helt galna! Jag njöt av varenda sekund, och blev ännu en gång påminnd om hur lyckligt lottad jag är som får göra det jag älskar.




Idag körde jag på tok-krulligt igen. Jag har snöat in mig lite på det känner jag...



Sånna lockar gör du lättast med den här locktången från wella. Den är helt fantastiskt bra!



Hur?
Du rullar håret runt tången och inte tvärtom. Prova även att hålla tången i olika vinklar så att lockarna blir mer olika - håret blir ännu större och krulligare!




Efter giget åt jag lunch med pappa och köpte med mig jordgubbar till dubbstudion.





Nu ska jag hem till Eric och äta.

Puss på er

-- Bloggar från iPhone

16 kommentarer:

  1. Åååh jordgubbar... Vill oxå ha..

    SvaraRadera
  2. elle mcdowell. ♥3 juni 2010 kl. 23:31

    aah jag är i stockholm nu! :)
    ska du ha någon spelning eller göra ngt litet?
    Snälla säg ngt, jag vill såååååååååå gärna träffa dig! <3'

    saknar diig mega mkt. ♥

    SvaraRadera
  3. Låter som en rktigt härlig dag :D
    Hur många timmar tar det att dubba hela rollen? (:

    SvaraRadera
  4. Vad kul för dig=)!!! Väldigt fina lockar!!!=)


    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. hejsan molly
    vad roligt att du fick uppträda, och gud vad gott med JordGubbar. Mums..
    //anna

    SvaraRadera
  6. fint hår , skulle du kunna prova att ha väldigt platt så att du plattar det mycket men du måste inte =D .

    SvaraRadera
  7. Hejhej, jag undrar en liten grej som jag vet att många undrar. Och det är att kändisar håller på med sina hår verenda dag med plattånger, fön, krulltång, och hårsprey och massa medel... men hur får ni det att ändå se så "fräscht" ut?? Om du förstår vad jag menar...

    btw, bästa bloggen ;) <3

    SvaraRadera
  8. Du är så söt Molly!<3;)Kram/Alva:;)

    SvaraRadera
  9. Riktigt snygg lockar blev det!

    SvaraRadera
  10. Jag va där och såg dig live!!!!
    Du var superbra! :D

    SvaraRadera
  11. Hej! Råkade snubbla in på din sida och gillar dina blogginlägg :)

    Hoppas det är bra med dig :)

    Är jag helt fel ute nu men visst spelar du golf? haha

    Kram Emelie

    SvaraRadera
  12. Låter jätte kul puss // Caroline <3<3 :D

    SvaraRadera
  13. Mumms... jordgubbar :)
    Jag vill oxå ha ;)

    SvaraRadera
  14. Vad fina dina lockar blev! :)
    Häftigt att du hade konsert,
    Du är duktig på att sjunga :D

    KRAM KRAM från de fem Nacka Musikklassbarnen
    du mötte på busshållsplatsen :)

    SvaraRadera
  15. klart att du inte ska vara rädd,som
    du skrev i ett inlägg..
    se det mer som att du har en jätte söt pojkvänn!
    du är grymt bra<3

    SvaraRadera
  16. fanny wikström5 juni 2010 kl. 22:26

    Jag är skolpolis och var där. Filmade när du sjöng, du var helt klart sk*tbra! :d

    SvaraRadera