fredag 11 juni 2010

Eric har fått konkurrens


Det finns en annan sak jag faller för förutom killar som heter Eric Saade och Glass... Nämligen hundar! Jag blir typ kär i varje hund jag ser! Stora, små, luddiga, ruffsiga, långa, korta, tjocka, smala, vilda, lugna, rutiga eller fyrkantiga - jag älskar alla sorter helt enkelt!

Men om jag själv köpa hund skulle det nog vara en mindre ras. De är lättare att gosa med (för att inte tala om att hur smidiga dom är att ta med överallt!).

Mina senaste kärlekar:












Ruffs






Jontes Lui





Betty






Estrella












Marceldo (Suddig bild.. I know. Mamma har seriösa foto-problem! Hon har haft Iphone i flera månader, men hon trycker fortfarade alltid på fel knapp eller lyckas få bilden suddig!)


-- Bloggar från iPhone

25 kommentarer:

  1. Naww så söta!
    Om du köper en hund vad ska den heta,du är bäst<3 kram /Alva;)

    SvaraRadera
  2. Sjukt söta valpar! Måste bara fråga, du verkar ha så många bollar i luften,jag har själv gärna det.. Hur gör du och Eric för att fortsätta hålla gnistan kvar? Har själv problem när det är för mycket att hantera. Är så imponerad av din kämparglöd och ni är förresten världens sötaste par! :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad söööta. Jag älskar också hundar jag har en hund. Jag förstår vad du menar med att hundar är söta och dom är super mysig det är som att ha en rumskopis om man har en hund de är licksom så sociala. Om du skaffar en hund vad ska den heta och vilken ras??

    SvaraRadera
  4. I ♥ U Molly!!!!
    Du är den bästa i hela hela världen!!!!

    I ♥ U
    I ♥ U
    I ♥ U...

    100000000000000000000000000000000000000000kramar från mig:D

    SvaraRadera
  5. Vad avundsjuk jag blir!:) ÄLSKAR också hundar, jag har många hundkompisar i grannskapet! :D UTAN HUNDAR GÅR VÄRLDEN UNDER!

    SvaraRadera
  6. Jag blir också kär i nästan varje hund jag ser <3

    SvaraRadera
  7. Haha!!!XD lite konkurens??? DOM är ju jääääätttttee söta:D Så gulliga!!! fast det är Eric med såklart:D


    //Sandra A<3

    SvaraRadera
  8. hej, vi säljer yorkshireterriervalpar om du skulle va intresserad av o köpa så säg till:) / olivia

    SvaraRadera
  9. Va gulliga! :D Och min mamma har också foto problem. ^^ Flera gånger har hon försökt att ta kort när inte ens kameran ha varit på. XD

    SvaraRadera
  10. elle mcdowell. ♥12 juni 2010 kl. 10:57

    haha awww (: <3
    Så himla söta!

    SvaraRadera
  11. jag bööörjar gråta för dom är så himla sööööta !!!

    SvaraRadera
  12. Nej, gud vad söta dom är! <3
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  13. andra bilden uppifrån är jättesöt :)

    SvaraRadera
  14. Heej, molly!
    guud, vilka söta hundar!
    du verkar ha så mycket att göra hela tiden och även eric, hur gör ni för att få ihop det och hålla gnistan vid liv? :) btw är ni jordens finaste paaar <33333333333

    SvaraRadera
  15. Vad skulle du ge hunden för namn?

    Så vacker du är Molly <333 :D
    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  16. Hejsan Molly!
    Aww.. de var jätte gulliga! Det är jätte mysigt att ha en hund i huset på kvällarna, morgornarna osv.. :-)
    Jag har själv haft en hund men som tyvärr fick cancer detta året och fick avlivas för inte så länge sedan :-(
    Han var bara 6 år..
    Men men.. vi kunde inget göra eftersom att han hade lungcancer,,
    Men nu ska jag inte prata för mycket om det sorgliga utan nu kan man ju istället börja prata om det roliga! Skaffar du en hund Molly så kommer det att bli jätte roligt! :-)

    Kram Kram!

    SvaraRadera
  17. Héj jag heter Felica och jag undrar kan inte du skriva något nytt inlägg snälla jag älskar din blogg.Puss din blogg ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  18. Såg nyss "fångad" och såg att du och din syster gör rösterna. Vem gör du rösten till?

    SvaraRadera
  19. vad e den första hunden för ras? tacksam för svar :D
    Kraam!

    SvaraRadera
  20. Hejsan Molly jag vet att du skrive att du inte ska prata om Eric i din blogg att ni inte vill ha förhållande o jobb på samma ställe men snälla kan inte du hjälpa mig med en sak ? :)
    Vilken tid ska Eric spela i Orsa den 26/6-2010 ? jag fyler 15 den dagen och har fått som pressent att åka dit men jag vet inte vilken tid han spelar. Du och Eric är grymma på att sjunga och ni är super fina tilsammans, :) Hoppas du kan hjälpa mig kram jennifer ett stort fans

    SvaraRadera
  21. Hahah va sööta ;)

    Asså du har verkligen en fantastisk röst :D<3
    Det har Eric me så de kan du hälsa han om du vil de xD
    Men aa ni är väldigt söta tillsammans :)
    (de känns som att ja snackar vääldigt mke om Eric nu :P men aa .. )
    Av vilken ras är Marceldo ? :)
    han var sööt ;P

    SvaraRadera
  22. Har du läst tidningen? Idag när jag gick förbi en butik, jag kommer inte ihåg vilken tidning det var, tror det var Se&Hör eller nån annan skvallertidning.

    Det var en bild på Eric med rubriken "Eric Saade lämnar Molly Sanden - för karriären" och en bild på en förkrossad Molly. Inget jag tror på men jag blir bara så trött på att falska rubriker.

    SvaraRadera
  23. Jeg liker deg Molly Sanden. Jeg er en stor fan av Eric Saade også. Jeg er helt enig med deg at han er søt, men jeg er bare fan, ikke slik like like. Men hva er nummeret hans? Kan jeg få det

    SvaraRadera
  24. Du e jättebra!! :)
    Du och Eric e sååå söta tsm! <3
    Jag e ett jättestort fan till både dig och Eric!!

    PS
    Om du vill, kan du hälsa till Eric då??

    SvaraRadera