lördag 14 maj 2011

ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN! Hjälp vad bloggen har krånglat! Ett inlägg + alla kommentarer har t.o.m. blivit raderat! INTE OKEJ!

Tyvärr är jag för trött för att orka skriva om allt, IGEN, och ladda in alla bilder i datorn. Dessutom ska jag upp jättetidigt imorgon för att åka till Jönköping och sjunga! Ni som är i krokarna får gärna komma dit! Ska försöka göra allt för att ha kul och inte tänka på att jag egentligen borde varit i Tyskland och stöttat min pojkvän... men ibland krockar saker, och då är det viktigt att man håller det man lovat! Ska självklart bli jättekul att uppträda, men vi kunde ju haft mer tur med datumet om man säger så! Tur är det i alla fall att jag hinner hem till Stockholm för att titta på finalen med familj och vänner. Så att jag liksom slipper sitta ensam på ett hotell i Jönköping...

Näe, nu måste jag verkligen sova! Vi hörs från Jönköping! PUSS

28 kommentarer:

  1. Nej stackars dig men du var väl i alla fall där vid semifinalen.
    Jag skall såklart rösta på Eric ( är från Finland). Vi kommer sitta hemma hos mig med kompisarna och titta :). <3 : Madde

    SvaraRadera
  2. Hej molly, du är så himla duktig på att sjunga och har en väldigt bra blogg. Jag hittade den igår och nu följar jag dig på blogvin :)
    DU ÄR FÖR SÖÖÖÖT ! :) <3

    lycka till i jönköping (kan tyvärr nt komma bor långt här nere :/)

    SvaraRadera
  3. Vilken klippa du är Molly! Ville bara att du skulle veta det :) Kram

    SvaraRadera
  4. Lite roligt. Här i England nämnde de ditt namn när det var Erics tur. He's dating eurovision star Molly Sanden and they are going to have cute eurovision babies. Haha. :) Han är ju rankad som topp 3 här borta. Sveriges "Justin Bieber" :)

    SvaraRadera
  5. Eric vet nog att du bryr dig om honom ändå :D
    Bara så att du vet så e jag ett Eric-Molly fan så jag läser din blogg varje dag och några bloggar Eric nt bloggar på :)

    SvaraRadera
  6. Verkligen tur att du kunde vara på plats i torsdags då!

    Du ska veta att du är en grymt bra förebild Molly! <3

    SvaraRadera
  7. ETT STORT GTATTIS TILL ERIC!! Ha det så kul i Jönköping! Kram Thilda

    SvaraRadera
  8. Jag han se det inlägget som åkte bort !! ( tror jag ) Du hade väl skrivit typ något " holl tummarna för Eric " tror jag .

    SvaraRadera
  9. ohh, bor ca. 20 min ifrån jkpg och ska in idag, hoppas jag springer på dig :D fööör du har en sån underbar röst tjejen, kan nog bara lyssna o höra var du är !! ^^

    SvaraRadera
  10. Åh vad synd.. det kommer säkert gå bra för Eric! Han hade ju dig i allafall i torsdags :)

    http://www.expressen.se/1.2435196

    ni är så söta på den bilden :)
    Puss på er!

    lycka till i Jönköping Molly <3

    SvaraRadera
  11. Hej, jag undrar vad du tycker om Eric Saades hånfulla uttalande om de andra bidragen? T.ex Ryssland och Irland? Det verkar komma nya idiotiska uttalanden varje dag. Har aldrig någonsin varit med om att ett svenskt bidrag betett sig så pinsamt mot andra tidigare.

    SvaraRadera
  12. Starkt av dig att inte ställer in utan åker till lilla Jönköping och uppträder istället för att sitta i en fullsatt arena med 30000 europeer där du kunde övertala alla utlänningar runt om dig att ringa på Eric (;

    Hoppas, hoppas, hoppas att det går bra för Eric nu, top 10 vore awsome!
    (Läste i tidningen för en stund sen att Sveriges senaste placeringar är 18, 18, 21 och ej i final... De tror jag att det blir ändrig på nu iaf!)

    SvaraRadera
  13. Har du veta att Eric Saade har en DUBBELGÅNGARE i Umeå!?!
    Jag såg det på rapport kolla här:
    http://svt.se/2.33919/1.2425182/

    Han heter likadant och är ganska lik Eric.

    SvaraRadera
  14. Hej Molly vi ses i Jönköping idag jag ska vara med och sjunga i kören och det ska bli superkul att träffa dej och sjunga med dej och du är superduktig....karm Nora

    SvaraRadera
  15. Kan man se nyhetsmorgonen på tv4play eller nåt sånt? Jag missade det! Fruktansvärt! Nu blev jag sur :D
    Jag kommer hålla tummarna för Eric! Det kommer gå bra!!!

    Lycka till underbara du! :)

    SvaraRadera
  16. Nej men vilken taskig tajming! Tycker synd om dig. Ta hand om honom när det här spektaklet är över. Han måste vara en av sveriges mest pressade personer just nu. Han är helt klart bäst men ibland kan det va skönt att inte vinna. Hoppas du förstår vad jag menar. Puss o lycka till i jönköping! Malin

    SvaraRadera
  17. Idag blir det att gå en runda i kattarp och se eric's barndomshus. Och sedan en saade-pizza inför kvällens stora final :)

    SvaraRadera
  18. Jag tycker det är riktigt dåligt att du inte stöttar Eric på plats ikväll, det är once in a lifetime att tävla på Eurovision!! De är ingen ursäkt att du ska sjunga i jönköping,Du kan ju sjunga när som i Sverige och du har vetat länge att Eric ska vara med i Eurovision!
    Jag hade blivit så besviken om jag hade varit honom....

    SvaraRadera
  19. Vilken låt är din favorit mollsan? Alla vet att du vill säga eric men om du får säga ett annat land? Jag hoppas och tror på att Norden lätt kommer hamna i toppen <3 Love

    SvaraRadera
  20. Synd att du inte kan vara i Tyskland, när eric vinner. Haha, det hoppas jag han gör. Han är helt klart bäst av alla!!:)

    Kram till dig molly.

    SvaraRadera
  21. Hej Molly!
    Hoppas det var lika roligt i Tyskland i torsdags som det såg ut från TV:n!
    Det var ett av de vidrigaste ögonblicken i mitt liv, jag ställde mig upp och skrek när jag fick reda på att Sverige hade gått till final! :D Nu hejar vi på Eric att det ska gå vägen!
    Ha en rolig spelning i Jönköping också!

    SvaraRadera
  22. Vi bor i Jököping! Du kan få komma hem till oss och se finalen om det strular med tåget... Ska hålla tummarna för Eric ikväll!!!
    /Carro

    SvaraRadera
  23. Molly Säg till Eric att han vinner ikväll.. Han har redan tagit Europa med storm
    Stora kramar från familjen i Malmö!!

    SvaraRadera
  24. Åh, stackars dig! Men Eric kommer att klara sig jättebra i alla fall!!!
    Han är ju såååååå duktig och bra så han kommer nog att få en riktigt bra placering!!!!!!!!!! <3
    PÖSSSSSSSS Märta

    SvaraRadera
  25. såg en bild på dig och eric i tidningen, det såg ut som att du Eric hade gråtit :'C WÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄH håller tummar och tår för att han vinner!!

    SvaraRadera
  26. Popular
    http://www.youtube.com/watch?v=uwR6Py8E5Ug

    SvaraRadera
  27. Tjena Molly=) Jag var med i dag och sjöng med dig =) Du var jätte bra<3 Och jag har dig och mig som bakrundsbild på min mobil =P<3

    Nu håller vi tummarna på Eric<3<33

    SvaraRadera