torsdag 10 juni 2010

Invigning













Sitter i taxin på väg hem från invigningen av butiken "Ajas" i Sturegallerian. Bl.a. min fantastiska stylist Eva Personne, en av mina fotografer Kny och supersöta, begåvade Malin (som gjort "Malina" klänningarna) slog sina kloka huvuden ihop och öppnade en liten butik som jag kommer bo i framöver!


Jag sjöng Så vill stjärnorna med duktige pianisten Samuel Starck.







Jag och Eva







Jag och söta Kny







Malin och jag

Ha en mysig kväll!


-- Bloggar från iPhone

6 kommentarer:

  1. Molly, du är extremt snygg! Men det vet du nog redan, misstänker jag;). Sedan är du givetvis grym som artist också.

    Ha det bäst och lycka till med allt!

    MVH

    Johannes

    SvaraRadera
  2. Hej molly!
    Vad kul ni värkade ha det! Jag vill bara säga att jag önska jag kunde träffa dig för du värkar vara en sån snäll person.

    SvaraRadera
  3. fyfan va fin du är!:)
    kraaaam

    SvaraRadera
  4. omg love your hair!! och fett många jordgubbar hare bra <33

    SvaraRadera
  5. Dom där jordgubbarna såg bra goda ut... ^^, Fin klänning!

    SvaraRadera