söndag 20 juni 2010

LOS ANGELES! LOS ANGELES! LOS ANGELES!

Aaaaaah! Jag kan inte fatta det! Tiden har gått så sjukt fort! Trots att låtskrivar-resan till LA varit bestämd i över ett halvår har jag aldrig riktigt trott att den skulle bli av. Men nu j*klar blir den det! Och det sjukaste är... VI ÅKER REDAN IMORN!

10.30 lyfter vi, jag och Aleena, och planen är att vi är i LA i en vecka för att sedan flyga vidare till Nashville och stanna där i fem dagar.
Berättar mer imorn!


Såhär förväntansfull är jag:












Idag har jag suttit i studion hela dagen. Först för att dubba, och sedan för att sjunga.

Puss och godnatt på er!

-- Bloggar från iPhone

6 kommentarer:

  1. Gåå in och kolla på min blogg på Fans bilder från Ockelbo!!! :) / kkaspernoriin.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Vad roligt skicka en stor kram till Nashville Molly är inte bara Dansband & Schlager fantast
    är stort Country fantast oxå =)

    Har en otrolig trevlig sommar & resa till U.S

    SvaraRadera
  3. Hey Molly,

    it´s sooooo sad that you are going to leave to the states so fast :( We missed your presence here for a long time and now again. What a life....

    Here is a Song especially for you, it´s called

    Rainbow Connection

    http://www.youtube.com/watch?v=PYuE2roIkH0&fmt=18

    I think it fits to you, what do you think about it? Please listen to it when you are going to check your blog comments in the morning.

    A short personal comment of yours would be very kind :) Thanks in advance!

    Have a good travel and come back safe again

    Puss och Kram

    Frank

    SvaraRadera
  4. Jag är inte bara lite avundsjuk på dig Molly! du borde verkligen vara överlycklig , jag har drömt om att få åka till L.A hela mitt liv. och ditt liv, ja du lever mitt dröm liv.
    men grattis! vad kul att du ska få åka dit iallafall! :D

    SvaraRadera
  5. elle mcdowell. ♥22 juni 2010 kl. 08:11

    har alltid viljat åka till los angeles, jag var ju i miami i julas. Men herregud, Los angeles blir nog nästa! ;)

    och inte för att vara så, men en frågestund kanske vore lämpligt snart? :) inte för att jag har så många frågor, men varje kommentar är just nu som jag läser "ahh har du & eric gjort slut??". ♥ Vet att du kanske inte vill blanda ihop privat liv med karriären. Men du får göra som du vill såklart!

    Jag älskar dig & kommer alltid att göra det!
    puss

    SvaraRadera
  6. ÅÅH lykos dej att du har varit i Los Angeles, ja skriver detta nu för ja har glömt att kolla på din blogg hehe, men hoppas du hade kul har alltid velat åka till LA!!! :)

    SvaraRadera