måndag 14 juni 2010

My Camp Rock 2

Ledsen att jag inte bloggat på några dagar, men det beror dels på att jag helt och hållet sugits in i "My Camp Rock Bubblan" (där jag är programledare) och ägnat varje vaken sekund med gänget, och dels på att jag inte har teckning eller internet 98% av tiden. Det kanske inte är så konstigt eftersom att vi befinner oss mitt ute i skogen tillsammans med myggor, småkryp och skogstroll (där det inte finns något Mc Donalds inom flera kilometers räckhåll...) Men det är så sjukt vackert här på campet! Så fort solen tittar fram känns det som att man är i en saga. Det är vi ju nästan förresten... "My Camp Rock - sagan".



Morgonmöte - går igenom dagens schema





Camp rock-hälsning



Min norske programledar-partner Björn Johan.



In action



Programledare



Jury



"Vad du är söt, min kära lilla ponny... Lala la..."



Mysigt!




Ha en underbar dag!
Vi hörs! Puss

35 kommentarer:

  1. elle mcdowell. ♥14 juni 2010 kl. 23:51

    ahhh, ska bli kul att se när det kommer ut! :)

    och btw, jag ska se dig i helsingborg med i sommar. :) <3 & ja dem andra speningarna.. (aa'
    ska bli rikigt kul att äntligen få se dig!

    pussar & kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Molly! <3
    Vad roligt! :)
    Vilket datum kommer filmen?
    Vart kommer du tunnera i sommar?
    Vore tacksam för svar! <3
    Puss o kram Linda

    SvaraRadera
  3. Söt liten ponny :D

    SvaraRadera
  4. Ojj vad kul ska bli kul att se på tv :P

    SvaraRadera
  5. Han var snygg den norske programledaren =) , jag såg på Erics musik video Break of dawn , den var bra men jag hoppas att inte du blev sur när Eric kysste flickan o ja . Men inte tror jag väl det ? ha en bra dag =D

    SvaraRadera
  6. Längtar också till camp rock visas på tv:n.
    Kan du ta fyra snabba frågor?:)
    Ha det bäst Molly!<33
    kram/Alva;)

    SvaraRadera
  7. Heii bästa Molly<33333333333
    Jag har några frågor till dig <33
    Snälla svara på dem <3333

    1. Vilket är ditt favoritgodis?
    2. Vilken är din favoritflm ?
    3. Hur sminkar du dig? (Kan du typ lägga ut en bild på ditt smink?)
    4. Vart köper du kläder?
    5. Vad har du helst på dig för skor?

    Jag skulle bli jätteglad om du *snälla* kunde svara på dem här frågorna i ett av dina blolgginlägg. <33 Jag följer din blogg varje dag! Och du är verkligen bääst <333333

    SvaraRadera
  8. hejsan är du och eric forfarande tls ?? :D
    ni passar så bra ihop och hoppas verkligen att ni fortfarande är tls!!
    kramar

    SvaraRadera
  9. Vad kul att du la inn ett innlägg trodde nåt hade hänt dig. Men längatar tills det ni håller på kommer ut kommer sitta vid tv:n varje dag. Vill bara säga tycker att Erics nya musik video var toppen synd att du inte var med i den du skulle varit toppen. Men du kan väll hälsa Eric att jag älska den.
    Du är helt klart min största idol Molly du är bara så bra<3

    Stora Kramar

    SvaraRadera
  10. Hej Molly! Du är verklingen en person som jag vill ha som syster, hoppas du har det bra i sommar:)
    Jag har två frågar som jag skulle vara världens lyckligaste om du svarade på, nej jag skulle vara världens lyckligaste om du var min syster, men jag undra vart du kommer vara och sjunga i sommar.
    Och sen så skulle jag vara hur glad som hälst om du skulle kunna skriva om vem Eric har skrvit låten Break of dawn till?
    Ni är ju världens sötaste par, hoppas jag kommer kunna träffa er i sommar, det är en önskan som skulle bli sann om de händer:)<3
    Kärlek till dig!Hoppas att du inte blir ledsen över att många frågar om Eric:)
    Det är svårt att kunna få sina frågar besvarade när Eric inte hinner blogga mkt:(
    Du är begåvad Finaste Molly1<3
    Puss och Kram!<3

    SvaraRadera
  11. har mimmi någon blogg ? :)

    SvaraRadera
  12. Hej,Molly såg dig idag på disney channel reklamen och samt hörde jag din röst på sommarlovs morgon,din pojkvän var med där!
    Har Eric skrivit "break of down" till dig?
    Ni är världens sötaste par i hela världen.
    Du är bäst Molly,vill träffa dig !
    Kram/Alva<3

    SvaraRadera
  13. Väldigt fin blogg ;)
    och ponnyn var med söt :D
    Har eric en blogg ? :O
    Lycka till med Camp-rock "grejen" :D<3

    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  14. Hej Molly,

    Nicole här :)
    Vi träffades under inspelningen av Hannah Montana och jag fick äran att intervjua dig :) Imorgon kommer intervjun upp på min blogg.
    Om du vill läsa så kan du göra det på: http://www.julia.egmont.se/Nicole/

    Ha en underbar sommar och hoppas jag får fler tillfällen att träffa dig :P
    //Nicky

    SvaraRadera
  15. Du är min största idol!
    Du är en jätte bra förebild för mig! <3
    Jag älskar dig verkligen! <3 :)
    Jag önskar att du vore min storasyster! <3
    Puss o kram Linda

    SvaraRadera
  16. Hej! Är du sur för att Eric kysste den där tjejen i hans nya musikvideo? Snääälla svara på min fråga i ett blogginlägg, det är säkert många som är nyfikna! :) Kram<3

    SvaraRadera
  17. såg på se o hör att eric lämnar dig?:O det fårinte vara sant ni är såå söta tillsammans<3

    kram Maria

    SvaraRadera
  18. Hej Molly! Jag har en fråga :) Vem är tjejen i Erics nya musikvideo? :) Snälla svara! :)

    SvaraRadera
  19. Hej! Är du och Eric Saade fortfarande tillsammans? Blev du inte sur när han kysste den där tjejen i sin musikvideo till Break of dawn? Kram<3

    SvaraRadera
  20. Svara snälla på mina frågor:
    1. Har Eric skrivit låten Break of dawn till dej?

    2. Blev du sur/ledsen när han kysste en annan tjej i sin musikvideo?

    3. Vem är tjejen han kysste?

    4. Är ni ens ihop längre? Om ni är det så skulle väl du fått vara i videon istället för den andra tjejen..? Blev du sur för det..?

    Vill gärna ha svar! Puss&Kram<3

    SvaraRadera
  21. halloj Molly! :)
    Tycker att de e hemskt att många har skaffat massa hatgrupper för att du e tsm me Eric ..
    Okej många verkligen gilar han oså ...
    Men aa , de e så att jag har en grupp på facebook som heter Eric saade är bättre än bäääst! :D
    Asså me den menar ja inget illa mot dig utan aa de e bara för att ja tycker han e bra o aa :P
    men om du vill att ja ska ta bort den är de bara att du skriver en kommentar i min blogg eller nåt :P
    ha de bra!
    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  22. Asså ...
    Du kan ju svaret .
    Heter eric ES-90 på bdb elr har han ingen ? :P
    Tacksam för svar ... :)
    Eller aa du kanske kan be han skriva de på sin hemsida elr något :P
    Så att alla vet.
    Jag tror att de e han , men vissa säger att de inte e han oså :P

    Ha de bra! :)

    SvaraRadera
  23. Visste du att du bara är bäst? du sjunger enormt vackert, fint och underbart.
    Både din röst, din personlighet, ditt utseende, ditt allt, ja allt, är unikt med dig.
    och ja, molly du är bannemig den mest roliga, snälla och underbaraste svenska artisten jag vet, du har attityd när det gäller och du kan vara ödmjuk när det gäller.

    Jag hoppas du redan visste att du är unik, men jag säger det en gång till.

    Molly sanden du är jävligt bra.

    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  24. hej molly
    du i en tidning idag läste jag att Eric väljer sin karriär framför dig!
    Är de sant ?

    SvaraRadera
  25. Hejjsan Molly sanden!Det är Marija här :) Jag såg påå Disney channel nyss att du ska uppträda på My camp rock 2! Plus,ditt hår e värkligen jättefint :D Jag ser framimot Augusti!

    SvaraRadera
  26. Hejj, Det var väl okej för dejj att Eric kysste tjejjen i musikvideon? Ja vet de är hans jobb och sånt men du tog väl inte illa upp? Han älskar ju dejj och ni är världens söötaste par!!

    Pusss & Kraaam

    SvaraRadera
  27. Goooooooo CAMP ROCK! Kjempegøy!

    SvaraRadera
  28. NI MÅSTE VARA IHOP DU OCH ERIC SAADE!!!!!
    NI ÄR VÄRLDENS SÖTASTE PAR! SOM HAR FUNNIT I HELA VÄRLDEN OCH FINNS ,NI MÅSTE VARA IHOP!!<3
    NI ÄR VÄLL DET VA? ANNARS ÄR DET VÄRLDENS UNDERGÅNG!,OM NI ÄR IHOP (NI MÅSTE) SÅ VILL JAG BARA SÄGA NI ÄR VÄRLDEN SÖTASTE OCH BÄSTA PAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    KRAM/Alva ,Molly du är bäst!:)<33

    SvaraRadera
  29. vad är My Camp Rock?

    SvaraRadera
  30. Det ska bli super kul att se det på tv <3

    SvaraRadera
  31. HEJ Molly! :D jag längtar verkligen efter att få se My camp rock! tror att du e en grym programledare för det:)

    ÄLSKAR din röst föresten!! den e sååå vacker!! önskar jag hade lika tur som du och få leva sina drömmar...! jag drömmer om att en dag bli sångerska,med dig som förebild :D Ha det bäst bland alla myggen och så.. ;) Kram

    SvaraRadera
  32. Hej Molly! Älskar verkligen din röst!!! har några frågo till dig....

    1. jag vill bli sångerska men har VÄLDIGT svårt för att dansa inför publik.. har du något tips?
    2. vad ska man mest tänka på när man framträder framför många människor?
    3. hur kan man göra för att lära sig ta ljusare toner?

    älskar din musik! hoppas du kan ge mig svar på mina frågor. önskar att jag en dag blir lika GRYMT duktig som du är!!

    ha det bäst! kram

    SvaraRadera
  33. Hej min syster är sjukt lik dig!

    SvaraRadera