onsdag 2 juni 2010

Låtsriveri och dubbning

Åh vad kul med så mycket positiv respons angående videobloggandet! Ni som brukar bli imponerade av mina knäppa grimarser... Fattar ni vilken helt annan level detta kan utvecklas till på film?!

Nej, det är väl klart att jag kommer vara seriös också, men redan nu kan jag ju säga att jag inte tänker sitta och puta med läpparna och prata om mode (det skulle i och för sig vara ganska underhållande eftersom att jag inte kan ett sk*t!). Jag kommer se det som ett tillfälle för er att få lära känna mig, och alla mina knäppa sidor, bättre.

Nu sitter jag och väntar på Aleena. Snart ska vi in i studio och skriva låtar. Efter det blir det dubbning!




Bild från igår

Ha en underbar dag!
Puss

-- Bloggar från iPhone

8 kommentarer:

  1. Vad roligt du börjar att videobloggar. När börjar du ?
    Ja du och dina grimaser gleder jag mig till att se. Tror det bor en liten Klovn eller teaterapa innom dig.

    SvaraRadera
  2. "Inte puta med läpparna" haha aww!:) det är bara fjortisar som gör det!;) <3 skulle aldrig kunna se dig göra så!:))<3

    När slutar du skolan?:)<3 asså till sommarlov.
    Pussa!

    SvaraRadera
  3. hej molly!!!
    vvilken HEMSIDA/BLOGG är din
    är det denna eller mollysanden.se
    // Anna

    SvaraRadera
  4. kommer du att vara med på digiloo-turnen i sommar???
    (tacksam för svar)
    puss

    SvaraRadera
  5. Hej om du har videoblogg kommer du aldrig ha bilder då?:P
    Kram/Alva<3

    SvaraRadera
  6. du är bäst <3 du är en underbar förebild för unga!!

    SvaraRadera
  7. Roligt <3 // Caroline <3<3 :D

    SvaraRadera