söndag 20 juni 2010

Ockelbo

Inlägg från igår:

Sitter just nu i turnébussen och ska alldeles strax byta om inför nästa uppträdande här på bröllopsfirandet i Ockelbo.
Jag, Timoteij, Lasse Berghagen, Christer sjögren, Lill-Babs, Roger Pontare, Miss Li och LaGaylia kom hit igår och repade hela kvällen.













Min och Lasse Berghagens fot... Haha kan ni fatta att hans är tio storlekar större?!


Idag på dagen shoppade jag och åt lunch med Timoteij och Alice.









Outfits:


Klänning från Malina



Klänning från Day

Håll tummarna att jag inte snubblar på mina höga klackar!
Nu kör vi!

Puss!

-- Bloggar från iPhone

11 kommentarer:

  1. Du är GRYYYYM, Molly (L)

    SvaraRadera
  2. Du och Eric har inte gjort slut va?!
    Min kusin sa att han hade gjort slut bara för sin karriär, men jag ville inte tro på det så jag behövde fråga dig!
    Älskar dig , puss!

    SvaraRadera
  3. Åhh fina bilder!,gud så fina klännigar du är bäst Molly,förlåt om jag undrade om dig och Eric för .
    Men alla säger att det inte är ni två längre så ville veta.
    Du är så söt!,hoppas du har det jätte bra !
    Kram/Alva<33

    SvaraRadera
  4. Hej. Er du tilsamman med Eric Saade?

    SvaraRadera
  5. Skulle du junna lista dina favorit appar? :D

    SvaraRadera
  6. Snälla Molly ,kan inte du svara på detta!Jo det är så att jag ska på bröllop om en månad och jag vill jätte gärna ha en liknande klänning som du har på bilden,alltså den rosa klänningen jag undrar vart du har köpt den? Det skulle betyda jätte mycket om du svarade om du nu läser dina kommenatarer.Det skulle betyda mycket<3

    SvaraRadera
  7. Vil du inte svara på mitt spørsmål? Jag bara lurte på om du var tilsamman med Eric Saade jag:'(?. Jag er bara en fan.

    SvaraRadera
  8. Du har verkligen så fina klänningar!♥

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Du var grym i Ockelbo. Samt alla andra som var med :) jag såg dig även i Sandviken när du sjöng i ABBA tribute, min pappa spelar nämligen i orkestern. Och det var kalas bra! :)

    SvaraRadera
  10. Har letat efter en sådan rosa klänning i flera år! ljusrosa i chiffong och tubtopp....
    Får man fråga var du köpt den???

    SvaraRadera