onsdag 23 juni 2010

Tro inte på allt ni läser!

Nu säger jag det en gång för alla: Nej! Eric och jag har INTE gjort slut.

För att det inte ska bli mer förvirring, och för att ni ska sluta analysera hit och dit om vårt förhållande, kommer jag från och med nu inte ens nämna honom här i bloggen.

Vårt privatliv är privat och detta är inte sista gången media kommer lägga sig i det. Jag vill inte behöva förklara mig för er.
Det räknar jag med att ni har förståelse för.


Så, bara för att jag inte skriver om honom betyder det inte att vi inte är tillsammans.

Var inte så lättlurade!

Puss



-- Bloggar från iPhone

42 kommentarer:

  1. heeej!!
    Jag blev förvånad när det stog i tidningen=( men jag visste att det inte var sant,för ni är så söta tillsammans och trifs ihop=) puss o kram /du är min största idol =) johanna

    SvaraRadera
  2. Awww . Molly.
    Ich wartete auf einen Blog-Eintrag so! haha.

    Nun, es ist dein Leben , du darüber und es ist Ihre Wahl, wenn Sie nicht wollen , darüber zu reden Sie reden.
    Es ist okay.
    Aber es wäre cool, wenn Du würdest immer noch über Dinge sprechen Sie gemeinsam tun oder Zeug hast du zusammen . :)
    Du bist ein süßes Paar .

    Viele " eine Liebe ,
    Julia (Deutschland)

    SvaraRadera
  3. entligen , va bra att få veta det =D

    SvaraRadera
  4. Helt rätt, klart att ni ska kunna ha ett privatliv utan att det ska ryktas hit och dit...

    PS, fin framsida på tidningen Fridas sommarnummer. Det är ju du som är på bilden, hihi

    Hoppas att du har det bra!:)

    SvaraRadera
  5. ja förstår dej helt! men det har varit kul att höra om dej och eric! ha en trevlig midsommar! kramar <33/ jossan

    SvaraRadera
  6. elle mcdowell. ♥23 juni 2010 kl. 23:11

    jag förstår, asså jag orkar inte med tex Se & Hör där dem bara kommer på massa shit! usch nä.
    du & eric är världens sötaste par & jag tycker själv att ni blir lite sötare för att ni har det mer privat, för man blir liksom glad när man ser en bild med er två tilsammans! :) om du förstår? ;p



    jag hoppas du har det bäst i LA, & kan inte vänta med att få höra låtarna, kanske? (aa' Men sen har jag en fråga, hur kommer det sig att du aldrig gjort en musik video?♥

    pussar & kramar
    från sverige & mig! (: ♥

    SvaraRadera
  7. Jag trodde inte att ni hade gjort slut :) För ni är vääääärldens gulligaste par!! :'o

    SvaraRadera
  8. Jaa bra att ni är ihop! jag vart jätte ledsen!!!!<3 tack att du berätta Molly!
    Kram/Alva<3

    SvaraRadera
  9. Braa Molly att du sa deet !! För ni är jätte gulliga tillsammans <3333333

    Kmr du komma till linköping nångång ??

    SvaraRadera
  10. ojj man kan ta det fel men jag menade att jag vart ledsen när det stod i
    tidnigen att ni inte var tillsammans,förstår att ni vill ha det privat!,gillar inte när tidnigarna ljuger! det kan bli jobbigt för er kändisar ju,dom borde tänka på dom som blir drabbade. Du och Eric är världenssötaste par!
    Hoppas du har det bra i LA.
    Kram/Alva<3
    Frästen kul att du bloggar därifrån vill också dit det verkar vara så kul där!

    SvaraRadera
  11. Jag typ försöker hitta grejer om dom två så jag visste att dom inte hade gjort slut men jag har en fråga till Molly varför har ni pussförbud?

    SvaraRadera
  12. vad fin du var i frida numret! (:
    skulle handla lite saker och så såg jag dig där, i den tidningen så jag fick lixom lov för du är fan min största idol!
    jag älskar det u säger med vikt grejen att man ska vara stolt över sig själv!! :)
    många pussar

    SvaraRadera
  13. Hej Molly!
    Du är min största idol och jag älskar dig verkligen! <3
    Ha det bra i L.A!
    Puss o Kram

    SvaraRadera
  14. Hej världens bästa Molly!
    Jag förstår om du tycker att det är jobbigt att folk håller på att spekulera om erat förhållande, för ni är ju trots allt VÄRLDENS sötaste par! Tycker de är enormt dålig stil utav tidningarna att bara skriva påhittade saker om er, de är säkert bara avundsjuka!
    Men å andra sidan tycker jag det är så himla gulligt utav dig och eric att just vara privata, det gör er nästan mer söta. Kontisgt att inte fler kändispar tänker på att göra som er ;).
    Ha det bäst i LA! PUSSSSSSS

    SvaraRadera
  15. Hej Molly. Jag tycker det är så bra att du står på dig och tar upp när de skriver fel saker! Media är hemska mot folk, eller ja särskilt er kändisar. Vi finns många iallafall som inte är lättlurade utan blir mer rent förbannade över att de skriver om såna ljugerier! Fortsätt stå på dig för de har inte en chans mot sanningen i längden de där skräptidningarna och "journalisterna"! Kram från Magdalena
    ps. köpte din skiva "Samma himmel" nyss och tycker jättemycket om den, ska bli spännande att höra den skivan sen som ni skriver på nu :) du har en fantastisk röst och det behövs verkligen fler hälsosamma, jordnära, genuina människor i eran bransch och i våran värld för den delen också. ds.

    SvaraRadera
  16. Förstår, ni är världens sötaste! <3 // Caroline <3 :D

    SvaraRadera
  17. Smart val Molly :)
    Jag ska inte lägga mig i och har aldrig gjort det heller! Puss o Kram

    SvaraRadera
  18. När få vi se mer bilder från L.A? :D

    SvaraRadera
  19. hej molly
    svenska avundsjukan....
    fortsätt för guds skull skriva om honom
    du tappar bloggläsare, synd...
    var stolt att du hittat en sån pudding,visa upp honom och skriv alla smaskiga detaljer
    tänk viktoria och daniel visa upp sin kärlek
    gör ni det också
    släpp loss tjejen visa upp eran skönhet
    kram
    helt vanlig tjej, som vill dej väl

    SvaraRadera
  20. tråkigt att media ska lägga sig i allt o en massa privatliv som de inte har något med att göra, till o med att de hittar på för att få en bra artikel! SICK :O
    snälla, det skulle vara så roligt om du skrev något kort om din familj och laddade upp en bild på alla er tillsammans i ett foto, du måste inte men det skulle vara så otroligt kul att få veta lite kort vilka de är som har skapat en sån otrolig tjej med ett gott hjärta som du ! :)
    tusen kramar!

    SvaraRadera
  21. Hej Molly! Stå på dig tjejen.
    Jo undrar kan du spana in min blogg?
    Jag har nyligen lagt upp ett klipp där jag sjunger Ben av Michael Jackson.
    Snälla kan du spana in den och säga vad du tycker!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Hej Molly!
    Det står bara skit i skvallertidningarna. Jag tycker att de borde få ett straff. Molly kan du inte skriva lite mer låtar. Du sjunger fantastiskt och du är bäst. Jag tycker att det är sjukt tråkigt att du behöver förklra saker som inte ha hänt.
    P.s Dina låtar är helt underbara.

    Puss o Kram Isabelle

    SvaraRadera
  23. Jag förstår inte alltid vitsen med tidningar. De publicerar 80% om saker som är falskt och 20% om saker som är sant.

    Stå på dig Molly :)

    SvaraRadera
  24. Haha, ja skvallerblask nörd som man är så har man juh förstått att ett och annat inte är sant men de säljer bra :) Jag går på de skrot som står tills man går in å läser en blogg å ser att så är inte fallet :) Hade bäst!

    SvaraRadera
  25. jah asså det står bara skit i skvallertidningarna. så bra ni passar så bra tillsammans men äre sant att eric tar dig i andra hand näst efter karriären. :)
    ni är otroligt söta tilsammans.:D

    SvaraRadera
  26. Vad dom skriver mkt! Det är inte klokt!
    Men jag tycker iallafall att ni är världens sötaste och det kommer jag alltid att tycka!!!

    SvaraRadera
  27. hihi detta inlägg kan ju inte vara så aktuellt, menar det är ju inte länge sen du bad oss / dina bloggläsare om hjälp att rösta på din pojkvänn i Mello.
    Så det får väl kannas som lite givande och tagande. Menar ni behöver ju inte basunera ut hur ofta ni har 6, så det finns ju gränser.
    Det kan ju tex bara vara att ni har varit och kikat på möbler eller vad som helst eg,
    så det finns ju balansgångar på allt

    SvaraRadera
  28. Har bara en fråga Molly...blev du sur på Eric när han " kysser " en annan tjej i sina musik videor masquerade och break of dawn ?

    SvaraRadera
  29. Hej molly

    Har du varit i kören på sickla fritis gård. hälsa erik saade att jag har en bild och en aotograf.Tack. elli f

    SvaraRadera
  30. Klart ni ska få ha ett privatliv, ni är ju också människor, precis som alla andra! Och ni är verkligen dundersöta ihop föresten! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  31. Kort o gott; bra sagt/skrivet! Trevlig sommar! :-)
    kram Sanna

    SvaraRadera
  32. Hej jag och thea blev lite förvånade att det stod i tidningen.. men vi visste att det var inte sant!

    MVH: JONNA OCH THEA UTANFÖR H HELINGBORG!/KÅGERÖD! hÄLSA ERIC SAADE ATT VI ÄLSKAR HAN OCH DIG! <3 VI ÄLSKAR ER!

    SvaraRadera
  33. Förlåt men min kompis sa att ni hade gjort slut! Stämmer det svara bara ja eller nej och jag vet att ni inte gillar när man frågar det och att ni vill ha ett privatliv! Men jag blir så orolig att ni gjort slut eftersom att ni är så söta ihop och jag älskar er!! <3 Hälsa Eric! <3
    Kram

    SvaraRadera
  34. Det år ju klart att ni ska få ha ett privatliv! Jag trodde inte inte att det var sant när de skrev det i tidningen. Kram<3

    SvaraRadera
  35. Det är klart att ni ska få ha ett privatliv!! Kram<3

    SvaraRadera
  36. Det år klart att ni ska få ha ett privatliv! Kram<3

    SvaraRadera
  37. Szia, Molly!
    Te vagy a kedvenc énekesnőm, és az énekesem meg Eric. És remélem örökké együtt lesztek. Ti vagytok a legszebb pár a világon! Imádlak titeket. Puszi, Sári Magyarországról (Hungary, Ungern)

    SvaraRadera
  38. så klart!
    men varifrån har dem fått såna rykten!!!!
    bry dig inte molly om dem !
    <3333333 puss o kraaaaam

    SvaraRadera
  39. Jag förstår dig. Alla behöver ett privat liv som ingen ska rota i! Önskar er all lycka

    Kram mig och en kompis ;)

    SvaraRadera
  40. Klart ni ska få ha ert privat liv för er själva! Kram Emilia <3

    SvaraRadera
  41. Bra rutet Molly, ärligt talat så hade jag faktiskt ingen aning om att det stått ngnstans att ni inte skulle ha varit tillsammans mer. Men jag anser att ert liv är privat och jag har inte alls någon förståelse för tidningar som ska rota. Lycka till med musiken och allting. Önskar verkligen att media kunde fokusera på DET Och inte erat privatliv.

    SvaraRadera