onsdag 23 juni 2010

L.A. Day 1

Jag har bara varit här i ett dygn, men jag kan ändå inte låta bli att älska ALLT med det här stället. Vädret, tempot, människorna, alla shoppingmals, restauranger (jag menar, hur kan man inte tycka om att man från motorvägen ser vad de olika restaurangerna erbjuder pga deras enorma skyltar och förstorade plats-maträtter på taket?) caféer, härliga människor... ja, jag till och med älskar bilköerna och kranvattnet som smakar som en blandning mellan klor, svett och gift. (Det nästan skönt att känna att faktiskt inte ALLT är perfekt!)

Idag har vi varit väldigt produktiva! Vi har skrivit två låtar och påbörjat säkert sex stycken andra som känns riktigt spännande! Vi har ätit pannkakor med jordgubbar, banan, peanutbutter, choklad och syrap till frukost. Vi åt libanesiskt till lunch, mexikanskt till middag och sedan avlsutade vi dagen på ett "superamerikanskt-grease-liknande-drive-in-ställe" med varsin milkshake. Vi hann gå i några butiker, promenera längs Sunset Strip i Hollywood och även kolla in värsta Tatto-stället (Aleena ville kolla in en fjärilstatuering bara för skojs skull).


Bilder :
DAG 1



Min "OMG-JAG-ÄR-I-LA-MIN!"



Aleena ringde från Datorn... vi har med andra ord gjort bra reklam för oss svenskar här i området.. alla måste trott hon var galen som använde en laptop som telefon!

HAHA!

Aleena och en fantastisk låtskrivare som heter Carmel (hon är även Miley Cyrus körtjej!)





Jag hittade också en tatuering jag gillade... vad tycker ni?

Puss och godnatt på er! (Jag är inte knäpp... klockan är tre på natten här borta!)

15 kommentarer:

  1. Gaaah, L.A. ser helt utrooolig fantastisk ut! Skal du gi ut en ny plate snart? Da er det bare å glede seg. Håper det kommer flere oppdateringer fra U.S.A!;)

    I. Emilia S.

    SvaraRadera
  2. Snälla kan du inte skriva om du och
    Erik har gjort slut men jag hoppas verkligen inte

    SvaraRadera
  3. Det ser härligt ut, saknar dejj :D

    SvaraRadera
  4. elle mcdowell. ♥23 juni 2010 kl. 13:45

    du gör just nu det jag har velat göra i typ hela mitt liv! ahh (:
    hälsa LA från mig?

    & lite coolt att typ fika med Miley Cyrus körtjej!?;o

    Jag skickar Pussar & Kramar från Sverige! ♥
    Dem kommer säkert imorgon! ;)

    SvaraRadera
  5. Åhh..... Gud vad kul Molly!! <33 Jag vill oxå åka dit! Min kompis kusin ,, bor i LA.....

    Kan du bara skriva i nått av inläggen om ni ser några kändisar ?? ;P Skulle vara KUL om ni faktiskt såg tex. Miley Cyrus, Ashley Tisdale,, eller någon stor Disneystjärna!! <3333

    / Gabriella <3 :D

    SvaraRadera
  6. Jag har alltid drömt om att få åka till L.A! <3
    Hoppas att du har det bra!
    Saknar dig så. <3
    Du är så söt!
    Puss o Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Hej gosegum:) Ni ser ut att ha det helt fantastiskt. Åh, vad avundsjuk jag blir. Puss på er <3 / Emmalisa

    SvaraRadera
  8. Åhhh, vad kul!
    L.A verkar ju vara underbart, jag vill med dit! :D
    hoppas vi får se mer bilder snart :)

    du var väldigt söt på alla bilder med, älskar din stil :)

    SvaraRadera
  9. Åh fina bilder Molly!
    Du är så söt !!<3
    Tänk om du ser typ Miley Cyrus coolt hon är ju känd i hela världen!
    Du är bäst!
    Kram på dig världen bästa Molly!<3
    /Alva:)

    SvaraRadera
  10. ÅHHHHHHH vad avensjuk jag är på diiiig!!!!!!! Har alltid velat åka till L.A. Men tyvärr vill inte mina föräldra åka dit så lär ta ett bra tag innan jag kommer dit! :( Men Du får ha det sjukt bra och lägg in massvis med bilder så speciellt jag kan bli avensjuk!!!

    SvaraRadera
  11. Jag är bara lite avundsjuk! :O Det skulle vara kul om du la ut fler bilder, dom kan vara hur random som hellst, även om du bara tagit kort på ett träd får du mer än gärna lägga ut kortet :)Tack för en underbar blogg! Och synd att du inte kommer med Eric till Ludvika, hoppas du kommer hit någon annan gång :)Älskar din blogg, dig också iåfs :*

    Kram :)

    SvaraRadera
  12. du ska inte tatuera dig va?

    SvaraRadera
  13. tjena molly! kan du inte skriva ett nytt inlägg saknar dom så mycker gillar dig jätte mycket .Grattis iefterskot han inte säga grattis för jag var nämligen i Norge.
    Men hoppas du hade en skit bra dag. m.v.h felicia

    SvaraRadera
  14. Grattis i efterskot jag gillar dig jätte mycket och jag tycker att du och eric passar bra ihop <33333 kolla gärna in min blogg som heter tessan-love.bloggplatsen.se lämna gärna en komentar kramar tessan :)

    SvaraRadera