söndag 27 juni 2010

Nashville och mer LA


Sorry att jag inte bloggat på några dagar, men vi har varit så sjukt busy hela dagarna att jag bara somnat så fort jag lagt mig i sängen.

Här kommer fler bilder från LA:



Ja... Aleena och jag har inte precis varit nyttiga den här veckan... men det är inte så lätt när man befinner sig i ett land med världens godaste milkshakes, pannkakor, cupcakes... Jag förstår varför många amerikaner är så feta!

Muuums!


Vi såg Hollywoodskylten! Men den var inte lätt att fota mina vänner. INTE lätt... vi åkte runt i typ en timma för att få en bra vinkel, men eftersom det här bilden blev bäst kan ni ju själva räkna ut hur omöjligt det var!


Det blev liksom inte så coolt som jag hade tänkt mig att det skulle bli... men tittar man på den här bilden i ett mikroskop kan man nästan urskilja ett par vita bokstäver uppe i bergstoppen bakom mig...


Min fantastiska songcoach Ken Stacey. Han sjöng med Michael Jackson och nu ska han bli American Idols nästa songcoach. Dessutom är han typ världens trevligaste.

Efter sånglektionen skrev jag, han, Aleena och hans fru Wendi en låt - som är superfin!

Dom har rätt coola trippel-platina skivor uppsatta på väggarna i studion ... Wendi har bl.a. körat bakom Barbara Streisand och Disneystjärnor som t.ex. Miley, Vanessa Hudgens mm.


Dom hade en jättekittlig massagestol...

Plattat...

Värsta tjejgänget. Vi åt middag med dessa begåvade songerskor och låtskrivare. Hon längst till höger är även skådespelerska. Hon har bl.a. varit med i C.S.I.


Vi var på ett sånt där superamerikanskt ställe som man ofta ser i filmer...


Lockigt

Puss på er




11 kommentarer:

  1. Låter super! <3 Du är så sjukt fiin Molly <3 // Caroline <3 :D

    SvaraRadera
  2. Hehe aw ville bara säga att du är bäst molly :)

    SvaraRadera
  3. hur har du sminkat dig på bilden "lockigt"
    ? <3333 jättefint <3333

    SvaraRadera
  4. låter underbart! ;) och din bruna skinnjacka är supersnygg! skulle du kunna klämma in lite snyggt i något inlägg vars du köpt den? :)<3

    SvaraRadera
  5. Grattis i förskott för du fyller ju år imorgon 3 juli<33 grattis kram Anna <33

    SvaraRadera
  6. NU är Molly myndiiiiiiiig, wiho! :D
    grattis du fina :)

    SvaraRadera
  7. du är så vacker molly!
    Älskar tröjan/tunikan du har när du sitter
    i massage stolen :)

    SvaraRadera
  8. Du är så vacker Molly!
    Älskar tunikan/tröjan du har när du sitter
    i massage stolen. Vart har du köpt den?:)

    SvaraRadera
  9. cassandra johansson6 juli 2010 kl. 10:07

    hej moli jag blev så glad
    för att du sjung för mej
    snat ska ja åka till LA.
    moli du skriver en jättefin autograf. ja blev jäteglad att du skrev den på min arm.
    Cassandra 7 år växjö

    SvaraRadera
  10. Gud vad roligt. Min dröm är att åka till USA :) Nashville för jag älskar country musik och sen vill jag även åka till LosAngeles! Coolt! Hur var det i L.A och Nashville? :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. I only wanted to say that you are a very lucky person. Not every girl has been to hollywood.
    And you have a very good boyfriend. Please, live the moment.

    Congratulations!

    SvaraRadera