lördag 21 maj 2011

Kalas


Godmorgon fina ni!
Har sovit sjukt dåligt inatt pga att det känns som att jag har en stor kotte i halsen... åh, jag vill inte bli sjuk nu! Så nu ligger jag i soffan med te och honung och bara myser. Ska väl snart börja städa lite i lägenheten... slänga skräp och lägga upp saker på vinden... om jag orkar....


Här kommer lite bilder från igår:

Visst är min kamera grym? Har en Canon g12 och jag ÄLSKAR den! T.o.m. jag som är sjukt oteknisk kan ta jättefina bilder:)

Mina fina systrar <3

Födelsedagsbarnet

Haha sötnos


Lekte Ferdinand:) Haha. Älskar lukten av syrenbuskar!

PUSSS

20 kommentarer:

  1. Hej molly!
    Vilka fina systrar du har.... :)
    Du måste kolla in detta....så sött..
    http://minbebis.com/blogg/barbamamman/engla-freja-far-mms/

    SvaraRadera
  2. Åh, det varkade som ni hade det underbart igår ju (L) synd bara det med halsen :(, brukar själv lätt få ont i halsen och bli hes och tänkte därför ge dig ett litet tips! Prova munsköljningsvattnet "Vademecum", ta en del av det och 10-15 delar vatten och gurgla 3-5 gånger om dagen! Detta funkar garanterat! Hoppas att det löser sig ;)

    Jätte fin kamera du har, Molly var faktiskt inne på att köpa den ett tag :) och superduper sköna systrar <33

    Föresten, när är din student? :o

    PUSS, luv u

    SvaraRadera
  3. Hej, jag vill bara säga att jag tycker du är en jättebra förebild! :)
    Jag menar absolut inget illa nu men jag tycker du är underbar som inte behöver vara "pinnsmal" men ändå så underbart vacker!! Jag är själv inte så "smal" som jag kanske skulle vilja vara men du har faktiskt hjälpt mig att inse mycket bra saker.Jag ser upp till dig...
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera
  4. har du och mimmi samma ögonfärg?
    det ser ut som det! :D
    Jätte fina i alla fall!
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. HAHA, snygga bilder <3.

    SvaraRadera
  6. molly, du är så himla bra!
    tack för allt ditt peppande, det gör verkligen skillnad. mer än du tror.
    kram!

    SvaraRadera
  7. Krya på dig & fina bilder! :)

    SvaraRadera
  8. Haha!
    söta systrar du har!!! Hur gammal är Mimmi?

    Kärlek
    /Märta

    SvaraRadera
  9. Hejsan Molly!
    Har dina systrar också hårförlänging? :)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. du har en jättefin blogg !
    har dina systrar oxå några bloggar? :)

    SvaraRadera
  11. Ni är såå fina! Krya på dig, Kram Thilda

    SvaraRadera
  12. Ni är lika söta alla tre!! :)<3

    KramKram Ida

    SvaraRadera
  13. hej systrarna "super-mega-långt-vackert hår"!!! vad är hemligheten?

    SvaraRadera
  14. Hej molly! Jag tycker du, mimmi o frida ar sa bra! Ni sjunger sa fint o ni ar jatte fina. Ni har sa fint o langt har ocksa :)

    SvaraRadera
  15. fina bilder! De är endel som har bloggat om just den kameran (: har själv en system, Canon 1000D. har även en blogg där ja lägger upp många av mina bilder, du får gärna ta en liten titt om du hinner och vill :) skulle va väldigt kul!
    WWW.claraa.Deve.se

    SvaraRadera
  16. Vad söta ni är,har någon av dina systrar blogg?<3

    SvaraRadera
  17. Grattis till henne :)
    älskar när din syster mimmi sjunger de vackraste i talang :D

    kolla gärna in min blogg,
    masqueerade.blogg.se
    [L]

    SvaraRadera
  18. EEEEELLLAAAKKKK!!!!! meegaful Bild din taskpelle! du kan inget annat än förvänta dig en bloggrape då jag gör ett inlägg med endast fula bilder på dig!! ;) passa dig säger jag bara.... <3

    SvaraRadera
  19. Molly, kan inte du tjata på Mimmi och Frida att dom måste börja sjunga lite för oss? ^^ Det var så länge sedan dom var med i Junior Eurovision och allting. Har dom slutat att sjunga, eller ska någon av dom släppa en skiva eller så. Du sa ju att dom var upptagna med skolan, men dom borde väl kunna sjunga lite grann iaf. Och kan inte ni sjunga en låt tillsammans? För ni sjunger verkligen super snyggt ihop, och ni alla är så duktiga. :)

    SvaraRadera
  20. Tänkte fråga om Mimmi har blogg som hon bloggar i dagligen? :)

    SvaraRadera