måndag 21 juni 2010

Nu lyfter vi!








-- Bloggar från iPhone

13 kommentarer:

  1. Har mimmie och frida någon blogg?

    SvaraRadera
  2. Hvorfor har du aldri med Eric Saade?

    SvaraRadera
  3. hej, du har verkligen en jättefin blogg (a)
    har mimmi någon blogg ?:D

    SvaraRadera
  4. kul molly du är så sööt!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Har du bdb? om du inte har det låssas denna vara dig Mollymuus92?
    DIN BLOGG ÄR BÄST! :) glad för svar!

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt! :D Ha riktigt kul nu och njut!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. hejsan,
    jag vill absolut inte verka tjatig eller nått
    sånt. men är det verkligen slut mellan dig och eric? skulle vara skit trist.. såg på en kommentar att nån sa att eric hade sagt att han hade typ gjort slut med dig för hans karriär??? är det verkligen sant?! sen vill jag också fråga vrf kan du inte svara på det här när flera utav dina läsare har frågat likadant? jag vet att du och han har sagt att man inte ska blanda mellan privat och jobb, men du kan ju lixom skriva bara i ett inlägg om ni har gjort det eller ej?
    ha det så trevlig i usa, själv var jag där för tre år sedan i los angeles och las vegas! underbart!!!!!
    puss

    SvaraRadera
  8. Hej molly (: det är inte så va att eric lämnar dej för kariärren?
    För det vill jag verkligen inte jag hoppas ni kommer vara tillsammans minst 1 år till (:

    SvaraRadera
  9. elle mcdowell. ♥22 juni 2010 kl. 08:05

    ha världens bästa resa okej? (: ♥

    snart ses vi! ♥

    SvaraRadera
  10. snälla som många här ha kommenterat att skulle du kunna skriva om du och Eric har gjort slut

    SvaraRadera
  11. VAD UNDERBART DET LATER! SKa flytta dit om 2 ar cirka.... ladda upp med bilder under resan! Ha det bra... o glöm nu inte ett maste som man maste göra när man e i LA.. ta bild med Hollywoodskylten! HA DET BRA! :D

    SvaraRadera
  12. Jag undara också om det är slut mellan dig och eric? JAg läste i tidningen se & Hör att det stod att eric tar sin karriär fram för dig och att han inte har tid för dig?? snälla kan du inte svara??

    SvaraRadera