tisdag 8 juni 2010

Premiär och maffiano

Mitt inlägg från igår gick inte iväg av någon anledning, men jag, Djonte, hans syrra och Emmalisa var i alla fall och såg premiären av "Street Dance 3D". Den bjöd på skitsnygga danser, men handlingen kändes det som att man redan sett ett flertal gånger i liknande filmer.. Men som sagt, dansen var GRYM! Satt och sittdansade för mig själv i biostolen innan jag kom på att folk bakom faktiskt kunde se vad jag höll på med. Det är lätt att glömma världen omkring när man är på bio sådär. Tycker ni inte?




Man är så het i 3D-glajjor!

Efteråt samlades ett helt gäng från Lets Dance, både gamla och från i fjol, och drog till Vapiano, eller "Maffiano" som vi brukar säga numera efter att Rabih alltid sa fel under Let's Dance-tiden.









Riktigt mysig kväll!

Pusss

-- Bloggar från iPhone

8 kommentarer:

  1. oj vad det såg kul ut

    SvaraRadera
  2. Så morsomt :) du er rå til syngee!! :D

    SvaraRadera
  3. hej molly!
    Vad kul ni såg ut att ha! Molly jag vill bara att du ska veta att du är min idol. Du sjunger sjukt bra du är sper söt&snygg och du värkar vara en av de snällaste på jorden jag önska så att jag kände dig eller ialla fall kunde få träffa dig

    SvaraRadera
  4. Hej Molly. Kan inte du ta ett kort på din garderob? Det skulle vara kul.

    SvaraRadera
  5. Heeeeeeeejjjjj Molly :) Hoppas allt e bra. Jag saknar dig som bara den. Se till o ha ett Gig NU. Går o längtar

    SAKNAR DIG

    Stor Kram
    Lill-Martin

    SvaraRadera
  6. Ja en kort på din garderob skulle vara skitkul (: gärna en på ditt rum hemma hos mamma också :D har ju redan sett hemma hos din pappa, men inte hos mamma (:

    SvaraRadera
  7. Hej Molly!
    Tack för en underbar blogg först och främst.. :)
    Är verkligen fantastiskt att ha möjligheten och följa min idols vardag :)
    Vore ett stort plus om du kunde skriva lite oftare, hehe :)
    Stor kram från stort fan! <3

    SvaraRadera
  8. Hej Molly, snygg blogg. Jo undrar kan du spana in min blogg. Det är en video blogg där jag under de senaste månaderna postat upp olika videor av mig själv där jag sjunger låtar av olika artister som Michael Jackson, Justin Bieber och många fler!
    För några veckor sedan postade jag även upp en video där jag sjunger drip drop av Safura som var med och tävlade i ESC.
    Hoppas du gillar det!
    Kram

    SvaraRadera